abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104010247
Ik weet het niet meer hoor, het is niet meer zo makkelijk om met de flow mee tegaan als vroeger.

Het was makkelijk vroeger; na je basisschool ging je de middelbare school met pa en ma zoeken; daarna na de havo vanzelfsprekend de hogeschool; en DAAR ging het mis, klote opleiding toch maar afgerond :r vervolgopleiding afgebroken :r baantjes liggen niet meer voor het oprapen, en zijn die er klote laagbetaalde banen (nog op niveau ook) :r

Dik tegengewerkt door loopbaanadviseurs en studieadviseurs, teveel in hun praatjes getrapt. 'ja ga dit maar doen is beter voor je, niet studeren werken en na 20 jaar klan jke altijd nog stueren echt waar hoor' Waarom ben ik zo naïef... ik weet dat ik maar 30% van mijn potentie gebruik... ik doe er geen moer mee :r

Het is lastig om met de flow mee te gaan ;(
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:09:48 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_104010476
Klinkt meer als KLB, eigenlijk..
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_104010710
wat heeft dat met 'met de flow mee gaan' te maken?
maar misschien begrijp ik die uitdrukking verkeerd

anyway ga dan wat anders studeren
als je hier echt zo ongelukkig van word
tja dan heb je een schuld maar dan werk je een aantal jaar, betaal je die af en ben je daarna gelukkig
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104010918
Kies wat je zelf wilt. Vul het leven in zoals jij het graag wilt ;)
pi_104011809
Waarom moet je nou perse een zonde boek zoeken? Het was je eigen keuze om te gaan werken. Als wij jouw hier adviseren om een studie te volgen en je faalt vervolgens, dan hebben wij het zeker gedaan?

Komische instelling haha.
pi_104060960
Op zich begrijpelijk, maar je moet gewoon ergens proberen te komen waar je kan doen waar je goed in bent. Is inderdaad niet eenvoudig. Ik zou zeggen, doe het stapje voor stapje. Zo was het voor mij bijv: ik wil werk. Ik wil fulltime werk. Ik wil fulltime werk dat passend is. En luister goed wat anderen zeggen. En dan bedoel ik niet zozeer de adviseurs, maar de mensen die je goed kennen en/of vaak met je gewerkt hebben.
  maandag 7 november 2011 @ 00:16:12 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_104061032
Iemand moest even zijn ei kwijt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_104061047
Je moet je lul in een mierenhoop steken daarna zal je deze kwestie met andere ogen bekijken
pi_104061477
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:16 schreef Bombshell het volgende:
Je moet je lul in een mierenhoop steken daarna zal je deze kwestie met andere ogen bekijken
Die is al niet in een al te beste staat: Rukken in kussen - zwarte plekken op lul :')
pi_104061811
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 00:29 schreef VanHelsing het volgende:

[..]

Die is al niet in een al te beste staat: Rukken in kussen - zwarte plekken op lul :')
Hhaha negeer mn opmerking ts anders gaat het echt mis in je leven
pi_104062825
Met de flow meegaan welke klap mongool heeft die term verzonnen, Jou keuzes jou leven en als je teveel luistert naar anderen ben je gewoon de lul.
  maandag 7 november 2011 @ 14:26:11 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_104074676
Geef jezelf een trap onder je hol en doe er wat aan ipv zielig te doen op internet.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_104108459
Ik snap niet welke 'flow' je bedoelt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: