quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
NostradamusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Geluk is met de dommen zeggen ze dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Mag toch hopen van niet godverdomme dan kom ik 2 maanden niet meer in dit topic.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als Abedi + Leben straks winnen dan weten we het zeker
Quotequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet godverdomme dan kom ik 2 maanden niet meer in dit topic.
Bij de Q&A waren de Britten nog erg aardig tegen hem maar dan zit ie in de arena en dan moet er weer BOE geroepen worden. Waar slaat het toch op.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Fenomeno ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geluk is met de dommen zeggen ze dan.
Ik haatte Rashad eerst. Maar nu ben ik voor hem omdat ik Jones nog meer haatquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
Rashad is ook een arrogant mannetje, maar dat geboe is erg flauw.. was misschien leuk in het begin maar nu slaat het nergens op..
Lekker bezig ouwe. Welke site gebruik je?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Oh, Heerenveen heeft ook gewonnen zie ik
I said money money, yeah yeah!!
Form Athletics heeft echt een mooi shirt.. maar het is UFC worn van Bonesquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik haatte Rashad eerst. Maar nu ben ik voor hem omdat ik Jones nog meer haat.
Unibetquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lekker bezig ouwe. Welke site gebruik je?
Ik durfde niet op Heereveen gvdquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Oh, Heerenveen heeft ook gewonnen zie ik
I said money money, yeah yeah!!
Ik ben nogal verslavingsgevoelig dus ik twijfel een beetjequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Unibet
Gaat lekker vandaag, maar ik zat er wel naast met Vitesse
Idd, zo'n naam erop betekent voor mij: DON'T BUYquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Form Athletics heeft echt een mooi shirt.. maar het is UFC worn van Bonesen ik ga niet met een Bones shirt lopen als ik hem niet mag. Al vaker gezegd, ze moeten die namen eraf laten (en sponsor spam) ..
Behalve als er BJ Penn op staat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Idd, zo'n naam erop betekent voor mij: DON'T BUY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |