SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgende fight heb ik mijn "long shot bet"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
¤ 5,00 oddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Jezus nice man. Dat wordt flink zuipen vanavondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jezus nice man. Dat wordt flink zuipen vanavondDenk je? Misschien dat hij er toch nog even 1 moet.. de man is LEGIT!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef Geo3kant het volgende:
??? Omdat hij heel blij is?? Dit is echt op niks gebaseerd behalve dat ze allebei Braziliaans zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Gozert, iets minder met die ziekte graag. Onlangs iemand die dichtbij stond eraan verloren. Ligt een klein beetje gevoelig.quote:
Sure no problem, sorry.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gozert, iets minder met die ziekte graag. Onlangs iemand die dichtbij stond eraan verloren. Ligt een klein beetje gevoelig.
Ik ook hoor, maar ik leg die link niet zo. Maar als mensen er mee zitten stop ik er altijd meteen mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
Bij mij ook 2 mensen in de omgeving, maar zit er niet zo mee
Maar Chris Leben heeft nog nooit een saai gevecht gehad en GSP zo goed als elk gevecht dus dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef Geo3kant het volgende:
Einde is nog niet geweest
Ik weet nog wel UFC 124? Met een goed event toen fireworks met Aldo vs Hominick en toen kwam GSP, mijn spannings boog zakte echt heel diep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |