Doe je BJJ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
MMA only. Maar als ik geen gevecht kan vinden op een gegeven moment doe ik ook wel een kickboks partijtje hoor, of boksen, of een grapplingtournooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt ja,maar je weet wat Dana altijd zegt,hequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Jajong het volgende:
En dan bedoel ik wat betreft de scheidsrechters en jurering he. Heb al veel kameraden genaaid zien worden daar.
Nee. Ik vind met pak trainen onzin als je voor MMA traint. Doe 't soms wel maar prefereer zonder.quote:
Ja, maar als je in de mount zit te stompen en de scheids stopt de partij en zet je weer rechtop dan wordt 't lastigquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt ja,maar je weet wat Dana altijd zegt,he
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
Submission wrestling kan toch (no-gi)heb je vast ook genoeg scholen voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Maincard = tijd voor:
[ afbeelding ]
Oh en appelflap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
dat ie nog leeft!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Don King wants to promote MMA to compete with the UFC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |