Ja, dat is misschien ook wel zo... Ik heb vaak van die periodes dat ik alleen maar thuis wil zijn en dan periodes dat ik alleen maar wil stappen en die wisselden elkaar altijd wel af, maar de stap-periodes worden steeds schaarser en korterquote:Op maandag 7 november 2011 12:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat roep je nu maar als je 20 van dit soort weekendjes hebt gehad vind je het misschien juist wel weer leuk om een keer iets te doen
zet ies ze agequote:Op maandag 7 november 2011 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien ook wel zo... Ik heb vaak van die periodes dat ik alleen maar thuis wil zijn en dan periodes dat ik alleen maar wil stappen en die wisselden elkaar altijd wel af, maar de stap-periodes worden steeds schaarser en korter
oud!quote:
ja, en hoelang ben je al aan het werken / relatie hebben / samenwonen?quote:
Ja, dat is ook wel waar, maar ik ben de enige van mn vriendinnen die samenwoontquote:Op maandag 7 november 2011 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en hoelang ben je al aan het werken / relatie hebben / samenwonen?
Er zijn mensen van 35 die zich nog gedragen als iemand van 17, maar daar zou ik me toch liever niet aan meten eigenlijk![]()
dan moet je er een paar oudere vrienden bij nemenquote:Op maandag 7 november 2011 14:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel waar, maar ik ben de enige van mn vriendinnen die samenwoont
Pics van je vriendinnenquote:Op maandag 7 november 2011 14:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel waar, maar ik ben de enige van mn vriendinnen die samenwoont
Vind de vrienden die ik nu heb eigenlijk wel genoegquote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je er een paar oudere vrienden bij nemen
nou dan, niet mauwen!quote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Vind de vrienden die ik nu heb eigenlijk wel genoeg
En er is ook een bevriend stel in de buurt met al een kind, dus dat compenseert
vinden je soortgenoten niet erg...ze waren weer het hele weekend rondjes aan het schaatsenquote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef -moppie- het volgende:
wat een enorm kutweer is het vandaag trouwens
ja maar daar kan je rondjes schaatsen ook al is het buiten 20 graden, dat telt dus niet.quote:Op maandag 7 november 2011 16:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vinden je soortgenoten niet erg...ze waren weer het hele weekend rondjes aan het schaatsen
quote:Op maandag 7 november 2011 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en hoelang ben je al aan het werken / relatie hebben / samenwonen?
Er zijn mensen van 35 die zich nog gedragen als iemand van 17, maar daar zou ik me toch liever niet aan meten eigenlijk![]()
Hoi puberquote:
nou...straks verstuik je je vinger(s)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |