quote:Alles wat u op het formulier invult (met uitzondering van uw personalia), moet u kunnen bewijzen.
Dat kan in jouw geval wel eens lastig worden...bewijzen dat je het bentquote:Op zondag 6 november 2011 19:17 schreef Juup© het volgende:
Lees ik het nu verkeerd of hoef ik niet te bewijzen dat ik ik ben?
[..]
Sjesus wij gaan ook een keer naar de stad.. afgelopen zaterdag hebben we gewoon een half uur staan wachten tot we konden parkeren.quote:
ja, daarom zijn we zaterdag niet gegaanquote:Op maandag 7 november 2011 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sjesus wij gaan ook een keer naar de stad.. afgelopen zaterdag hebben we gewoon een half uur staan wachten tot we konden parkeren.
zie fipoquote:Op maandag 7 november 2011 09:49 schreef Myraela het volgende:
Ik weet een goede matige grap voor op de rommelmarkt.
Ik wil woensdag die kant op gaan om eens te kijken, lijkt me wel tof als het niet belachelijk druk is.quote:
woensdag zal wel meevallen. Zaterdag en vrijdag zijn echt een helquote:Op maandag 7 november 2011 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil woensdag die kant op gaan om eens te kijken, lijkt me wel tof als het niet belachelijk druk is.
wij wilden alleen maar naar de bioscoopquote:Op maandag 7 november 2011 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, daarom zijn we zaterdag niet gegaan
ja was belachelijk druk!quote:Op maandag 7 november 2011 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sjesus wij gaan ook een keer naar de stad.. afgelopen zaterdag hebben we gewoon een half uur staan wachten tot we konden parkeren.
je kunt daar niet kerenquote:Op maandag 7 november 2011 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, voor mij makkelijk praten, de route komt vlak langs ons huis. Als het te druk blijkt keren we gewoon om
Goeien spam, vraag me alleen af hoe het door m'n spamfilter is gekomenquote:My dear!
body so good?
I have a good news to share with you. several days ago, I got a new mobile from my relative, it is so good that I like it verymuch.
My relative told that he bought it online , the price is not high. but it is really beautiful, maybe you are also are interested in it.
The online store is {{{{{{ cheng-xia6。info }}}}}}
In addition, I want to express my sincere thanks for your attention.
best wishes.
squalm
7/11/2011 16:11:41
vnoybmmg
■ △ △ △ ♂
wijfquote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef Inu het volgende:
Ik ben echt een wijfSuperleuk weekend gehad, vond ik, lekker thuis veel geweest en vooral veel met J. gedaan, zegt een vriendin dat ze zijn gaan borrelen met twee andere vriendinnen en wat vrienden, voel ik me aan de ene kant echt een muts, omdat ik het eigenlijk leuk zou moeten vinden om zoiets te doen, maar ik vond het thuis zijn veel fijner en aan de andere kant voel ik me gepasseerd dat ze me niet gevraagd hadden
Ja, maar ik zou het het liefste altijd zo doenquote:Op maandag 7 november 2011 12:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
wijf
gewoon lekker thuisblijven enals je dat wil.
wij sluiten ons ook wel eens een weekendje op om samen dingen te doen (denk hierbij aan vleselijke lusten, zoek de mossel of bankhangen e.d)
Dat roep je nu maar als je 20 van dit soort weekendjes hebt gehad vind je het misschien juist wel weer leuk om een keer iets te doenquote:Op maandag 7 november 2011 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het het liefste altijd zo doen
pcies, als je elke dag biefstuk eet vind je d'r op den duur ook niks meer aanquote:Op maandag 7 november 2011 12:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat roep je nu maar als je 20 van dit soort weekendjes hebt gehad vind je het misschien juist wel weer leuk om een keer iets te doen
oh, ik eet straks biefstukpuntjes met wokgroente en noodlesquote:Op maandag 7 november 2011 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pcies, als je elke dag biefstuk eet vind je d'r op den duur ook niks meer aan
bon apetit!quote:Op maandag 7 november 2011 12:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh, ik eet straks biefstukpuntjes met wokgroente en noodles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |