quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef donald_dick het volgende:
het was de bedoeling om een nederlandse te nemen..
Vrouwen neem je inderdaad, maar niet op zo'n manier
een echt neerlandse negertquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Ah de hoker die zijn vrouwtje gaat kopen.
en niet de taal lerenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Lekker handig elke drie maanden heen en terug.
Kijk haar zitten, nageltjes lakken, tv kijken en internettenEn zijn behoeftes bevredigen waarschijnlijk
dat mochtie willenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef donald_dick het volgende:
jelle is de matroos? ik dacht dat hij de schipper was
dat assquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Maar de schipper is dan ook op die boot zou je zeggen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Maar de schipper is dan ook op die boot zou je zeggen?
Het is een soort ruilhandelquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef donald_dick het volgende:
ach, voor die jongen is het prachtig. Hij is lelijk en heeft een kutbaan,nu krijgt een tenminste zijn natje, droogje en een trekje en zij straks een visum.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef donald_dick het volgende:
ach, voor die jongen is het prachtig. Hij is lelijk en heeft een kutbaan,nu krijgt een tenminste zijn natje, droogje en een trekje en zij straks een visum.
in de puurste vorm van de zin.quote:
Ow dat hoorde ik niet, omdat hij matroos is, dacht ik: dan is er ook een schipper op die boot, weet ik veelquote:
ik denk dat de schipper zijn vader is. Binnenvaartschippers zijn vaak zelfstandigen die in opdrachtvorm varenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat hoorde ik niet, omdat hij matroos is, dacht ik: dan is er ook een schipper op die boot, weet ik veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |