Ah, dus hier is het e-roken topic. Damp al vanaf vorig jaar kerst. Bevalt me echt super. Mijn huidige setup:
Ego-c 2 upgrade 1000mah. Hier heb ik dus 2 van. Gaan ongeveer 1.5 dag mee. Dit i.c.m. De clearomizer Vivi nova, en de vivi nova mini. Damp en smaak zijn echt geweldig. Ben een verstokte shag roker geweest. Rookte vanaf mijn 18e ( ben nu 35

), dus ja het was even een omschakeling.
Maar wat een verbetering. Mijn conditie is enorm vooruit gegaan, heb meer lucht, voel me ook een stuk fitter. Ik ruik en proef veel beter dan toen ik rookte.
Ook geen last van dat nare hoesten 's-morgens als je wakker word. Mijn immuunsysteem lijkt ook beter. Ben minder lang verkouden etc.
Blijf wel een tabaksdamper though. Mijn favo smaak is de koko tab blend. Als ex-samson roker komt deze na mijn ervaring er het dichtste bij in de buurt. Heerlijk gewoon
Stukje voorgeschiedenis: Had als eerste de e-health sigaret geprobeerd. Besteld via dx. Dat was dus 10x niks. Had echt het idee dat ik aan zo'n rookmachine van een of andere disco zat te teugen. Totaal geen voldoening in. Daarna besloot ik om een wegwerp sigaret te proberen. Je krijgt ze nu ook al bij tankstations. Iets betere ervaring, maar na 2 dagen al leeg. Tja, ¤ 10 per 2 dagen is ook niet goedkoop.

uiteindelijk na wat research de ego-c 2 besteld, sindsdien blijf ik dampen.
Wel een tip voor de andere beginnende dampers: In het begin zoek je echt naar je favo smaak. Dus bestel verschillende smaakjes in een keer. Zoals al eerder hier vermeld, begin niet met een te lage nicotine sterkte. Het is echt even wennen in het begin. Maar eenmaal gewend zal het je zeer goed bevallen. Tenminste dat is bij mij wel zo. Het is allemaal uiteindelijk een kwestie van persoonlijke smaak en ervaring.
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.