first postquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Naai, nu weet ik nog steeds niet wat fipo is
[ROO Tabak-SC] #6 Speldenknopjes en slagroom kloppenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Naai, nu weet ik nog steeds niet wat fipo is
paar maanden?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Aha dankjewel, wist ik niet van dat pijltje zit hier nog niet zo lang he.
Ja geregistreerd maar niet echt begonnen met posten toen pas sinds kort meer gaan doen, is uiteindelijk leuker dan ik dacht.quote:
Heul niet! Jan is een toffe piraatquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:53 schreef leeell het volgende:
kijk maar uit LH, straks word jan jaloers
Ik ben stout geweest en heb het toch geopend zonder jouw naam.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:53 schreef LompeHork het volgende:
Nah, zou ik niet openen inderdaad, als die post maar wel over mij gaat in ieder geval[/royal sadness]
Arrrrrr!quote:
Moet kunnenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben stout geweest en heb het toch geopend zonder jouw naam.
Datzelfde had ik vanmiddag. De mist verdween en Sint Petersburg verscheenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:48 schreef JanPiraat het volgende:
De rookwalmen verdwenen en opeens zag ik het land
hallotjesquote:
Wauwwquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:09 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Datzelfde had ik vanmiddag. De mist verdween en Sint Petersburg verscheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |