Heb even snel een stukje tekst voor je gezocht en daar neergezet, maar ik moet nu weg. Ik zal je vanavond of morgen wel even verder helpen als het nodig isquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:20 schreef Qwea het volgende:
REWIMO????
Midweek duitsland, winterbanden
Ja dat is goed. Want van wat ik er van begrijp, is dat je winterbanden idd moet voeren bij sneeuw, ijzel, sneeuwmodder, en ijs en nog wat gladheid. Maar dat M+S ook mag. Maar beide hebben we niet, we hebben echt zomerbanden. Kijk dan met name als je wilt even naar het stukje over de boete e.d. Want als het 40 euro is boeit het me geen reet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb even snel een stukje tekst voor je gezocht en daar neergezet, maar ik moet nu weg. Ik zal je vanavond of morgen wel even verder helpen als het nodig is
Wij gaan zwemmen
Cute.quote:
nee hoor, ik weet alleen nog niet wat ik eetquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar jij toch wel dan? Of vast je met hem mee?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Boor poetste het haar van Beetle nog even:
[ afbeelding ]
En als dank ging Biet de tenen van Boor opeten
[ afbeelding ]
Of toch kapsalonquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee hoor, ik weet alleen nog niet wat ik eetmiss wel pizza ofzo.
ze zijn mooi hoor. Boor is wel het leukstequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heej! Ik ben heul hip.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Croli, ik krijg honger van je![]()
Cat, ik vinnum gaaf!
Helemaal niet het type jas waarin ik jou zou verwachten trouwens
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze onwijs lief met elkaarquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zaterdagquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net mijn voucher voor de hema taart gedownloaded.Donderdag maar eens gaan ophalen in de buurt van het werk, trakteer ik de collega's.
meerquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Gb!
Wie gaat het drinken inschenken dan enzo, A?
Nog 3 pics en dan houd ik op hoor, maar ze zijn zó cute samen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Kan ie bestquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Gb!
Wie gaat het drinken inschenken dan enzo, A?
Nog 3 pics en dan houd ik op hoor, maar ze zijn zó cute samen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wie ga jij trakteren?quote:
2 vriendinnen die bier komen zuipen. Ik hou het alleen deze keer iets rustiger. De vorige keer heeft 1 v/d 2 mijn woonkamer ondergekotst omdat ze allemaal shotjes wilde, van alles door elkaar, met bierquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gehad. Errug lekker
Komt de taart voor of na het bier?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 vriendinnen die bier komen zuipen. Ik hou het alleen deze keer iets rustiger. De vorige keer heeft 1 v/d 2 mijn woonkamer ondergekotst omdat ze allemaal shotjes wilde, van alles door elkaar, met bier
Dus ik haal nu enkel 2 kratten bier en shot zelf wel wat in de keuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Whehehequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
Ik zat vanmiddag met Mo bij een vriendin, ook ff lunchen... kregen we het er zo over of ze zichzelf nog een beetje vermaakte omdat ze al een poos kerelloos is en niet echt rondneukt. Ze heeft geen vibo of niks.
Dus deze etterbak heeft net een pocketrocket besteld en ze is Woensdag jarig
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt de taart voor of na het bier?Tijdens, duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik zou emmertjes en dweiltjes neerzetten.quote:
Nou, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wheheheze zal vast aan jullie denken als ze hem gebruikt
En gebruikt ze hem veel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer nietMaar ik moest wel lachen.
Vorig jaar of het jaar daarvoor heb ik jora23 (de assistente van Shirley) een vibo toegestuurddie was ook al zo sexloos
![]()
![]()
Nou, ik weet nu wel idd dat ik 3 emmers strategisch ga opstellen en ze geen shotjes krijgtquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou emmertjes en dweiltjes neerzetten.![]()
Taart met bier.![]()
ik geloof regelmatig ja. Was nog grappig, want mijn zus zit met haar hond ook bij Shirley, zegt jora23 tegen mijn zus in een volle wachtkamer "Ja ik kreeg van Denise toch een vibo toegestuurd!quote:
Whahahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik geloof regelmatig ja. Was nog grappig, want mijn zus zit met haar hond ook bij Shirley, zegt jora23 tegen mijn zus in een volle wachtkamer "Ja ik kreeg van Denise toch een vibo toegestuurd!Nou, ik ging stuk hoor!"
Mijn zus helemaal rood
Dat moet wel ongeveer zo de bedoeling zijn, maar dan vers en heet uit de oven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
Croli, dat smeltende chocoladetaartje, is dat een beetje als het lava cakeje van Domino's?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ooit ook zo'n feestje gehad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik weet nu wel idd dat ik 3 emmers strategisch ga opstellen en ze geen shotjes krijgt![]()
Mo kon dr tempo niet bijhouden, ik net aan. Maar ik ben dan zo snugger om te besluiten dat als we na 4 bier die in een uur weggetikt worden = 1 per kwartier... en daarna 4 rondes te shotten om OOK 2 glazen water naar binnen te trappen. Maar zij niet hoor. En ze wilde zure shotjes, met azijn erdoor
Dus we hadden een shotje gemaakt met Malibu, azijn, wodka (rood) amaretto en pisang... Uiteindelijk overgegaan op de orgasme.. en Mike en die andere meid waren zo slim om te zeggen : nee ik hoef niet meer (terwijl we nog een kan hadden) terwijl zij maar door bleef shotten. Ik zei nog : Joh, ik tik hem wel alleen weg, want het gaat niet echt goed met je. Nee, mocht niet![]()
Op een gegeven moment zat ze op de bank, echt kei en kei verneukt bezopen, zegt mo : Gaat het?
Zij : Jaaahaaaaaaaahihihiihhiihiaaaaahihiihihihi...
Mo : Ga ff een frisse neus halen want het gaat helemaal niet
Zij : Jawelhhiihihiihiihihi....
*KOTS*
wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag nog. Het is donker.
Maar, wat een dag.
Vanmorgen naar het asiel, waar een hard spinnende Andy zat te wachten, die meteen naar de kantine is verhuisd samen met Brum, zodat ze geadopteerd kunnen worden. De quarantaine en de ziekenboeg zijn een heel stuk leger dan dat ze waren, gelukkig, de katten op zondevoeding zijn eraf, geen dwangvoerders meer, het ziet er goed uitquote:
Ja, meestal wel. Als de kamers te vol zitten, willen we kittens nog wel eens in de kantine zetten. En aangezien de kittenkamer bezet is door zieke katten momenteel, en kamer 1 (waar de oudere kittens normaal zitten) ook niet helemaal gezond is, doen we het zoquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:01 schreef Oognip het volgende:
Wat een heerlijke dag inderdaad
Wee jij waarom sommige kittens in de kantine zitten op het asiel? Toch niet alleen als ze klaar zijn voor adoptie?
Ah zo op die manierquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Als de kamers te vol zitten, willen we kittens nog wel eens in de kantine zetten. En aangezien de kittenkamer bezet is door zieke katten momenteel, en kamer 1 (waar de oudere kittens normaal zitten) ook niet helemaal gezond is, doen we het zo.
Je zit wel op het internet van een hacker he? Je weet dat we al je wachtwoorden nu kunnen zien?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip is geweldig
mijn modem is stuk en ik mag haar internet lenen
Een kan met water?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
Zo. Alles staat klaar voor een avondje tv. Chips, een kan met water en m'n dekentje.
Ik had afgelopen zondag 2 pina colada's op bij het uit eten gaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een kan met water?ik kan wel betere dingen verzinnen
Is dat lekker ja? Nog nooit gehadquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zondag 2 pina colada's op bij het uit eten gaandie zijn zo lekker.
Ik was wel een beetje teut
ik vertrouw erop dat je daar geen misbruik van maaktquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je zit wel op het internet van een hacker he? Je weet dat we al je wachtwoorden nu kunnen zien?
Als we willen kunnen we alles wat je via internet verstuurd zien; alle websites en wachtwoordenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik vertrouw erop dat je daar geen misbruik van maakt
ik zou ook echt niet weten wat jullie nou van mij kunnen zien eigenlijk
Er zit aardig wat drank in een pina coladaquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is dat lekker ja? Nog nooit gehad
Haha jij wordt ook snel teut na 2 drankjesnet als ik overigens
Oh er zit veel alcohol in, ja dan gaat het hardquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er zit aardig wat drank in een pina coladamaar ik drink niet vaak en ook niet veel, dus weinig weerstand he
Het is wel zoet, als je dat niet lekker vindt moet je het niet nemen.
Pas morgen hequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:56 schreef indaha het volgende:
Oognip jij hackert, dat had ik nu niet achter je gezocht.
Oh-oh, fijn dat de politie er toch nog achteraan gaat, ik hoop dat het lukt.
Croli, het klinkt heerlijk wat je gaat maken![]()
Boor en Biet![]()
Leuke jas Cat![]()
MP 1 jarig Fok jubileum
Even voor de duidelijkheid, mijn vriend is hier de hackert hequote:Op zaterdag 5 november 2011 18:56 schreef indaha het volgende:
Oognip jij hackert, dat had ik nu niet achter je gezocht.
Oh-oh, fijn dat de politie er toch nog achteraan gaat, ik hoop dat het lukt.
Croli, het klinkt heerlijk wat je gaat maken![]()
Boor en Biet![]()
Leuke jas Cat![]()
MP 1 jarig Fok jubileum
Ik drink alleen maar water. Behalve als ik uitgaquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een kan met water?ik kan wel betere dingen verzinnen
Wat leuk dat de tuin bijna helemaal cat-proof isquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:02 schreef indaha het volgende:
Hier is fort Alcatraz bijna klaar, de tuin is bijna helemaal cat-proof.
We moeten alleen nog een oplossing vinden voor de buurkat die komt lunchen, ik denk dat we daarvoor nog maar een een kattenluikje in de schutting moeten maken.
Ollie en Tommie zijn er heel blij mee en ik ook wat ze zijn 's avonds doodmoe en doen binnen geen kattekwaad meer uithalen
Zeker goed bedachtquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:14 schreef indaha het volgende:
Nee want ik pak zo'n kattenluikje wat je van 1 kant kunt sluiten dus dan kan Bo(de buurkat) wel naar ons toe en T&O niet naar de buren.
Als T&O buiten zijn zijn wij thuis dus dan kan ik Bo weer door het luikje naar huis helpen door dat even open te doen.
Als wij niet thuis zijn kan het naar 2 kanten open want dan zijn T&O binnen.
Goed bedacht toch
Goede portier ben je.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:14 schreef indaha het volgende:
Nee want ik pak zo'n kattenluikje wat je van 1 kant kunt sluiten dus dan kan Bo(de buurkat) wel naar ons toe en T&O niet naar de buren.
Als T&O buiten zijn zijn wij thuis dus dan kan ik Bo weer door het luikje naar huis helpen door dat even open te doen.
Als wij niet thuis zijn kan het naar 2 kanten open want dan zijn T&O binnen.
Goed bedacht toch
Waar gaan jullie naartoe of is dat nog niet besloten ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:41 schreef Qwea het volgende:
zo. Ik hoop dat mijn centerparc voucher snel komt, ik wil boeken. Hoop dattie er dinsdag oid is, maar dat zal wel nie
Center parcs.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar gaan jullie naartoe of is dat nog niet besloten ?
Maar wel of niet in Duitsland,dat is de vraag!quote:
Dat is jouw vraag, niet die van indahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wel of niet in Duitsland,dat is de vraag!
Ja slimke dat had ik ook al door, maar daar zijn er meerdere vanquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja slimke dat had ik ook al door, maar daar zijn er meerdere van
Strings zijn zo 2009quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker
Chill jij de billen nog een beetje uit je string, Jenny?
*mental image*quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet aan je neus hangen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb eens iemand door een raam geduwd terwijl we hier op dansten
Whutquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier hoort een verhaal bij! *wacht af*quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze ging vast voor touchdown.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whut
Wilde je je time met diegene enden?
hij had bier op dus was wankel en er zat een gordijn tussen dus hij had er geen last van gelukkigquote:
Oh guldens!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij had bier op dus was wankel en er zat een gordijn tussen dus hij had er geen last van gelukkigkostte de verzekering alleen 800 gulden
Ik las eerst heel iets andersquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij had bier op dus was wankel en er zat een gordijn tussen dus hij had er geen last van gelukkigkostte de verzekering alleen 800 gulden
het was 2000 jaquote:
net 18 en met een hele zooi leeftijdsgenoten op een campus, dus iedereen sloeg redelijk door jaquote:
Ah, zo'n partijtje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
net 18 en met een hele zooi leeftijdsgenoten op een campus, dus iedereen sloeg redelijk door ja
Alleen daar was nog plaats, want bijna niemand wil er wonen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Gelukkig had hij zelf niks tombo.
en morgem naar het Nk schaatsen ik moet al heel vroeg de deur uit echt waarom ligt dat Thialf helemaal in Timboektoe
O in 2000, ik heb goede herinneringen aan de tijd dat die plaat uitkwam, toen zat ik net op de Havo en we hadden toen schoolfeestjes waar ook jongens kwamen .quote:
Ik zit hier op de bank om je reactie te gniffelenquote:
Dan is mijn avond weer goed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit hier op de bank om je reactie te gniffelen
die is ook echt goedquote:
ik ook, en meteen het huis uitquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
In 2000 ging ik van de middelbareschool af. Echt dat lijkt al weer zolang geleden.
Knullie.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus Tombo, toen we nog guldens hadden mocht ik niet eens drinken
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, meteen op jezelf of tussenstop op kamers?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook, en meteen het huis uit
jochiequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
*voelt zich oud*quote:
*voelt mee*quote:
Kijk en oordeel zelf.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
Sieneke bij IHVH, is dit met of zonder nieuwe tieten?
eerst campus dus, toen met 5 meiden in een huis, toen terug naar ouders, toen op kamers, toen terug naar ouders en toen echt wegquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, meteen op jezelf of tussenstop op kamers?
Ik ging het huis uit toen ik ging werken. Na 2 vervolgstudies.![]()
Niet bij mij!quote:
Campus hoe en wat? Het klinkt zo... buut'nlands.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eerst campus dus, toen met 5 meiden in een huis, toen terug naar ouders, toen op kamers, toen terug naar ouders en toen echt weg
campus in flevolandquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Campus hoe en wat? Het klinkt zo... buut'nlands.
quote:
Wat moet ik dan wel niet zeggen broekiesquote:
Dusch, uw oordeel?quote:
Iemand van jouw leeftijd zou ik geen antwoord durven voorschrijven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:51 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik dan wel niet zeggen broekies
Jezus Tomboquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw plintenwerk trouwens?quote:
Gisternacht ging mijn vriendin haar mail nog ff checken en ze las dat er om 9 uur vanochtend iemand wilde komen om iets op te halen (stond bij haar ouders, die een horeca-bedrijf hebben en dus niet om 9 uur wakker zijn).quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:31 schreef tombolafan het volgende:
en ik zit op mn mobiel dus geen interpunctie enzo
En then we do it doggy-style so we both can watch X-filesquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef Muis006 het volgende:
Bwaha hij zong "so put your hands down my pants and I'll bet you'll feel nuts" en mijn moeder zo:![]()
Redelijk, morgen woonkamer afmakenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw plintenwerk trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitter omdat je erin bent gestonken?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
En dan vindt mevrouw strings zo 2009
Stiekemerd! Jij had Q op bezoek!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gisternacht ging mijn vriendin haar mail nog ff checken en ze las dat er om 9 uur vanochtend iemand wilde komen om iets op te halen (stond bij haar ouders, die een horeca-bedrijf hebben en dus niet om 9 uur wakker zijn).
Dus ze mailt om 3 uur nog ff terug na een aantal Bacardi's en GoldStrikes...
"Goezenvond, muin ouders hebben een orcabedroef en zijn voor 10300 niet waker"
Je kon me opvegen![]()
Wanneer is de housewarming?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Redelijk, morgen woonkamer afmaken
*reserveert jaar in agenda*quote:
quote:
"I wanna know right now! Do you love me?"quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]In de bar, beetje je inleven in het liedje, hem een zetje geven en BAM! door het raam
![]()
![]()
Op welk punt van het liedje voelde je de behoefte hem een duw te geven?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]In de bar, beetje je inleven in het liedje, hem een zetje geven en BAM! door het raam
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heej, het was met HAP Tombo he.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat hij gewoon zelf sprong tijdens "so now I'm praying for the end of time, to hurry up and arrive"
Dank je.quote:
Nu nog? Mijn wasjes zijn vandaag allemaal al gedaan.quote:Ik ga es ff met m'n wasjes bezig....laterzzz
Ja dat jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"I wanna know right now! Do you love me?"
* geeft zetje....whehehe
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat hij gewoon zelf sprong tijdens "so now I'm praying for the end of time, to hurry up and arrive"
Wat is HAP ?quote:
Gewoon HAP!quote:
quote:
Wij snapten het anders alletwee nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewoon HAP!
Als in:
Ll: 'bladibla'
Tombo: 'HAP!'
En dat vond ikquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Wij snapten het anders alletwee niet
Mijn garpje, wat doe je?quote:En ik hapte dus niet, ik duwde
Wat is een goede zaak om een nieuw hartje (accu) voor mijn bijna-dode laptop te bestellen?quote:
Replacedirect ofzo, heb je geen garantie meer?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is een goede zaak om een nieuw hartje (accu) voor mijn bijna-dode laptop te bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nah, ding is meer dan 2 jaar oud inmiddels.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Replacedirect ofzo, heb je geen garantie meer?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
MmmmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had zulk lekker warm eten gemaakt, dat ik nu nog steeds vol zit.
Gebeurt niet vaak
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
MmmmmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ga gezellig met Mr.S. weer de stad inquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, ding is meer dan 2 jaar oud inmiddels.
En thanks!
Ik heb een doos van 48 stuks van mn zusje gekregen voor mn diplomaquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik had zulk lekker warm eten gemaakt, dat ik nu nog steeds vol zit.
Gebeurt niet vaak
Die is te druk met zijn kippenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga gezellig met Mr.S. weer de stad in
Zo'n standaard doosje eet ik wel in 1x op....met gemakquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een doos van 48 stuks van mn zusje gekregen voor mn diplomaMaar niet in 1x opeten denk ik
ik ook, maar 48 vond ik een brug te verquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n standaard doosje eet ik wel in 1x op....met gemak
Dat.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is te druk met zijn kippen
+1quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n standaard doosje eet ik wel in 1x op....met gemak
Ik ben gister begonnen en ben op een kwartquote:
Zo'n grote?quote:
15 volgens mijquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben gister begonnen en ben op een kwart
Hoeveel zit er in 1 doosje?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa die is lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En Milka & Daim per reep![]()
Dan blijft er te weinig over om weer terug in de la te leggen en uit angst voor kritiek ("deze verpakking zat gisteren toch nog dicht?") eet ik dan de rest ook maar op
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
15 volgens mij![]()
Rewimo![]()
Lekker geplonst?
Ja, voor die Duitse dan hequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Hij maakt voor z'n speciale kippetje toch wel een uitzondering?
Alleen wonen FTW.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En Milka & Daim per reep![]()
Dan blijft er te weinig over om weer terug in de la te leggen en uit angst voor kritiek ("deze verpakking zat gisteren toch nog dicht?") eet ik dan de rest ook maar op
Ja.quote:
Pesies. Hij Houdt Niet van Holland.quote:
Heerlijk! En nu wil ik Daim en Toffifeequote:
Ja.quote:
ja, want plonzenquote:
Ik red zo'n kleintje niet eens in 1 keerquote:
In theorie weet ik het ook wel, maar ik vind het zo raar staan op een of andere manierquote:
Uhm.... verstandig?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Milka en Biscuit![]()
Ik heb uit voorzorg alleen stroopwafels gekocht vandaag
Ik eet eigenlijk nooit ijs, alleen als we es uit eten gaan of na een BBQ.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik red zo'n kleintje niet eens in 1 keer
Dat is ook zooooooo lekkerquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Milka en Biscuit![]()
Ik heb uit voorzorg alleen stroopwafels gekocht vandaag
Waat? Zo'n eenpersoons bakje niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik red zo'n kleintje niet eens in 1 keer
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waat? Zo'n eenpersoons bakje niet?![]()
Als ik ooit met iemand mijn pint moet delen, dan zoek ik je op.
Zomer: ijs.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit ijs, alleen als we es uit eten gaan of na een BBQ.
Dan blijven de stukjes hangen.quote:
kokosmilkshake van de macquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Flurry Stroopwafel daarentegen kan ik gewoon niet negeren
Als ik ooit mijn pak stroopwafels moet delen, dan zoek ik je op.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind stroopwafels ook wel lekker, maar niet zo erg als bijv. een pak roze koeken of een lekkere cake.
Met andere woorden; ik kan ze makkelijker negeren
Jaaaa!quote:
Toen een ui nog echt een ui was.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nostalgisch hè, zo'n burger uit je geboortejaar
Wat is dat links onderin? Een chocolade onderbroekje?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden vorige week deze gekocht, voor tijdens de voetbalwedstrijd:
[ afbeelding ]
Als jij dat wiltquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
Wat is dat links onderin? Een chocolade onderbroekje?
Wil ik niet!quote:
Het lijkt me wat onpraktisch. Dan heb je hier meer aan:quote:
Ow ziet er goed uit,quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Wij hadden vorige week deze gekocht, voor tijdens de voetbalwedstrijd:
[ afbeelding ]
Dat ziet er vanbinnen zo uit:
[ afbeelding ]
En die was me toch gruwelijk lekker
Ik ga van de week maar eens kijken of ze ze nog hebben
Ik heb hem bij Thomas Phillips gekocht, ik denk niet dat ie nog in de gewone winkels ligt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef indaha het volgende:
Ow ziet er goed uit,volgende week maar eens kijken in de Real of ze dat daar ook hebben
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het lijkt me wat onpraktisch. Dan heb je hier meer aan:
[ afbeelding ]
Maar dan heb ik een excuus om bij de chocola te gaan zoeken en dan vind ik vast nog wel wat anders lekkersquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb hem bij Thomas Phillips gekocht, ik denk niet dat ie nog in de gewone winkels ligt.
Als het chocolade onderbroeken zijn dan stuur ik Rewimo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Dirrrrty Cat![]()
Bleegh, drogert is klaar....ik ga me in het opvouwgebeuren storten.
Als ik maandag nog niets gepost heb, ben ik bedolven onder handdoeken, sokken en ondergoed en wil ik graag gered worden
Er is ook een doe-het-zelf-versie:quote:
De gewone caramel háált het niet bij deze!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:19 schreef indaha het volgende:
Maar dan heb ik een excuus om bij de chocola te gaan zoeken en dan vind ik vast nog wel wat anders lekkers
Jij maakt ook alles mee he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Die 1955 burger is echt echt echt heel lekkerEn die snoepstring heb ik een keer gewonnen met bingo ofzo maar het doosje was al open dus die heb ik weggegooid
2e hands eetbaar ondergoed?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Die 1955 burger is echt echt echt heel lekkerEn die snoepstring heb ik een keer gewonnen met bingo ofzo maar het doosje was al open dus die heb ik weggegooid
Ik zou ook alleen maar hard lachen als een vrouw zoiets aantrokquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou het nooit aantrekkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou ook alleen maar hard lachen als een vrouw zoiets aantrok
mja, vroeger toen ik jong enzo wasquote:
Toen je jong en wild was en naar de bingo ging?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja, vroeger toen ik jong enzo was
Ja toen jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toen je jong en wild was en naar de bingo ging?
Ik heb niks tegen het concept van regiften, maar je kan het overdrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
The gift that keeps on giving.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen het concept van regiften, maar je kan het overdrijven natuurlijk
*jaloers*quote:
Nee bah, ik heb hem weggegooid en zou hem sowieso nooit aandoenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je dat ding aan toen jij die knul door t raam duwde?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je dat ding aan toen jij die knul door t raam duwde?
Uit het raam ja!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee bah, ik heb hem weggegooid en zou hem sowieso nooit aandoen
Was gewoon in de bar, met getuigen enzo
quote:
He waar heb je die gevonden?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toen je geboren werd was je de 14.493.247ste persoon in Nederland
Knopje aan de rechterkant.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef indaha het volgende:
[..]
He waar heb je die gevonden?
* indaha zoeken gaat
Ik de 14.317.660equote:Op zaterdag 5 november 2011 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toen je geboren werd was je de 14.493.247ste persoon in Nederland
Ja ik zag hetquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knopje aan de rechterkant.![]()
Ik zat ergens in de 13 miljoen.
Bevrijd uit de was!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Toen je geboren werd was je de 4.412.811.880ste persoon op aarde![]()
Wij schelen maar 175.587 mensen.quote:
Wat een mooie dag was dat tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Toen je geboren werd was je de 4.412.811.880ste persoon op aarde![]()
Ik weet het nog goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een mooie dag was dat toch
Achgottegottegot.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Toen je geboren werd was je de 14.032.027ste persoon in Nederland![]()
Nee, nog niet![]()
Tom was de kamer in gesneakt en Droop was letterlijk over de zeik, dus ik moest ff poetsen en de wasmachine aanzetten.
Nu zo de was nog opvouwen
Beetje... drukkend, denk ik?quote:
Ik heb er enkel over horen pratenquote:
Idd.quote:
Ik hoorde niet zoveel, er zat allemaal drap in m'n oortjesquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er enkel over horen praten
Aaaah, da's fijn ende lief.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ze is alweer blij hoor; haar hele uitzet staat in de hal en ze ligt prinsheerlijk op ons bed te slapen.
En vannacht mag ze gezellig tussen ons in.
Klinkt stom, maar ze geniet daar echt heel erg van
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ze is alweer blij hoor; haar hele uitzet staat in de hal en ze ligt prinsheerlijk op ons bed te slapen.
En vannacht mag ze gezellig tussen ons in.
Klinkt stom, maar ze geniet daar echt heel erg van
Ik ook alleen maar van "de verhalen van weleer" hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoorde niet zoveel, er zat allemaal drap in m'n oortjes
Ik niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar van "de verhalen van weleer" hoor
Ik douw gewoon alle katten op hun kamer. Klah.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Een spinnend Droopje tegen me aan![]()
Dat doen we om de nacht; de ene nacht T&L en M&B en de andere nacht Droop en M&B.
Hele organisaaaasie
Ik heb geen poezen meer in bedquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Een spinnend Droopje tegen me aan![]()
Dat doen we om de nacht; de ene nacht T&L en M&B en de andere nacht Droop en M&B.
Hele organisaaaasie
Katers?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen poezen meer in bed/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |