Heb even snel een stukje tekst voor je gezocht en daar neergezet, maar ik moet nu weg. Ik zal je vanavond of morgen wel even verder helpen als het nodig isquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:20 schreef Qwea het volgende:
REWIMO????
Midweek duitsland, winterbanden
Ja dat is goed. Want van wat ik er van begrijp, is dat je winterbanden idd moet voeren bij sneeuw, ijzel, sneeuwmodder, en ijs en nog wat gladheid. Maar dat M+S ook mag. Maar beide hebben we niet, we hebben echt zomerbanden. Kijk dan met name als je wilt even naar het stukje over de boete e.d. Want als het 40 euro is boeit het me geen reet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb even snel een stukje tekst voor je gezocht en daar neergezet, maar ik moet nu weg. Ik zal je vanavond of morgen wel even verder helpen als het nodig is
Wij gaan zwemmen
Cute.quote:
nee hoor, ik weet alleen nog niet wat ik eetquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar jij toch wel dan? Of vast je met hem mee?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Boor poetste het haar van Beetle nog even:
[ afbeelding ]
En als dank ging Biet de tenen van Boor opeten
[ afbeelding ]
Of toch kapsalonquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee hoor, ik weet alleen nog niet wat ik eetmiss wel pizza ofzo.
ze zijn mooi hoor. Boor is wel het leukstequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heej! Ik ben heul hip.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Croli, ik krijg honger van je![]()
Cat, ik vinnum gaaf!
Helemaal niet het type jas waarin ik jou zou verwachten trouwens
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn ze onwijs lief met elkaarquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zaterdagquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net mijn voucher voor de hema taart gedownloaded.Donderdag maar eens gaan ophalen in de buurt van het werk, trakteer ik de collega's.
meerquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Gb!
Wie gaat het drinken inschenken dan enzo, A?
Nog 3 pics en dan houd ik op hoor, maar ze zijn zó cute samen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Kan ie bestquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Gb!
Wie gaat het drinken inschenken dan enzo, A?
Nog 3 pics en dan houd ik op hoor, maar ze zijn zó cute samen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wie ga jij trakteren?quote:
2 vriendinnen die bier komen zuipen. Ik hou het alleen deze keer iets rustiger. De vorige keer heeft 1 v/d 2 mijn woonkamer ondergekotst omdat ze allemaal shotjes wilde, van alles door elkaar, met bierquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gehad. Errug lekker
Komt de taart voor of na het bier?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 vriendinnen die bier komen zuipen. Ik hou het alleen deze keer iets rustiger. De vorige keer heeft 1 v/d 2 mijn woonkamer ondergekotst omdat ze allemaal shotjes wilde, van alles door elkaar, met bier
Dus ik haal nu enkel 2 kratten bier en shot zelf wel wat in de keuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Whehehequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
Ik zat vanmiddag met Mo bij een vriendin, ook ff lunchen... kregen we het er zo over of ze zichzelf nog een beetje vermaakte omdat ze al een poos kerelloos is en niet echt rondneukt. Ze heeft geen vibo of niks.
Dus deze etterbak heeft net een pocketrocket besteld en ze is Woensdag jarig
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt de taart voor of na het bier?Tijdens, duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik zou emmertjes en dweiltjes neerzetten.quote:
Nou, dat hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wheheheze zal vast aan jullie denken als ze hem gebruikt
En gebruikt ze hem veel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer nietMaar ik moest wel lachen.
Vorig jaar of het jaar daarvoor heb ik jora23 (de assistente van Shirley) een vibo toegestuurddie was ook al zo sexloos
![]()
![]()
Nou, ik weet nu wel idd dat ik 3 emmers strategisch ga opstellen en ze geen shotjes krijgtquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou emmertjes en dweiltjes neerzetten.![]()
Taart met bier.![]()
ik geloof regelmatig ja. Was nog grappig, want mijn zus zit met haar hond ook bij Shirley, zegt jora23 tegen mijn zus in een volle wachtkamer "Ja ik kreeg van Denise toch een vibo toegestuurd!quote:
Whahahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik geloof regelmatig ja. Was nog grappig, want mijn zus zit met haar hond ook bij Shirley, zegt jora23 tegen mijn zus in een volle wachtkamer "Ja ik kreeg van Denise toch een vibo toegestuurd!Nou, ik ging stuk hoor!"
Mijn zus helemaal rood
Dat moet wel ongeveer zo de bedoeling zijn, maar dan vers en heet uit de oven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
Croli, dat smeltende chocoladetaartje, is dat een beetje als het lava cakeje van Domino's?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |