Heb even snel een stukje tekst voor je gezocht en daar neergezet, maar ik moet nu weg. Ik zal je vanavond of morgen wel even verder helpen als het nodig isquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:20 schreef Qwea het volgende:
REWIMO????
Midweek duitsland, winterbanden
Ja dat is goed. Want van wat ik er van begrijp, is dat je winterbanden idd moet voeren bij sneeuw, ijzel, sneeuwmodder, en ijs en nog wat gladheid. Maar dat M+S ook mag. Maar beide hebben we niet, we hebben echt zomerbanden. Kijk dan met name als je wilt even naar het stukje over de boete e.d. Want als het 40 euro is boeit het me geen reet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb even snel een stukje tekst voor je gezocht en daar neergezet, maar ik moet nu weg. Ik zal je vanavond of morgen wel even verder helpen als het nodig is
Wij gaan zwemmen
Cute.quote:
nee hoor, ik weet alleen nog niet wat ik eetquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar jij toch wel dan? Of vast je met hem mee?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Boor poetste het haar van Beetle nog even:
[ afbeelding ]
En als dank ging Biet de tenen van Boor opeten
[ afbeelding ]
Of toch kapsalonquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee hoor, ik weet alleen nog niet wat ik eetmiss wel pizza ofzo.
ze zijn mooi hoor. Boor is wel het leukstequote:Op zaterdag 5 november 2011 16:48 schreef Greys het volgende:
Boor poetste het haar van Beetle nog even:
[ afbeelding ]
En als dank ging Biet de tenen van Boor opeten
[ afbeelding ]
Heej! Ik ben heul hip.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Croli, ik krijg honger van je![]()
Cat, ik vinnum gaaf!
Helemaal niet het type jas waarin ik jou zou verwachten trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |