Nou ja, echt zielig is het nou ook weer niet. Waarschijnlijk krijgt ze alsnog wel een x de kans om heen te gaan, als de dagger eenmaal weer uit haar is, zou ze nog duizenden jaren kunnen levenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:26 schreef loezzzje het volgende:
Ja, dat was zielig. Ze wilde zo graag naar het schoolbal
Ja, hopelijk kan ze nog een keer na een feest toequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Nou ja, echt zielig is het nou ook weer niet. Waarschijnlijk krijgt ze alsnog wel een x de kans om heen te gaan, als de dagger eenmaal weer uit haar is, zou ze nog duizenden jaren kunnen leven
Dat is de aflevering waarin Katerine weer terug is. Net nadat ze hem verteld dat ze alleen van Stefan hield. S2E1.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Vergeet af en toe dat Ian Somerhalder meer kan dan alleen 'eye thingy'. Mooie video (en mooi liedje...yay Lifehouse) met toch wel wat mooie acteermomentjes ook. Weet iemand trouwens uit welke aflevering die scene op 2.25 van is, waar ie zo ernstig sneu kijkt. Komt me wel bekend voor, maar kan me de context echt absoluut niet meer voor me halen.
Jaaa ik zag het ook... Ben dan wel erg benieuwd of dat gaat komen hihiquote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef Koningin het volgende:
Damon heeft nog leuks getwittert! Leuk vooruitzicht:
@iansomerhalder
Of course 1st day back from a stuffing-your-face holiday, Damon Salvatore is naked... WTF?!
Oeh lekkerquote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef Koningin het volgende:
@iansomerhalder
Of course 1st day back from a stuffing-your-face holiday, Damon Salvatore is naked... WTF?!
Pics or it didn't happen :pquote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef Koningin het volgende:
@iansomerhalder
Heb seizoen 2 al drie maanden in huis. Gewoon op Amazon.co.uk bestellenquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef loezzzje het volgende:
Ik keek net toevallig op bol.com en zie ik dat de releasedatum van seizoen 2 verplaatst is van 31/01/2012 naar 30/07/2012dit klopt toch hopelijk niet he
Ik heb geen creditcardquote:Op woensdag 7 december 2011 17:57 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Heb seizoen 2 al drie maanden in huis. Gewoon op Amazon.co.uk bestellenTen eerste is het daar goedkoper EN er zitten gewoon Nederlandse ondertitels op (mocht je dat willen).
Dat is ook mijn probleem idd. Anders had ik 'm allang besteldquote:
Ebay? Staan ook nieuwe op, EN je kan met Paypal betalen.quote:Op zondag 11 december 2011 13:09 schreef Piepje het volgende:
[..]
Dat is ook mijn probleem idd. Anders had ik 'm allang besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |