Deze set nu voor 170, doen of niet doen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:48 schreef Neraice het volgende:
Vraagje: Tweedehands 4 GB Slim + Kinect en wat games voor 225 euro, is dat een goede deal? Xbox is een paar maanden oud.
Welke games en hoeveel controllers zitten erbij?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:40 schreef Neraice het volgende:
[..]
Deze set nu voor 170, doen of niet doen?
Het blijft een xbox, dus tof en z'n geld waard, maar ik zou er idd ook een HDD bij kopen, scheelt gewoon veel gezeik als je games downloadt en als je ze installeert wordt je xbox nog stiller (want meeste geluid komt van de DVD drive)quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:46 schreef Neraice het volgende:
Deze is een slim en toch ook stil? 1 controller, Kinect adventures en wat nietszeggende 360 games.
Dat was ook de bedoeling, om het met windows mobile te gaan integreren toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
De Fall dashboard update is echt wel even wennen, maar ziet er best sexy uit moet ik zeggen.
Lijkt een beetje een iOS/Android/Windows Mobile layout te krijgen, met apps etc.
Telefoon als afstandsbediening komt gewoon, de Xbox Companion App wordt binnenkort gelanceerdquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ben alleen benieuwd wat dan de mogelijkheden zijn.
telefoon als afstandsbediening? airplay misschien?
PC games laten afspelen? en betere streaming opties?
kijk dat bedoel ik.(ben niet op de hoogte van Windows mobile) maar dan is het vast fijner als het beetje als eenheid oogt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Telefoon als afstandsbediening komt gewoon, de Xbox Companion App wordt binnenkort gelanceerd
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuh kijk ik er overheen of kan je via de xbox niet meer uitzendinggemist kijken?
Via Media Center volgens mijquote:
ik doe altijd budgetgaming en daar ietsje onderquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Via Media Center volgens mij
En dan een andere vraag: welke site kan ik een beetje aanhouden qua prijzen als ik games wil verkopen? Wil even een zooitje verkopen
Dat is misschien omdat het nu incompatible is? Sowieso opgeven als bug/request natuurlijk, daarvoor zit je in de beta!quote:Op zondag 13 november 2011 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Leuk die dashboard update, maar nu kan ik geen videobestanden meer afspelen vanaf mijn NASAlsof hij de complete optionele mediaupdate kwijt is. Opnieuw downloaden werkt helaas ook niet.
Als ik via Window Media Center bestanden vanaf de PC wil afspelen werkt het wel.
Je moest volgens mij ook tussendoor nog je consolegegevens doorgeven, als je dat niet hebt gedaan kun je ook de update niet downloadenquote:Op zondag 13 november 2011 12:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dashboard update, ik heb me ook aangemeld voor die update maar ik zie nog geen update verschijnen
Snap ik, heb ik ook gedaan uiteraardquote:Op zondag 13 november 2011 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is misschien omdat het nu incompatible is? Sowieso opgeven als bug/request natuurlijk, daarvoor zit je in de beta!
Vreemd, nooit een mail gehad ofzoquote:Op zondag 13 november 2011 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je moest volgens mij ook tussendoor nog je consolegegevens doorgeven, als je dat niet hebt gedaan kun je ook de update niet downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |