Haal dan Supreme Commander 2 of RUSE.quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef Maryn. het volgende:
Is red alert 3 een aanrader? of iemand anders een aanrader voor vergelijkbaar spel?
bij zavvi voor ong 22 euro heb je een draadloze zwarte elitequote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Jongs ik moet denk ik even een nieuwe controller maar is elke nieuwe nu ook die geüpdate controller of heb je ook nog die ouwe wireless dingen?
Bedoel je met verbeterde D pad? Volgens mij niet, volgens mij krijg je die nog steeds alleen bij een play & charge kit..quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Jongs ik moet denk ik even een nieuwe controller maar is elke nieuwe nu ook die geüpdate controller of heb je ook nog die ouwe wireless dingen?
quote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hello there!
[ afbeelding ]
Eerste screenshot Alan Wake Night Springs vrijgegeven
Ja. Het is algemeen bekend dat Zavvi traag is. Na verzending ook minstens een week wachten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:16 schreef larry_flynt het volgende:
Pff duurt zavvi.nl altijd zo lang? Vrijdag besteld staat nog steeds op processing....
Bij mij nog niet.quote:
Daar heb je Wessiej weer met zijn maandelijks terugkerende kutgame-promotiepostquote:
Just jealousquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar heb je Wessiej weer met zijn maandelijks terugkerende kutgame-promotiepost
dunno,quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.
Waar komt die van jou vandaan?
Oeh, ben net Alan Wake aan het spelen, altijd leuk, alles in sale kopenquote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hello there!
[ afbeelding ]
Eerste screenshot Alan Wake Night Springs vrijgegeven
Die nieuwe idd maar das wel duurquote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bedoel je met verbeterde D pad? Volgens mij niet, volgens mij krijg je die nog steeds alleen bij een play & charge kit..Volgens mij worden wij in Europa afgescheept met ouwe zooi.
![]()
http://www.bol.com/nl/p/g(...).html#product_images
Want???quote:
Volgensmij heb je diezelfde nieuwe controller+Play&Charge set bij de MediaMarkt (Enschede dan) voor 45 euro.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die nieuwe idd maar das wel duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |