abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104008811
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:28 schreef Spanky78 het volgende:
Koop gewoon een leuke laptop met quadcore voor een euro of 800, kun je er zo weer 5 jaart tegenaan. Wil je een vaste pc dan is zelf boiuwen soms wel interessant, moet je wel proberen een dealtje te sluiten met een winkel die de hardware verkoopt.

PS. Windowns 7 is neit te vergelijken met XP, het is veel stabiler en gebruiskvriendelijker. Als je voor een mac gaat moet je aan OS gaan wennen, ik vind dat helemaal kut.
Dat je over Macs begint, toont aan dat je n00b bent.
pi_104009138
pi_104009182
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zelf een pc bouwen en om de paar jaar wat onderdelen upgraden weer een nieuwe pc bouwen.
Even gefixed voor je. Eigenlijk kan je alleen je monitor en systeemkast fatsoenlijk hergebruiken.
pi_104009249
Gewoon een laptop kopen. Kocht in 2008 een Sony vaio en dat ding is nu gewoon nog retesnel.
pi_104009285
quote:
Wat is deze? :')
pi_104010177
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Krijg de tyfus aan je ogen, randdebiel.
Whatever...
  zaterdag 5 november 2011 @ 21:06:05 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_104010333
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks maar eens een topic openen in DIG: wie helpt me een computer te bouwen. :P
Waar woon je :?
  zondag 6 november 2011 @ 00:11:49 #58
349110 RHood314
Ik hou van poesjes
pi_104017301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Oh nee, een PC fanboy (ja ze bestaan nog, de mensen die denken dat de desktop PC toekomst heeft)

pi_104017354
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:11 schreef RHood314 het volgende:

[..]

Oh nee, een PC fanboy (ja ze bestaan nog, de mensen die denken dat de desktop PC toekomst heeft)

[ afbeelding ]
Ik voorspel een langzame, pijnlijke dood van Apple. De meeste mensen die Macs gebruiken hebben echt geen technische kennis.
  zondag 6 november 2011 @ 00:15:41 #60
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_104017422
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik heb een prachtig geschreven website dat tot in de puntjes uitlegt hoe een schone installatie uit te voeren naar Windows 7...
Met zo'n HTML-tekstverwerker? :|W
  zondag 6 november 2011 @ 00:26:44 #61
349110 RHood314
Ik hou van poesjes
pi_104017750
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Ik voorspel een langzame, pijnlijke dood van Apple. De meeste mensen die Macs gebruiken hebben echt geen technische kennis.
Ik voorspel en voorzie een langzame dood van de desktop PC. Niemand koopt nog een desktop. Niet voor niks wil HP zijn PC devisie afstoten en krimpt het marktaandeel van desktops jaarlijks aanzien. Wie denk je dat nu gaat winnen?
pi_104017772
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:26 schreef RHood314 het volgende:

[..]

Ik voorspel en voorzie een langzame ood van de desktop PC. Niemand koopt nog een desktop. Niet voor niks wil HP zijn PC devisie afstoten en krimpt het marktaandeel van desktops jaarlijks aanzien. Wie denk je dat nu gaat winnen?
:O
Dat roepen ze al jaren oO<
Currency War, Trade War, Real War
pi_104017890
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Met zo'n HTML-tekstverwerker? :|W
Nee, het is een behoorlijk professioneel uitziende website met goede artikelen.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:26 schreef RHood314 het volgende:

[..]

Ik voorspel en voorzie een langzame dood van de desktop PC. Niemand koopt nog een desktop. Niet voor niks wil HP zijn PC devisie afstoten en krimpt het marktaandeel van desktops jaarlijks aanzien. Wie denk je dat nu gaat winnen?
Onder de echte ICTers zal de desktop altijd wel blijven. Tablets zuigen.
  zondag 6 november 2011 @ 00:40:07 #64
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_104018114
Tablets zijn best handig.

Het is ideaal om snachts als je opeens een ingeving krijgt je tablet te pakken en 5 seconden later al informatie te hebben opgezocht. In m'n pre-tablet tijdperk had ik nooit het fut ervoor om de laptop daarvoor aan te zetten.

Of als je iets aan het lezen bent en je krijgt opeens een idee dat je wilt noteren dan grijp je de tablet (en Evernote) en tik je het. Is veel sneller dan via de smartphone of gelijk ingevoerd itt pen en papier
pi_104018118
haal macbook, geen virussen, geen vastlopers, mooier etc etc

windows is niet van deze tijd meer
pi_104018150
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Tablets zijn best handig.

Het is ideaal om snachts als je opeens een ingeving krijgt je tablet te pakken en 5 seconden later al informatie te hebben opgezocht. In m'n pre-tablet tijdperk had ik nooit het fut ervoor om de laptop daarvoor aan te zetten.

Of als je iets aan het lezen bent en je krijgt opeens een idee dat je wilt noteren dan grijp je de tablet (en Evernote) en tik je het. Is veel sneller dan via de smartphone of gelijk ingevoerd itt pen en papier
Om het erbij te hebben kan het misschien handig zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:40 schreef 16meter het volgende:
haal macbook, geen virussen, geen vastlopers, mooier etc etc

windows is niet van deze tijd meer
Gast... :')
  zondag 6 november 2011 @ 00:50:40 #67
359237 Teoman
Niets is voor niets..
pi_104018429
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 20:30 schreef computerprobleem het volgende:
Je hebt zo te horen een computerprobleem.
:')
pi_104018449
Neem een Macbook of iMac. Die zijn makkelijk om mee om te gaan. Daarnaast zijn ze snel, mooi, veilig, minder problemen dan bij Windows en een lange accuduur bij een macbook. Tenzij je games op je PC/notebook wilt spelen. Dan wordt het toch Windows. Daarom heb ik dus Windows genomen. Maar verder raad ik toch echt een mac aan als je geen games hoeft te spelen.

Windows vergt trouwens meer kennis en inzicht om het maximale eruit te halen dan bij een mac. Ik merk namelijk dat het bij Windows allemaal een stuk ingewikkelder is. Niet iedereen heeft er evenveel verstand van. Bovendien zullen niet alle drivers voor Windows altijd helemaal foutloos kunnen werken met alle hardware. Dat komt doordat er te veel processors, videokaarten, RAM modules en etc op de markt zijn. Hierdoor zijn er veel sneller bugs e.d. bij de drivers voor Windows hardware dan bij Apple hardware.

Windows is zo goed en succesvol geworden omdat er vroeger niet zoveel apparatuur was wat ondersteund moest worden. Maar vandaag de dag is er zoveel hardware op de markt voor Windows, dat het niet meer allemaal altijd compleet foutloos werkt. Bij een Apple product is de kans daarop veel kleiner. Dus ook qua stabiliteit zou je beter voor een mac kunnen gaan.

Maar goed, veel succes nog met je zoektocht naar een nieuwe computer.
pi_104018738
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef Coca_Cola het volgende:
Neem een Macbook of iMac. Die zijn makkelijk om mee om te gaan. Daarnaast zijn ze snel, mooi, veilig, minder problemen dan bij Windows en een lange accuduur bij een macbook. Tenzij je games op je PC/notebook wilt spelen. Dan wordt het toch Windows. Daarom heb ik dus Windows genomen. Maar verder raad ik toch echt een mac aan als je geen games hoeft te spelen.

Windows vergt trouwens meer kennis en inzicht om het maximale eruit te halen dan bij een mac. Ik merk namelijk dat het bij Windows allemaal een stuk ingewikkelder is. Niet iedereen heeft er evenveel verstand van. Bovendien zullen niet alle drivers voor Windows altijd helemaal foutloos kunnen werken met alle hardware. Dat komt doordat er te veel processors, videokaarten, RAM modules en etc op de markt zijn. Hierdoor zijn er veel sneller bugs e.d. bij de drivers voor Windows hardware dan bij Apple hardware.

Windows is zo goed en succesvol geworden omdat er vroeger niet zoveel apparatuur was wat ondersteund moest worden. Maar vandaag de dag is er zoveel hardware op de markt voor Windows, dat het niet meer allemaal altijd compleet foutloos werkt. Bij een Apple product is de kans daarop veel kleiner. Dus ook qua stabiliteit zou je beter voor een mac kunnen gaan.

Maar goed, veel succes nog met je zoektocht naar een nieuwe computer.
Deze post :')

pi_104019256
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 01:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Deze post :')

[ afbeelding ]
Je kunt zeggen wat je wilt. Maar dat is de reden dat vele consumenten voor een mac gaan. Ze willen zekerheid. Steve Jobs heeft daar goed op ingespeeld. Je moet eens vanuit de consument denken, niet alleen vanuit het apparaat zelf. Dat heeft Microsoft namelijk meerdere keren gedaan. Het resultaat is vele apparaten die geflopt zijn zoals de Zune, Windows tablet PC's, WebTV en etc.
  zondag 6 november 2011 @ 02:39:55 #71
349110 RHood314
Ik hou van poesjes
pi_104021119
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 00:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Nee, het is een behoorlijk professioneel uitziende website met goede artikelen.

[..]

Onder de echte ICTers zal de desktop altijd wel blijven. Tablets zuigen.
En die markt zal over 5 jaar niet meer dan een niche markt zijn met componenten van een paar honderd euro :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')