ik heb t 1 keer gehad en toen schrok ik ook behoorlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nooit dat soort falen meegemaakt: het condoom scheurt nooit. En dat terwijl ik geen voorkeur heb voor cocktailworstjes. Overigens heb ik wel eens gedacht dat dat die paar procent is waarbij het condoom niet betrouwbaar is; een lekkage. Is dat niet zo? Ik check vrij vaak op lekkage.
Zo snel is er niet iets aan de hand, kan, maar zo groot is de kans nu ook weer niet. Mocht er toch een consequentie zijn, beschouw dat dan als een risico van het leven en deal met de consequenties. Het is toch voortgekomen uit lust in het geval je het niet bevalt en niet uit een onvoorwaardelijke liefde (en toekomstplannen) met iemand, jammer dan. De paus waarschuwde er al voor; deal maar met de consequenties. Als je daarvan gevrijwaard wil blijven moet je pas neuken als je getrouwd bent en met die persoon verder wil. Zulke verkeerde ideeen biedt religie blijkbaar niet, bevestigt dit topic maar weer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:55 schreef picardmike het volgende:
Tja ik kan als man condomen gebruiken wat ik wil maar hij glijd er toch altijd af en blijft in haar gat zitten.. Moet ik dan apeldoorn bellen?
Ik heb ook wel eens gerommeld met m'n pil en dan maar afgewacht tot ik een test kon doen, bereid om een abortus te laten plegen. Toch enige stress, ik doe het liever veilig (= condoom) tot ik in een zekere relatie zit waarbij ik abortus niet de eerste logische optie vind maar ook overweeg het te houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb t 1 keer gehad en toen schrok ik ook behoorlijk.
En ik ben vaker dan eens mijn pil vergeten in een relatie, ik ging dan niet gelijk de MAP halen... ik heb nu n spiraaltje omdat daar niks aan te vergeten valt.
Nee, dan moet je Ron Jeremy bellen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:55 schreef picardmike het volgende:
Tja ik kan als man condomen gebruiken wat ik wil maar hij glijd er toch altijd af en blijft in haar gat zitten.. Moet ik dan apeldoorn bellen?
Of condooms importeren uit Aziëquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, dan moet je Ron Jeremy bellen.
Tijdens de daad of direct daarna?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:55 schreef picardmike het volgende:
Sorry, niet herkenbaar, bij mij knellen die dingen als de pest.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:55 schreef picardmike het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |