Goede film idd.quote:
Moet controller 1 nog afmakenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Linkerbumper is dus kapot, dan maar controller 2 overspuiten.
Donkerrood
Netjes!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef SoldMayor het volgende:
Net 19-5 gespeeld met alleen C4.
Only in battlefield.
Wou net beginnen aan een stuk, maar zag al dat ik vergeten was om m te schuren/schoonmaken met alcohol.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet controller 1 nog afmaken. Die is nu geel
Die Co-op shit is echt fucked upquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:18 schreef Pixell het volgende:
Ik begin nu steeds meer andere classes te spelen, vooral support, je krijgt toch veel meer actie als je er midden inzit ipv op 200m toekijkt met een sniper! Ook heb ik het idee dat je belangrijker kan zijn voor het team, want met alleen enemies spotten kom je er niet.
Ook ben ik wel benieuwd naar co-op, zijn best veel zieke wapens te halen!
Vind sportschool gewoon treurig dus beetje trollen in zulke topics moet kunnen. Ga gewoon normale sporten doen, dat is nog leuker ook.quote:
Welke heb je gekochtquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Oh yeah, gameplay renderen. [ afbeelding ]
lolquote:
Hater.quote:
Jij gebruikt de jouwe niet eens.
Jawel hoor! Maar zoek het niet om commentaar bij te doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hater.![]()
Lekkere score, dus t is het waard.[ afbeelding ] Jij gebruikt de jouwe niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |