Woei! Mooie vervanger voor Kubicaquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeuj! Kimi gaat weer rijden komend jaar
Kerst is vroeg gekomen dit jaar
- Gisteren gefeest dus niet helemaal helderquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik verheug me nu al op de excuses. Hebben jullie al een keus gemaakt?
- De auto ligt hem niet
- Hij is niet meer zo goed als hij was
- Petrov is enorm gegroeid
- Afstellen van de auto was nooit zijn specialiteit
- In een goeie auto is hij wél bloedsnel
-
-
Aanvullingen zijn welkom.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
- Gisteren gefeest dus niet helemaal helder
- Voet gekneusd vanwege sikker van een jacht af denderen
- Hij staat boven winnen
- Al z'n doelen in de sport al gehaald
Wie biedt meer?
Dat gaat dan niet aan Kimi liggen in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het zien van zijn naam in de startgrid is voor mij al reden genoeg om te juichen
Wat fijn dat ie weer terug is, hopelijk wordt de auto ook goed
Vettel dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Alle wereldkampioenen van afgelopen decenium op de startgrid komend jaar
edit: en de winnaar van de Belgische GP komend jaar is dus ook al bekend![]()
Nee Kimi. Kimi is de Koning van de Ardennenquote:
De Duitser heeft sinds 1991 veertien races gereden in België, waarbij hij zes maal de beste was en negen keer het podium haalde...quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:16 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even, volgens mij heeft Der Michael 1 overwinning meer in de Ardennen op zn naam staan of niet?
-Ze hebben bij Lotus de verkeerde ijsjes en cola;quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
- Gisteren gefeest dus niet helemaal helder
- Voet gekneusd vanwege sikker van een jacht af denderen
- Hij staat boven winnen
- Al z'n doelen in de sport al gehaald
Wie biedt meer?
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar als ze pintjes gaan drinken wint Kimi.
Geen idee, wat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ondertussen heeft Jos the Bawz weer eens losse handjes gehad lees ik?
Shownieuws.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:36 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/video/aangifte-tegen-jos-verstappen/
Niets aan de hand dus.quote:Alles zou inmiddels weer koek en ei zijn…
idd Shownieuws.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:12 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Shownieuws.
[..]
Niets aan de hand dus.
Ach, ik geloof ook wel dat Jos een klein tikkie heeft uitgedeeld, hij heeft immers een kort lontje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd Shownieuws.![]()
Maar het werd vanmorgen om 6.45 ook al gemeld op L1 Radio, en die zitten al wat dichter in Limburg (en dus de bron bij de Roermondse politie) dan die lutsers in Hilversum van SBS.
Ook als zijn vrouw in kwestie jouw zus zou zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:42 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ach, ik geloof ook wel dat Jos een klein tikkie heeft uitgedeeld, hij heeft immers een kort lontje.![]()
Maar dat vergeef ik onze meest succesvolle F1 coureur allertijden graag.
Neen vosss, dan brak ik allebei z'n benen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook als zijn vrouw in kwestie jouw zus zou zijn?
Hypocrisie ten top.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:03 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Neen vosss, dan brak ik allebei z'n benen.
Het schijnt dat ze hem gevraagd heeft om de familie-auto in de garage te rijden i.p.v. naast het huis op het grind. Toen ging hij om onverklaarbare redenen ineens over de rooie...quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:42 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ach, ik geloof ook wel dat Jos een klein tikkie heeft uitgedeeld, hij heeft immers een kort lontje.![]()
Maar dat vergeef ik onze meest succesvolle F1 coureur allertijden graag.
Ben je daar zo trots opquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:51 schreef vosss het volgende:
[..]
De zus van Jos woont overigens bij mij in het dorp. Jos komt er wel eens op bezoek.
Ik heb een aantal jaar geleden, toen hij wegreed daar (bij ons tegenover), eens geprobeerd om hem met mijn Delta HF Turbo bij te houden.
Dat lukte niet!
Die man maakt ook alvast een onzinexcuus voor het geval zijn onzinaanname onzin blijkt.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef vosss het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)n-welkom-terug-kimi/
Column over Kimi
Iets met spijker en kop als er geen nieuws komttwitter:f1zone twitterde op woensdag 30-11-2011 om 21:04:18A few more hours & Mr Van der Garde is going to be seen as a Lying Dutchman reageer retweet
Wat me er aan herinnert dat ik al heel lang geen grappen meer over de oren van Niki Lauda gehoord heb.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Meike26 het volgende:
Maar Jos en grindbak moppen zijn al zooo oud
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat me er aan herinnert dat ik al heel lang geen grappen meer over de oren van Niki Lauda gehoord heb.
Die hoorde je in de jaren '80 heel veel.quote:
quote:Nicki Lauda heeft een nieuwe monteur nodig. Hij heeft een aantal monteurs geselecteerd; een Nederlander, een Duitser en een Belg.
De Nederlander komt als eerste op het kantoortje van Nicki Lauda.
Nicki Lauda zegt: 'Nou moet je eens heel eerlijk wezen, als ik jou zou vragen wat je het meeste aan mij opvalt?
De Nederlander denkt 5 minuten heel erg diep na en zegt:
'Je halve oor, en je kale kop.'
'ERUIT JIJ !' en de Nederlander wordt eruit gesmeten.
Vervolgens komt de Duitser en aan hem wordt dezelfde vraag gesteld.
Duitser denkt na met z'n dikke kop.
'Nou meneer Lauda, uw halve oortje, uw verrotte kop en uw haar?'
'Raus, du Aarsloch '
De Belg, hij krijgt dezelfde vraag en zegt:
'Meneer Lauda, u heeft contactlenzen!'
'Ja, dat klopt, maar hoe weet je dat?'
Zegt de Belg: 'Een bril draagt een beetje moeilijk met zo'n half oortje!'
quote:Tina Turner gaat voor de zoveelste keer naar de plastisch chirurg. Ze is al heel wat keren geweest om haar verouderende lichaam te laten opknappen. Dit keer wil ze haar schaamlippen laten verkleinen. De chirurg ziet geen problemen maar Tina vraagt hem uitdrukkelijk de operatie strikt geheim te houden. De operatie slaagt... Maar als zij een paar dagen later thuis komt uit het ziekenhuis staat daar een grote bos bloemen. "Verdorie!", denkt Tina "heeft die chirurg dan toch zijn mond voorbij gepraat! Wie zou hij hebben ingelicht?" Ze leest het kaartje dat aan de bos bloemen is bevestigd: "Hartelijk dank voor de nieuwe oren" Getekend: Nicky Lauda.
Lauda zelf zei daarover tegen een journalist: "Ik ben wel lelijker dan jij, maar ik neuk meer"quote:Weißt Du, was passiert wenn Nicki Lauda stirbt? Dann bist Du der hässlichste Mensch der Welt!
De laatste keer dat ik een grap over zijn oor heb gehoord was uit zikn eigen mond, op de nurburgring-radio..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die hoorde je in de jaren '80 heel veel.
[..]
[..]
[..]
Lauda zelf zei daarover tegen een journalist: "Ik ben wel lelijker dan jij, maar ik neuk meer"
Precies. In de Superleague Formula kon Maria de Villota weinig potten breken.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef sasquatsch het volgende:
Gezien de hoeveelheid testcoureurs van Lotus Renault (vorig jaar 5) verbaast het me niets. Maar ik verwacht niet dat ze in 2013 een racestoeltje heeft, of ze moet wel heel veel geld meenemen.
IMHO zijn er betere vrouwen die meer recht op een (race)stoeltje hebben.
Media aandacht, media aandacht, media aandacht, media aandacht, media aandacht, media aandacht, media aandacht, media aandacht... etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef sasquatsch het volgende:
Gezien de hoeveelheid testcoureurs van Lotus Renault (vorig jaar 5) verbaast het me niets. Maar ik verwacht niet dat ze in 2013 een racestoeltje heeft, of ze moet wel heel veel geld meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |