abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2011 @ 14:11:19 #26
34586 kepler
No bounce, no play
pi_104031073
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2011 13:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zei nergens dat het niet gepland zou zijn.

[..]

Vandaar waarschijnlijk ook die maanden herstel die ze nog rekenen

:)
Ach, niemand weet nog zeker of Kubica ooit nog terug komt. Het lijkt me logisch dat ze eerst gaan kijken of hij nog snel genoeg is (dmv van wat testdagen ofzo), en niet gelijk een contract aanbieden :D
The line is a dot to you!
  maandag 7 november 2011 @ 12:35:06 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104070814
f1enigma twitterde op maandag 07-11-2011 om 12:33:16 The Polish journalist and friend of Kubica Mikołaj Sokół confirms my Saturday story about Robert removing a pin ;) http://t.co/lZqfiySJ reageer retweet
pi_104071373
Mocht Robert's contract ontbonden worden,

Zou het dan niet een slimme zet zijn voor Mercedes, om Kubica een contract aan te bieden.
Des noods om Robert te stallen in een andere autosport klasse.

Mercedes heeft niks te verliezen, kweekt veel goodwill!
En met wat "geluk" zouden ze misschien een opvolger van Schumacher in huis hebben..
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  maandag 7 november 2011 @ 12:53:28 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104071428
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:52 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Mocht Robert's contract ontbonden worden,

Zou het dan niet een slimme zet zijn voor Mercedes, om Kubica een contract aan te bieden.
Des noods om Robert te stallen in een andere autosport klasse.

Mercedes heeft niks te verliezen, kweekt veel goodwill!
En met wat "geluk" zouden ze misschien een opvolger van Schumacher in huis hebben..
Ze willen Schumacher's contract toch verlengen?
  maandag 7 november 2011 @ 12:55:22 #30
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_104071499
onderhoudt DiResta niet goede contacten met Mercedes ;) En de volgende in lijn zal Sam Bird wel zijn, die wordt ook redelijk gesteund door Haug en z'n mannen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_104071581
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:55 schreef Sinister-D- het volgende:
onderhoudt DiResta niet goede contacten met Mercedes ;) En de volgende in lijn zal Sam Bird wel zijn, die wordt ook redelijk gesteund door Haug en z'n mannen.
Di Resta moet naar McLaren .. O-) ;)
  maandag 7 november 2011 @ 13:06:23 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104071869
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:57 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Di Resta moet naar McLaren .. O-) ;)
Hij doet het aardig maar lijkt me beter voor hemzelf om nog een jaar in een middenmoot team te rijden, bij McLaren moet je meteen top presteren, verder zou ik het wel leuk vinden dat als één van de Britten weg gaat bij McLaren zijn vervanger uit een ander land zou komen
  maandag 7 november 2011 @ 13:38:32 #33
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_104073012
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij doet het aardig maar lijkt me beter voor hemzelf om nog een jaar in een middenmoot team te rijden, bij McLaren moet je meteen top presteren, verder zou ik het wel leuk vinden dat als één van de Britten weg gaat bij McLaren zijn vervanger uit een ander land zou komen
Bruno :o Dat zou dan wel heel frappant zijn als die dezelfde weg als Nonkel Ayrton zou bewandelen :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 7 november 2011 @ 13:53:15 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104073554
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Bruno :o Dat zou dan wel heel frappant zijn als die dezelfde weg als Nonkel Ayrton zou bewandelen :{
Die kwam nu niet meteen bij me op maar een Rosberg zou ik daar wel willen zien
pi_104075003
Former Formula 1 driver Alex Zanardi, who lost his legs in an accident 10 years ago while racing in the US-based Cart Champ Car series, won the handcycle class in the New York Marathon on Sunday. The Italian is preparing for the 2012 Paralympic Games.

bron , BBC

^O^
  maandag 7 november 2011 @ 15:20:13 #36
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_104076508
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die kwam nu niet meteen bij me op maar een Rosberg zou ik daar wel willen zien
Was dan ook meer als grap bedoelt ;) Maar van het huidige veld zie ik idd Rosberg wel als de enige (excl. testrijders) als potentiele Mclaren coureur, al ben ik zelf nog niet helemaal overtuigd van wat hij heeft laten zien in de F1.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 07-11-2011 16:02:44 (spreek dubbel |:( ) ]
  maandag 7 november 2011 @ 15:39:17 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104077176
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Was dan ook meer als grap bedoelt ;) Maar van het huidige veld zie ik idd Rosberg wel als de enige van het huidige veld (excl. testrijders) als potentiele Mclaren coureur, al ben ik zelf nog niet helemaal overtuigd van wat hij heeft laten zien in de F1.
Ben ik wel met je eens, daarom zou ik hem wel een keer in een topteam willen zien
  maandag 7 november 2011 @ 17:40:54 #38
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_104082468
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

in principe rijdt ie nu in een Toleman met Lotus kleuren hahaha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 7 november 2011 @ 17:47:03 #39
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_104082701
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens, daarom zou ik hem wel een keer in een topteam willen zien
Meestal kun je de toekomstige groten wel herkennen in de mindere wagens. Kijk Alonso in de Minardi, Vettel in de STR, Raikkonen in de Sauber deed het ook niet misselijk als dat ding heel bleef :') (al zal Weltschmerz het daar wel niet mee eens zijn).
Iets wat ik bij Rosberg tot op heden nog steeds niet gezien heb, maar eerlijk zijnde heeft ie dan wel weer redelijk gepresteerd in junior klassen. Maar dan geld natuurlijk weer: ''resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst''.
En dan geld natuurlijk ook het andere spreekwoord: ''Wat goed is komt snel'', en bij Rosberg begint het steeds langer te duren.
pi_104116429
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Meestal kun je de toekomstige groten wel herkennen in de mindere wagens. Kijk Alonso in de Minardi, Vettel in de STR, Raikkonen in de Sauber deed het ook niet misselijk als dat ding heel bleef :') (al zal Weltschmerz het daar wel niet mee eens zijn).
Iets wat ik bij Rosberg tot op heden nog steeds niet gezien heb, maar eerlijk zijnde heeft ie dan wel weer redelijk gepresteerd in junior klassen. Maar dan geld natuurlijk weer: ''resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst''.
En dan geld natuurlijk ook het andere spreekwoord: ''Wat goed is komt snel'', en bij Rosberg begint het steeds langer te duren.
Kan je nagaan hoe lang het bij Button duurde. Negen jaar voordat hij wereldkampioen werd. 6 jaar voordat hij zijn eerste race won. En dit jaar rijdt hij Hamilton (die erg snel kwam) om de oren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:48:00 #41
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_104120873
Daar heb je ook weer gelijk in.

Button is wat dat betreft meer een ''vechter''. Hamilton is altijd al verwend geweest in zijn carrière en altijd in een goede wagen geplaatst geworden via Mclaren. Button heeft het een aantal jaar moeilijk gehadin de F1, bv. uitlenen richting Bennetton/Renault destijds, de bagger wagens van Honda, het moeten overleven met BrawnGP. Dat maakt een persoon/coureur ook sterker, iets wat Hamilton nooit heeft moeten doorgaan in zijn loopbaan (en dat heeft Mclaren ook openlijk toegegeven ergens afgelopen jaar), daarvoor zakt die nu ook door het ijs.
pi_104121310
Lewis haalt nooit zn tweede wereldtitel. En daar zet ik een bak bier op.

Ja jullie mogen me quoten en die bak bier zuipen we samen wel op dan :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:31:37 #43
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_104122670
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef vosss het volgende:
Lewis haalt nooit zn tweede wereldtitel. En daar zet ik een bak bier op.

Ja jullie mogen me quoten en die bak bier zuipen we samen wel op dan :P
Bij deze de qoute ^O^

Maar ik denk dat je d'r idd van op aan kunt dat dat niet gebeurd, of Mclaren moet zo 'n overduidelijk dominerende wagen hebben (a la Prost Senna destijds) dat ze op 1 na alle races winnen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:33:04 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104122725
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:39 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe lang het bij Button duurde. Negen jaar voordat hij wereldkampioen werd. 6 jaar voordat hij zijn eerste race won. En dit jaar rijdt hij Hamilton (die erg snel kwam) om de oren.
Om de oren rijden dat idee heb ik niet, hij behaalt meer punten en dat is zeker een verdienste en uiteindelijk gaat het natuurlijk daarom maar voor "om de oren" vind ik toch dat je dan echt sneller moet zijn op alle fronten en dat is hij vaak niet
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:33:41 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104122751
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:31 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Bij deze de qoute ^O^

Maar ik denk dat je d'r idd van op aan kunt dat dat niet gebeurd, of Mclaren moet zo 'n overduidelijk dominerende wagen hebben (a la Prost Senna destijds) dat ze op 1 na alle races winnen.
Same here, wordt gezellig ^O^
pi_104123085
Hey niet allemaal quoten he, we zijn nu al met zn drieën dus dat is maar 8 flesjes de man :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:49:39 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104123405
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:41 schreef vosss het volgende:
Hey niet allemaal quoten he, we zijn nu al met zn drieën dus dat is maar 8 flesjes de man :P
We doen gewoon de man een kratje :Y)
pi_104130404
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dan geld natuurlijk weer: ''resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst''.
Waar in recente jaren Piquet Jr. een goed voorbeeld van was. In 2006 nog tweede achter Hamilton in de GP2, maar reed in de F1 geen deuk in een pakje boter; hoogstens in een Singaporese vangrail en zijn eigen wagen.
pi_104134230
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

We doen gewoon de man een kratje :Y)
I support that message :D
pi_104137099
Rosberg
Ik denk niet dat Rosberg zo geweldig is.
Rosberg werd kampioen in 2005
2e was Kovalainen (Rijdt nu in een Lotus en de slechte versie)
3e was Scott Speed :')!
4e was Alexandre Prémat..
8e was Piquetje..

Rosberg en Kovalainen domineerden het seizoen, en tsja dat is ook te zien aan de rest. De rest zijn gewoon B en C-rijders.

Rosberg heeft nooit de F3 gewonnen.
Rosberg heeft Zandvoort en Macau niet op zijn naam geschreven in de F3..
Naast een zwak GP2-jaar is hij alleen kampioen geworden in de Formule BMW.

Dusja, ik geloof niet zo in Rosberg.

Hamilton
Dan Hamilton. Ook niet geweldig mijns inziens..
Piquet was tweede in dat seizoen, en dat zegt genoeg.
Prémat 3e op een grote achterstand
Glock 4e

Maar Hamilton heeft tenminste wel de Masters gewonnen in de F3 en is kampioen geworden in de Euro series..

Glock
In 2007 werd Glock als oude rot kampioen bij gebrek aan beter. Lucas di grassi eindigde zelfs op een afstandje. Erg zwak jaar.. Glock is verder kampioen geweest in de Formule BMW, net als Rosberg.. Kan tot nu toe geen potten breken (net als Rosberg imo). Glock reed in 2004 overigens ook nog voor Jordan.

Pantano
In 2008 Giorgio Pantano. Een faalhaas die in 2004 nog bij Jordan heeft gereden en oud was. bovendien had ie al 4 jaar ervaring in de Gp2, en was hij al Duits F3 kampioen in 2000. Het feit dat zelfs een Albers en Kaneishi kampioen konden worden in de Duitse F3 zegt genoeg. ENORM zwak seizoen. Bruno Senna werd tweede, maar daar moet ik het potentieel ook nog van inzien.

Hülkenberg
2009 was denk ik wel een leuk jaar. Hülkenberg kan denk ik meer dan hij bij Williams heeft laten zien. Hülkenberg heeft echt goede resultaten behaald. A1GP-kampioen, F3 Euro series kampioen, hij heeft de Masters van Zandvoort gewonnen, Formule BMW-kampioen, en in het eerste jaar GP2 kampioen.
Petrov werd tweede, en die doet het niet erg slecht ofzo.

Maldonado :')
2010 Maldonado en Pérez. Pérez is wel leuk om te zien, maar Maldonado kan Barrichello nog niet eens verslaan. Bovendien is Maldonado oud, en had ie al veel seizoenen GP2 erop zitten. En dan zijn wapenfeiten? Italiaans Formule Renault kampioen in 2004.. :{

Grosjean
En dit jaar werd het een gevecht van twee oude rotten.
Grosjean, tsja had veel meer kunnen halen denk ik. Meervoudig Formule Renault kampioen in meerdere landen, Formule 3 euro series, had pole op de Masters, GP2 Asia kampioen, F3000 kampioen.

Overige rijders die in de F1 rijden of hebben gereden:
Pantano, Kovalainen, Speed, Piquet, Nakajima Senna, Buemi, petrov, Di Grassi, Kobayashi, Chandhok, Pérez en d'Ambrosio..

Nou, wat een talent komt er uit de GP2 in de F1 terecht.. Ik denk dat de GP2 gewoon behoorlijk faalt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Glijdt_licht op 08-11-2011 21:05:52 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')