Of Lucas wordt verliefd op Ron.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
En dan is de baby nog niet eens geboren.
Edwin is wel het mannetje, van het stelletje Ron & Edwin.
Ron moest direct naar buiten komen!
Daarna moest Ron zijn spullen pakken en vanavond nog vertrekken!
Ron deed dat zonder tegenspraak.
Hoeveel afleveringen nog met een ongemakkelijke Edwin vol schuldgevoel, voordat hij gaat bekennen aan Lucas?
Daar zouden we eigen op moeten inzetten hier op het forum.
Ik zeg 2 en een halve week!
Of zou het juist Ron zijn, die aan Lucas gaat vertellen dat hij verliefd is op Edwin en ze hebben geneuqt?
Spannend!!!
Dat zag je stiekem wel een beetje gebeuren jaquote:
Arnie was 18 aan het begin, toen kwam de kleine Lotje, en echt bijna 15 jaar later Sil nog een keer.quote:
Dat poephoofd zei tegen Rik dat hij de opa zou blijven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Het kindje van Rikki krijgt dan wel een hele toffe opa!
[ afbeelding ]
Dat zeker, zie ook dit filmpje van Frey vanaf 2.05, geniaal moment:quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Het kindje van Rikki krijgt dan wel een hele toffe opa!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef GTFransST het volgende:
Zojuist bevestigd op de twitter van de acteur himself:Goh, had ik het daar al niet maaaaaaanden geleden over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef GTFransST het volgende:
Zojuist bevestigd op de twitter van de acteur himself:Ik weet niet of ik hier nou wel of niet blij mee moet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:liekevanlexmond twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 08:58:1511-11-11 laatste draaidag als 'charlie fischer'....ga vandaag 'meerdijk' verlaten! #gtst reageer retweet
Ze had nu al moeite met opstaanquote:
Nu al? Ze is toch al 39 weken ofzo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze had nu al moeite met opstaanEn niemand ziet dat zij zwanger is?
Nina was de enige die het zag, zij zegt het tegen Noud en Noud vraagt het aan Sjoerd. Ze zijn allemaal bang om het aan Rikki zelf te vragen
'Ben je misschien zwanger?' 'Nee hoezo, ben ik dik dan?'
Volgens mij zei ze laatst dat ze nog 2 weken moest dus dat kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu al? Ze is toch al 39 weken ofzo?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:28 schreef roos85 het volgende:
twitter:liekevanlexmond twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 08:58:1511-11-11 laatste draaidag als 'charlie fischer'....ga vandaag 'meerdijk' verlaten! #gtst reageer retweet
Doei Lieke, don't let the door hit you on your way outquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:28 schreef roos85 het volgende:
En die constante hand op d'r buik ook... 'ik mot dat kind niet... aai aai'quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nina was de enige die het zag, zij zegt het tegen Noud en Noud vraagt het aan Sjoerd. Ze zijn allemaal bang om het aan Rikki zelf te vragen
"Nee, dat komt door de Haribo!"quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Que?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:23 schreef knagsje het volgende:
Bijna bij de 300 dus pisvlek Arnie komt zo hahahahahaha
groetje van Ludo de slechterik uit het stuk.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want dat was in de tijd dat de schrijvers Ludo dom lieten lijken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik dacht dat Ludo dit allang wist.
Tja .... de schrijvers.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, want dat was in de tijd dat de schrijvers Ludo dom lieten lijken.
Maar nu wordt het echt interessant. Misschien gaan ze Nick begrijpen
Volgensmij heb je rond de 39 weken toch wel al moeite met opstaan hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze laatst dat ze nog 2 weken moest dus dat kan wel kloppen ja
En weg met Nick. Iemand in levensgevaar brengen om wraak te nemen op iemand anders verdient ook niet de schoonheidsprijs.quote:
Nee eindelijk gerechtigheid .quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En weg met Nick. Iemand in levensgevaar brengen om wraak te nemen op iemand anders verdient ook niet de schoonheidsprijs.
Weg gaat Nick sowieso, maar ik hoop wel dat het dan weer helemaal goed is met zijn familie en dat hij dan weer eens terugkeert.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En weg met Nick. Iemand in levensgevaar brengen om wraak te nemen op iemand anders verdient ook niet de schoonheidsprijs.
Gerechtigheid betekent ook dat Nick hier niet zomaar mee weg moet komen.quote:
Nee man, die reactie van Anton.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef Klipnap het volgende:
Haha, kwaliteit!
Al vond ik het gezeik van Bing en Sjoerd en Co tegenvallen.
ja dat bedoel ik ook. met 6 maanden zag je niks en nu heeft ze een loei van een buikquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij heb je rond de 39 weken toch wel al moeite met opstaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |