Dat wilde ik net zeggen. Verandering van 'karakter' .quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien is Lucas wel spontaan hetero als ie bijkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja dat werd aan het begin ook zo vaak gezegd dat het bijna niet anders kan dat hij totaal anders is...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
Ze benadrukten zo dat karakters kunnen veranderen, dat het me niets zou verbazen als Lucas ineens hetero is of zo.
Vind ik ook, vond het ook geen 'mooie' kus tussen hem en Edwin, dat had ik wel met Edwin en Lucas!quote:
Viel mij ook al op! En zonde, hij had echt twee trekjes van die sigaret genomen ofzo toen hij hem weggooidequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wazig dat Ron ineens rookt, dacht dat dat niet meer mocht
Ja, vond ik ook al opvallend. Ik dacht ook dat het niet meer mochtquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En ik dacht dat alleen de slechteriken dat deden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef loezzzje het volgende:
ik wist niet eens dat hij rookteen het was idd geen mooie kus nee.
zit lucas in de aflevering van morgen?
Inderdaad, hoe meer leden van de Sanders-clan in Meerdijk, hoe beter!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
LucasFijn dat hij weer wakker is. Eindelijk weer wat pit tussen de saaie baby verhaallijnen...
En die schrale lippen van edwin altijdquote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas!![]()
![]()
![]()
Edwin.Dat stomme lachje, dat constipatiegezicht, dat tenenkrommend slechte acteerwerk. In één woord verschrikkelijk.
En het "argument" dat Maxime nooit "gestraft" wordt en het lievelingetje is van de schrijvers, kan nu echt niet meer gebruikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |