abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103987448
Ik dach open ff een nieuw topic!!
Ik ben terug.
pi_103987465
Nou, en toen kwam je klaar en spoot je het hele plafond nat met het vocht, wat uit je grotje zo getorpedeerd werd. Je moet er wat voor over hebben om te squirten heh...
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_103987503
Eén keer seks met zweetteef gehad, wat stinken zeg. Ik weet dat FOK!kers onverzorgd zijn, maar dat was wel mijn dieptepunt. Volgende keer wel even douchen graag want deze stank verdraag ik niet. Schaam je!
Jellyfish float by.
pi_103987515
Ze zal zich ook niet voor niets zweetteef noemen heh. Neem aan dat jullie het ook enkel op z'n hondjes hebben gedaan.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_103987528
Normaal ben ik wel tevreden als het alleen op z'n hondjes kan maar bij deze vrouw is het echt DRAMATISCH wat zweten zeg, echt zo'n vieze spoor op mijn bedlaken van die vieze zweetreet van haar. Terwij ze echt wel do-able is voor FOK!standaarden gewone neus enzo weet je. Maar wat een vieze vrouw zeg, je zou haar maar tegenkomen in een donker steegje.

Ik word er niet nat van -piep-hoer.

[ Bericht 1% gewijzigd door smegmanus op 05-11-2011 09:23:36 ]
Jellyfish float by.
pi_103987540
Aandacht weer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')