Knipperdeknipquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
Nou, aangezien jij dat vind, succes!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
Jij bent veels te dom om ooit in een machtspositie te geraken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ga ik ervoor zorgen dat de wereld mooier wordt, door aan de macht te komen en de mensen op de beste manier te leiden die er bestaat.
Een politiek leider die te bang is om zijn mening te gevenquote:
Totdat ik straks in de politiek zit en jij uit jaloezie zelfmoord pleegt xDquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij bent veels te dom om ooit in een machtspositie te geraken.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef Zenato het volgende:
Tering, als jij leider zou worden zou ik bang worden
Jij zou hoogstens in aanmerking komen voor gemeentebelangen o.i.d., dat is een beetje het intellectuele vaarwater waar jij in dobbert.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Totdat ik straks in de politiek zit en jij uit jaloezie zelfmoord pleegt xD
Nee. Gewoon nee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij zou hoogstens in aanmerking komen voor gemeentebelangen o.i.d., dat is een beetje het intellectuele vaarwater waar jij in dobbert.
Ik ga eerst bij een partij en doe alsof ik daar compleet achter sta. Ik ben namelijk heel erg goed in mensen overtuigen. Heb weleens mee gemaakt dat ik een stuk of 4, 5 mensen in de klas keihard aan het irriteren was, en als ze gingen dreigen met 'we gaan naar de leraar hoor', dan ging ik zelf na schooltijd langs de conrector of de leraar en vertelde ik dat ze mij aan het pesten waren. De volgende dag ging ik gewoon door met irriteren en als ze dan naar de leraar/conrector stapte, dan waren zij al op de hoogte dat zij mij aan het pesten waren en kreeg ik gelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef Zenato het volgende:
Maar hoe wil je dan in de politiek komen TS, wat is je plan?
Ja, en ook landen veroveren en de historie induiken om te kijken of er nog grondgebied is wat ons toebehoort. Als ze het daarna niet geven, een totale oorlog uitroepen, zodat we toch onze zin krijgen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De wereld is dichtbevolkt. Er zouden wetten moeten komen die het aantal kinderen per gezin moeten beperken tot maximaal één kind. Vervolgens allochtoon tuig en drugsverslaafden oppakken. Vervolgens van Europa één land maken, waar een dictatuur geldt.
Daarnaast de economie versterken. Meer industriegebieden, handelsgebieden en meer woonwijken. Dichtbebouwd. Een goede infrastructuur.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef psaexorp het volgende:
lijkt me verfrissend iemand zoals ts aan het roer, is weer wat anders dan dat linkse clubje wat nu regeert
Dat is waar. En vooral veel parken plaatsen. Dankzij onze nieuwe snelwegen kunnen we de industriegebieden ver van de woonwijken plaatsen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, en ook landen veroveren en de historie induiken om te kijken of er nog grondgebied is wat ons toebehoort. Als ze het daarna niet geven, een totale oorlog uitroepen, zodat we toch onze zin krijgen.
Alleen maar dichtbevolkt gebied is namelijk niet goed. We hebben natuurgebieden nodig voor het volk.
Jawel. Als ik 'm afgaande op zijn schrijfseltjes zo even taxeer mag hij wel een gimmick spelen, maar ook een gimmick is een afspiegeling van jezelf. Zijn ouders hebben hem iig niet gezegend met enige cognitieve vermogens, zoveel is wel duidelijk. Hij mag gewoon aansluiten in de lange rij van dommen die hun hele leven bespeeld zullen worden door de slimmen. En ergens heeft-ie dat zelf ook wel door, dus beeldt-ie z'n machtsfantasietjes maar uit op FOK!.quote:
We willen geen Adolf praktijken meer, dus ik houdt vast aan mijn speciale zwarte wijken. Met een overmacht aan politie. Kunnen de ouderen ook weer over straat lopen zonder verkracht te worden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef Zenato het volgende:
Moeten mensen volgens jou letterlijk ''weggegooid'' worden![]()
Dat van die stad en die criminelen snap ik nog maar ik bedoel...c'mon
Nee, TS is net als mij. Een slim iemand die weet hoe de wereld eigenlijk hoort te zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:16 schreef finsdefis het volgende:
TS![]()
Óf een trol of een zieke geest die nog verneukter is dan degenen die hij in zijn OP beschrijft.
Mensen moeten zich leren aan de wet te houden. Een keiharde wet is nodig en die moet gehandhaafd worden in deze overbevolkte wereld. Dankzij de digitale infrastructuur is controle moeilijker en kunnen criminelen zich eerder en makkelijker misdragen en zo een bedreiging vormen voor de maatschappij. Dit kun je niet tegengaan door een 'beloningssysteem voor goed gedrag' of geldboetes. Geldboetes doen niets, geldboetes zijn gewoon smerige, nutteloze 'strafjes' van de overheid om over te komen alsof ze de wet handhaven. Een wet handhaaf je niet door verkeerd gedrag te beboeten door papier af te pakken wat een waarde vertegenwoordigt. Fout gedrag hoor je écht te bestraffen. Door een gevangenisstraf bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:17 schreef Zenato het volgende:
Moeten mensen volgens jou letterlijk ''weggegooid'' worden![]()
Dat van die stad en die criminelen snap ik nog maar ik bedoel...c'mon
Edit: *kuch*quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mensen moeten zich leren aan de wet te houden. Een keiharde wet is nodig en die moet gehandhaafd worden in deze overbevolkte wereld. Dankzij de digitale infrastructuur is controle moeilijker en kunnen criminelen zich eerder en makkelijker misdragen en zo een bedreiging vormen voor de maatschappij. Dit kun je niet tegengaan door een 'beloningssysteem voor goed gedrag' of geldboetes. Geldboetes doen niets, geldboetes zijn gewoon smerige, nutteloze 'strafjes' van de overheid om over te komen alsof ze de wet handhaven. Een wet handhaaf je niet door verkeerd gedrag te beboeten door papier af te pakken wat een waarde vertegenwoordigt. Fout gedrag hoor je écht te bestraffen. Door een gevangenisstraf bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |