Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik had vergeten ergens een punt neer te zetten, dus rot op met je complot theorieën.
HAHAHAHAAHAHAHAHA fuck offquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik had vergeten ergens een punt neer te zetten, dus rot op met je complot theorieën.
Nee, ik heb gelijkquote:
Leugens. Jullie proberen samen te zweren om mij omver te werpen, maar dat gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:35 schreef Infinitum het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHAHAHA fuck offje had 3 keer 'word' staan, ik heb het ook gezien.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Leugens. Jullie proberen samen te zweren om mij omver te werpen, maar dat gaat niet lukken.
Ik had vergeten een punt te zetten en wat ik zeg is altijd de waarheid.
Pauperdowniequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Leugens. Jullie proberen samen te zweren om mij omver te werpen, maar dat gaat niet lukken.
Ik had vergeten een punt te zetten en wat ik zeg is altijd de waarheid.
Jij begrijpt het tenminste.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:38 schreef sinepedraap het volgende:
TS heeft het antwoord op alle ellende in de wereld
Soft = politiek systeemquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:48 schreef Terecht het volgende:
De TT bevat al een tegenspraak, de rest maar niet gelezen.
en we hebben allebei computer in onze FOK! naam.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
TS en ik hebben dezelfde mening.
Die begin ik zelf welquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
en we hebben allebei computer in onze FOK! naam.
Jij mag in mijn regering.
En jij wil dat dus omdraaien kennelijk. Een hufterig politiek systeem en gedweeë onderdanen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Soft = politiek systeem
Asociaal = de mensen
Lees nu maar verder voordat je nog meer onzin uitkraamt.
Ik eis stilte!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
En jij wil dat dus omdraaien kennelijk.
Dan vormen we een alliantie. Zoals de AS-mogendheden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Die begin ik zelf wel
Eerst alle drugsgebruikers en ander tuig opakken. Nee wacht, eerst de allochtoontjes. Vervolgens gooien we een bom op Afghanistan en landen eromheen, en pakken we de olie af!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dan vormen we een alliantie. Zoals de AS-mogendheden.
Jij neemt België & Luxemburg over en ik Nederland. Dan val jij Frankrijk aan en ik Duitsland!!
Nee, eerst het tuig wat echt problemen veroorzaakt. Grote kans dat je dan met 2e ook snel klaar bent. Maar mensen die zich goed gedragen en dezelfde mening delen, mogen blijven. Maar daar zitten regels aan vast.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Eerst alle drugsgebruikers en ander tuig opakken. Nee, eerst de allochtoontjes.
Nee, we doen het eerst zonder geweld. We gebruiken onze politieke skills.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Eerst alle drugsgebruikers en ander tuig opakken. Nee wacht, eerst de allochtoontjes. Vervolgens gooien we een bom op Afghanistan en landen eromheen, en pakken we de olie af!![]()
![]()
Mee eens. Eigenlijk moeten we heel Europa kwijt... komen enkel problemen van.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, eerst het tuig wat echt problemen veroorzaakt. Grote kans dat je dan met 2e ook snel klaar bent. Maar mensen die zich goed gedragen en dezelfde mening delen, mogen blijven. Maar daar zitten regels aan vast.
Daarna vallen we Europa aan.
Vindt jij 7 miljard mensen ook wat veel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, we doen het eerst zonder geweld. We gebruiken onze politieke skills.
We zeggen tegen de Afghanen en alle andere mensen uit de landen daaromheen ''kom lekker naar Europa, wij geven jullie eten en drinken en onderdak''.
En we vervoeren ze via Griekenland. We geven Griekenland dan 20 miljard euro om hen tijdelijk op te vangen. We zeggen dan dat Oost-Europa ze binnenkort over komt nemen, maar we vertellen aan Oost-Europa dat Griekenland een invasie voorbereid en binnenkort tientallen miljoenen Afghanen en Arabieren de grenzen over laat steken. Dan hebben zij oorlog en is het fittie in het Oosten.
Maar ondertussen zijn al die landen rondom Afghanistan en Afghanistan zelf leeg, want ze zijn allemaal in Griekenland en Oost-Europa. Wij sturen er dan zo'n 50 duizend man bezettingsmacht eropaf en maken koloniën en bezetten alle landen zonder dat we zelf verliezen lijden.
WAT BEN IK TOCH EEN FUCKING POLITIEK GENIE, IK KNIEL VOOR MIJ ZELF![]()
Ja en de dienstplicht herinvoeren!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Mee eens. Eigenlijk moeten we heel Europa kwijt... komen enkel problemen van.
Een groot land waar één partij regeert! Wel het internet en ander communicatiemogelijkheden aftappen, en mooie grenzen plaatsen.
Ja, is te veel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Vindt jij 7 miljard mensen ook wat veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |