Is niet je eerste naamtopicquote:
Kut.. eigenlijk was Ceetje aan de beurtquote:
Toen waren mijn kwaliteiten al bekend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet je eerste naamtopicHattrick #472:Waarin RealBizkit666 & Drassss als held worden ontvangen
Neu joh, haar stofzuiger zuigt nogquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Kut.. eigenlijk was Ceetje aan de beurt
Whehequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, haar stofzuiger zuigt nog
Duracell zeker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, haar stofzuiger zuigt nog
Ik verdenk manliefquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Een 8,5![]()
![]()
Na zes ingeleverde lessen sta ik gemiddeld een 8,5![]()
![]()
![]()
En ik stond om 19:00 klaar om de shoarma in de pan te gooien en nergens een Drassss te bekennenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:52 schreef Drassss het volgende:
Sta ik daar in Amsterdam, nergens een Muisje te bekennen.
ik zat om 0800 in de auto naar mijn werkquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik stond om 19:00 klaar om de shoarma in de pan te gooien en nergens een Drassss te bekennen![]()
hoi kokje
07.00 hierquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zat om 0800 in de auto naar mijn werk
Ik zat om 07:15 al aan de koffiequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zat om 0800 in de auto naar mijn werk
Die laatste knalde ik vandaag pas bij elkaar, heb nog wel iets van 17 bussen wasquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zag het net
ik moet nog 3 startkabels
Tja dat krijg je hè op jouw leeftijd.... trouwens nog steeds 0-0quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef Drassss het volgende:
Ik ben echt helemaal naar de klote dus het gaat geen latertje worden..
Maarrrr morgen weer sportief doen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja dat krijg je hè op jouw leeftijd.... trouwens nog steeds 0-0
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die laatste knalde ik vandaag pas bij elkaar, heb nog wel iets van 17 bussen was
daar heb ik er nu 36 van. 19 spare en 17 bougiesquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die laatste knalde ik vandaag pas bij elkaar, heb nog wel iets van 17 bussen was
ken dat gevoel, was weer een lange dag op het werkquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef Drassss het volgende:
Ik ben echt helemaal naar de klote dus het gaat geen latertje worden..
Gewoon lekker vroeg je rek in en morgenvroeg fris en fruitig opstaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dat gevoel, was weer een lange dag op het werk
Ah, kan je straks aan kokje of muisje gevenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
daar heb ik er nu 36 van. 19 spare en 17 bougies
Maar jij hebt nu toch lang weekendquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dat gevoel, was weer een lange dag op het werk
wel vroeg, maar frisquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon lekker vroeg je rek in en morgenvroeg fris en fruitig opstaan
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu toch lang weekend![]()
gewoon onder de douche stappen ben je zo weer frisquote:
zie net dat ik nog 6 startkabels moetquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, kan je straks aan kokje of muisje geven
Deoquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon onder de douche stappen ben je zo weer fris![]()
dat fruitig lijkt mij lastiger
Spel is nog niet afgelopen hoor als je je auto af heb, dus ik ga nog even door met afknallen, en als ik dan een startkabel heb krijg je die wel van me hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
zie net dat ik nog 6 startkabels moet
zag dat je flink aan het kopen wasquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spel is nog niet afgelopen hoor als je je auto af heb, dus ik ga nog even door met afknallen, en als ik dan een startkabel heb krijg je die wel van me hoor
Yep, maar bij jou ziet het er ook strak uit hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
zag dat je flink aan het kopen was
vast welquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, maar bij jou ziet het er ook strak uit hoor
Nee, sorry Muisje. Ik ben gewoon een cheap online volkskrant lezerquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss, heb jij een online abo op de vk? het artikel over FOK! staat vandaag in de bijlage
Ach, de scans zullen eerdaags toch wel uitlekkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, sorry Muisje. Ik ben gewoon een cheap online volkskrant lezer
Sekerquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, de scans zullen eerdaags toch wel uitlekken
twitter:DannyRoodbol twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 21:09:15FOK! in de volkskrant van vandaag:http://t.co/1i0sTHfe reageer retweet
Zo kijkt mijn hond ook naar me op dit momentquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje mag ik je een patisserie vraagje stellen?
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo kijkt mijn hond ook naar me op dit moment
tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje mag ik je een patisserie vraagje stellen?
[ afbeelding ]
Ik heb inderdaad geen flauw ideequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind hem zo leuk![]()
Maar jij kijkt nooit naar films dus ik denk niet dat je weet wie dit is en uit welke hilarische film hij komt
Het is puss in boots uit Shrekquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo, vuurwerk hier! Tijd om wat dingen te bepraten! Gelukkig is het tussen lief en mij nog steeds goed! Maar mag ik scheiden van mijn schoonfamilie??
is puur voor de luchtigheid. Bij normaal cake beslag sla je de eieren wit en voeg je daarna de bloem toe. Dit is altijd minder luchtig dan eidooiers wit slaan en op het laatst de opgeslagen eiwitten toevoegenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
ik mag een vraagje stellen nu nog hopen op een antwoord
Ben oude recepten van mijn oma aan het uitproberen, en ben nu bezig met cake. Eigenlijk normaal recept voor cakebeslag. Boter, suiker, eidooiers, patentbloem, maar er staat expliciet bij dat je pas op het laatst geklopte eiwitten door het beslag moet roeren. Ik flikker normaal gesproken gewoon direct 4 eieren in het beslag
Heb jij enig idee waarom je geklopte eiwitten er door moet spatelen?
Resultaat gaat trouwens met een paar seconden uit de oven komen
Ah, natuurlijk, normaal eerst boter+suiker+citroenrasp mengen, dan ei voor ei erbij en dan bloemquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
is puur voor de luchtigheid. Bij normaal cake beslag sla je de eieren wit en voeg je daarna de bloem toe. Dit is altijd minder luchtig dan eidooiers wit slaan en op het laatst de opgeslagen eiwitten toevoegen
en mogelijk minder luchtig. kan door lage temp minder soufflerenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk, normaal eerst boter+suiker+citroenrasp mengen, dan ei voor ei erbij en dan bloem
Dit recept heeft een iets andere volgorde, boter+suiker+citroenrasp mengen, dan bloem in gedeelten, en dan eiwit erdoor spatelen. Andere volgorde van bloem en eiwit.
Ik ben benieuwd, oven stond te laag, dus moet nog even wat langer hebben
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
en mogelijk minder luchtig. kan door lage temp minder souffleren
Géén flauw idee, ben niet thuis in huwelijkse zaken en schoonfamiliequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe krijg ik het tweede voor elkaar??
huwelijkse zaken zijn leuk.. schoonfamilie niet! zo, nu weet je allesquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Géén flauw idee, ben niet thuis in huwelijkse zaken en schoonfamilie
Die indruk kreeg ik van Ceetje ook vooral door haar schoonloederquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
huwelijkse zaken zijn leuk.. schoonfamilie niet! zo, nu weet je alles
gewoon vrijgezel blijven, ook geen problemenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik van Ceetje ook vooral door haar schoonloeder
Dat is altijd beterquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon vrijgezel blijven, ook geen problemen
maar dat is helemaal niet leuk! want ik zou mijn lief niet graag willen missen!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon vrijgezel blijven, ook geen problemen
gewoon een keer vreemd gaan met linksquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal niet leuk! want ik zou mijn lief niet graag willen missen!!
(en anders krijg je zo van die lamme handjes)
handjes, ik had het over handjes.. das dus rechts én links!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon een keer vreemd gaan met links
ik wissel niet te vaak, houd het spannendquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
handjes, ik had het over handjes.. das dus rechts én links!!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wissel niet te vaak, houd het spannend
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]Dit hoef ik eigenlijk helemaal niet te weten!
Oei, zal de pastoor/dominee dat wel op prijs stellen ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Morgen maar even heel lang in die kerk blijven dralen.. Kijken of ik één of twee van mijn eendjes in het doopwater kan laten dobberen voor een blogfoto!
Geen idee, maar vond het wel een heel leuk idee!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, zal de pastoor/dominee dat wel op prijs stellen ?
Heb je al reakties gehad op koudvuur in het thema nacht?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Cake is toch nog goed gekomen
![]()
Is zelfs boven de rand van de vorm uit gerezensouffleerd
Na week 4 kan ik ook weer lekker bakken!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Cake is toch nog goed gekomen
![]()
Is zelfs boven de rand van de vorm uit gerezensouffleerd
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee, maar vond het wel een heel leuk idee!!
Ja, eentje! Dat 800 graden geen koud vuur is!
Ben benieuwd wat er gebeurt zou zijn als ik de oven wél direct op de juiste temp. had gezetquote:
Week 4 2012quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Na week 4 kan ik ook weer lekker bakken!!![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
Ehhh zitten jullie tegenwoordig hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik ga mijn best doen, en anders binnenkort hier eens in de grote kerk als die open is!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die wil ik dan wel zien, graag met de gezichtsuitdrukking van pastor als die ziet waar je mee bezig bent
Ik had gehoopt op een reaktie dat iemand niet begrijpt waarom je koudvuur in thema nacht post.
En dat koudvuur echt niet koud is weten alle kleintjes die brandblaren hebben opgelopen op ouwejaarsavond
Ik ook, tot ik twee jaar terug tegen mijn buurvrouw zei dat het wel meeviel met die sterretjes want het was koud vuur. En mijn buurjongetje prompt zo'n sterretje tegen zijn lip kreeg, en twee uur later op de 1e hulp zat met een 2e graads verbranding aan zijn lipquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, en anders binnenkort hier eens in de grote kerk als die open is!Of eentje op de kansel!
En ik ben echt met de term koudvuur opgegroeid! Tot mijn moeder de brandplekken in de bank aantrof!
Wat ik wel weer knap vind: het thema is nacht en het lukt iemand toch weer een babyfoto te plaatsen..
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
Ehhh zitten jullie tegenwoordig hier?
Bollokusquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef jesje1982 het volgende:
Tuurlijk ik heb gewoon het profiel van de grootste spammert gezocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
muisjequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef jesje1982 het volgende:
Tuurlijk ik heb gewoon het profiel van de grootste spammert gezocht
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollokusdie post hier bijna nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik bedoelde jou!!!
Hoe is het met iedereen hier???Ik ben nog niet zo origineel...
doing finequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]ja ik bedoelde jou!!!
Hoe is het met iedereen hier???
Jesje!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Zo ondanks dat Bol er zelf niet is, even mijn UI veranderd voor het heugelijke feit dat Jesje weer eens langs komt
ik doe meequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Zo ondanks dat Bol er zelf niet is, even mijn UI veranderd voor het heugelijke feit dat Jesje weer eens langs komt
Rechter muisknop op je UI, of http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager?ext=1quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:34 schreef jesje1982 het volgende:
Ik wil ookmaar k weet niet meer hoe het moet
Ik heb niets tegen baby en babyfoto's, maar vind wel eens dat ze te vaak opduiken. Omdat iedereen dat maar leuk en vertederend moet vinden en zo.. Deze foto is leuk, het kindje slaapt, maar omdat dat gelijk nu onder de categorie nacht te zetten..quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik twee jaar terug tegen mijn buurvrouw zei dat het wel meeviel met die sterretjes want het was koud vuur. En mijn buurjongetje prompt zo'n sterretje tegen zijn lip kreeg, en twee uur later op de 1e hulp zat met een 2e graads verbranding aan zijn lip![]()
een babyfoto
quote:
Er zijn maar weinig babyfoto's die ik echt leuk of mooi vind. Meestal weer zo'n ge#$%*& ouder die alleen maar engeltjes in de nacht zietquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen baby en babyfoto's, maar vind wel eens dat ze te vaak opduiken. Omdat iedereen dat maar leuk en vertederend moet vinden en zo.. Deze foto is leuk, het kindje slaapt, maar omdat dat gelijk nu onder de categorie nacht te zetten..
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig babyfoto's die ik echt leuk of mooi vind. Meestal weer zo'n ge#$%*& ouder die alleen maar engeltjes in de nacht ziet
Oei, heeft een hoog Anne Geddes gehalte.... Ik kan dat soort foto's niet meer zienquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik toch heel origineel.. En ik hou em in gedachten
Awwwwwquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik toch heel origineel.. En ik hou em in gedachten
Nou dat is weer een verhaal appart!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
He maar Jesje, hoe is het nu met jouw? en je (inmiddels niet meer zo) nieuwe job ?
Maakte zoiets al op uit je twats. Goed dat het nu weer goed met jou gaatquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nou dat is weer een verhaal appart!
Ten eerste het gaat harstikke goed met mij!
Mn baan is een ander verhaal, een maand geleden zelf terug gegaan in functie.
Ik vond het hartstikke leuk om te doen, maar de druk was ontzettend hoog.
Zo hoog dat dit thuis ook invloed op mn prive leven had.
Maar nu heb ik eigenlijk nog steeds de zelfde functie alleen is de druk weg
Ik zou het wel leuk vinden als ik het straks bij mijn klanten kan toepassen..quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, heeft een hoog Anne Geddes gehalte.... Ik kan dat soort foto's niet meer zienmijn zusje was daar fan van
Thanks, ik heb er veel voor ingeleverd voor die baan een deel van mn sociale leven en bijna mn relatie...Hierdoor ging het even helemaal niet lekker met me, maar sinds een weekje ofzo zit ik weer helemaal lekker in vel!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maakte zoiets al op uit je twats. Goed dat het nu weer goed met jou gaat
doe je goed, werk is maar werkquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Thanks, ik heb er veel voor ingeleverd voor die baan een deel van mn sociale leven en bijna mn relatie...Hierdoor ging het even helemaal niet lekker met me, maar sinds een weekje ofzo zit ik weer helemaal lekker in vel!
Precies en zover laat ik het dus niet meer komen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe je goed, werk is maar werk
Moet je ook niet gaan doen Geddes, is zo zoetsappig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als ik het straks bij mijn klanten kan toepassen..
Maar ik heb dus nog niet veel naar Geddes gekeken
plezier in je werk is het belangrijkste wat er isquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Precies en zover laat ik het dus niet meer komen.
Ik wilde het graag, maar niet ten koste van alles.
Dus punt erachter en lekker mn werk doen zoals ik dat altijd gedaan heb. Ik heb nog steeds een ondersteunde functie binnen het bedrijf, het is precies goed zo zoals het nu is
Zoals kokje zegt:quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Thanks, ik heb er veel voor ingeleverd voor die baan een deel van mn sociale leven en bijna mn relatie...Hierdoor ging het even helemaal niet lekker met me, maar sinds een weekje ofzo zit ik weer helemaal lekker in vel!
Ik vergeet dat ook af en toe nog wel eensquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe je goed, werk is maar werk
Precies en dat heb ik nu weerquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
plezier in je werk is het belangrijkste wat er is
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
plezier in je werk is het belangrijkste wat er is
Bij zoetsappige mensen zal ik het juist toepassen!! Ach, ik ben vooral veel ideeën aan het opdoen, en ik vind straks iets wat echt bij mij past, wat echt mijn stijl is! Laat me maar evenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je ook niet gaan doen Geddes, is zo zoetsappig.
Wat ik bij babies altijd leuk vind is juist gaan contrasteren. Zo heb ik jarenlang voor iedere baby die in mijn kennissenkring geboren wordt, een vestje o.i.d. gebreid, maar ipv pastelkleuren bijv. glanzendmarineblauw, met een angorabeertje erin gebreid voor een meisje.
Thanks! Jij bent ook goed bezig zo te lezen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij zoetsappige mensen zal ik het juist toepassen!! Ach, ik ben vooral veel ideeën aan het opdoen, en ik vind straks iets wat echt bij mij past, wat echt mijn stijl is! Laat me maar even
En Jes, ben blij voor je dat alles weer op zijn pootjes terecht is gekomen!
Ik laat je ook echt wel rustig je eigen weg zoeken hoor. Geef gewoon wat inputquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij zoetsappige mensen zal ik het juist toepassen!! Ach, ik ben vooral veel ideeën aan het opdoen, en ik vind straks iets wat echt bij mij past, wat echt mijn stijl is! Laat me maar even
En Jes, ben blij voor je dat alles weer op zijn pootjes terecht is gekomen!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel een leuk gezicht die TeamBol UI's
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Nu Bol zelf nog..... al 32min geleden dat ie 'jus' heeft gelegd![]()
'k weet ook niet of zijn fam. er nog is en dus met hun nu aan het scrabblen is
Nou ja, ben hard aan het werk om straks een plek te vinden in een totaal andere wereld.. De administratie zeg ik dus voorgoed vaarwel, of ik moet toch terugvallen op datatypiste.. Maar ik wil graag de grafische sector is, en ook nog als zelfstandige fotografe! Ben dus nog in opleidingquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Thanks! Jij bent ook goed bezig zo te lezen?
Het is altijd goed om een nieuw uitdaging aan te gaan!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou ja, ben hard aan het werk om straks een plek te vinden in een totaal andere wereld.. De administratie zeg ik dus voorgoed vaarwel, of ik moet toch terugvallen op datatypiste.. Maar ik wil graag de grafische sector is, en ook nog als zelfstandige fotografe! Ben dus nog in opleiding
Allemaal met de mobieltjes op tafel???quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Nu Bol zelf nog..... al 32min geleden dat ie 'jus' heeft gelegd![]()
'k weet ook niet of zijn fam. er nog is en dus met hun nu aan het scrabblen is
Gaat je ook wel lukken hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou ja, ben hard aan het werk om straks een plek te vinden in een totaal andere wereld.. De administratie zeg ik dus voorgoed vaarwel, of ik moet toch terugvallen op datatypiste.. Maar ik wil graag de grafische sector is, en ook nog als zelfstandige fotografe! Ben dus nog in opleiding
eensch!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
We zijn nog wel een heel einde van post 290 af, maar ik weet nu een goeie TT "Team Bol for the Win"
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
We zijn nog wel een heel einde van post 290 af, maar ik weet nu een goeie TT "Team Bol for the Win"
Nee, volgens mij ouderwets bordquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Allemaal met de mobieltjes op tafel???
Of: ondanks eigen afwezigheid vult Bol topics vol!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
hij legt er wel maar de mijnes doet geen wordtfeutquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of: ondanks eigen afwezigheid vult Bol topics vol!
Dankjewel voor je vertrouwen, mental coaching niets voor jou?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat je ook wel lukken hoor![]()
Kijk naar Bol die was logistiek medewerker oid, en is nu koeienboer
't is dat Jesje ineens weer opdook, want ik wou juist vanavond aan Bol vragen wanneer hij weer tijd heeft voor een van de leuke muziekavondjes hier op FOK!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of: ondanks eigen afwezigheid vult Bol topics vol!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat je ook wel lukken hoor![]()
Kijk naar Bol die was logistiek medewerker oid, en is nu koeienboer
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hij legt er wel maar de mijnes doet geen wordtfeut
quote:
Muziekavondje?? Ken ik die al??quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is dat Jesje ineens weer opdook, want ik wou juist vanavond aan Bol vragen wanneer hij weer tijd heeft voor een van de leuke muziekavondjes hier op FOK!
nopequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Muziekavondje?? Ken ik die al??
blackberry is kut, zo'n spijt van dat ding maar ja we moeten het er nog ff mee doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]zo triest mensen met een foon die geen wordfeud ondersteund
Ik zou willen dat de mijne het ook niet deed, nu word ik steeds door jou ingemaakt!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dankjewel voor je vertrouwen, mental coaching niets voor jou?
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat de mijne het ook niet deed, nu word ik steeds door jou ingemaakt!!
quote:
http://open.spotify.com/u(...)o1H5PTOy2tZZZQ168kXIquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]![]()
ik zat foute lijstje te luisteren en dacht kom ik ga eens op fok kijken
Ja, ja, 'k weet.... heb al weer loten voor de 10equote:
Les 1: altijd op de DW of TW jagen.. dat is me al opgevallenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]komt omdat ik in de leer ben bij een van FOK!'s wordfeud champions.
Ik ga jou ook de speeltips gevenis Bol ook sterker door geworden
Speltip 2: of juist blockenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Les 1: altijd op de DW of TW jagen.. dat is me al opgevallen
spammerd!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Sjips.... door die UI's zie ik nu pas dat ik nu vier-op-een-rij heb
twitter:MarieMuis twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 23:10:57#NowPlaying Bollo's foute lijst on @Spotifyhttp://t.co/KMSx7hJS reageer retweet
Leugenaarquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben een kwaliteits user
Amber Alert voor 2-jarig jongetje uit Amsterdam
quote:
Zelfs TjetMaster is hem aan het retweetenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
met die retweets.... zouden we nu Bol zijn attentie krijgen
Met nadruk opquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb vanavond toch ook weer zo'n schitterend (mosterd na de maaltijd) twatje van Danny gepost
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs TjetMaster is hem aan het retweeten
Mag ik met je mee?/ Ik moet morgen zo rond half acht in de auto zitten, richting fijne schoonfamilie..quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:18 schreef pl4kkie het volgende:
Vanacht moeders uitgezwaaid. Die zit nu lekker 11 dagen in egypte. Kan ik mooi het huis verbouwen____!
ik dacht alquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Oeps, correctie.... Tjet luisterd naar Muisjes Nederlandse lijstje
Dan hoop ik dat je er wel iets moois van maakt, en het huis niet zo toetakeld als ik wel eens heb gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:18 schreef pl4kkie het volgende:
Vanacht moeders uitgezwaaid. Die zit nu lekker 11 dagen in egypte. Kan ik mooi het huis verbouwen____!
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij hebt lang weekend, en dan nu al slapen
Ow ja.... lange dag, 8 uur in de auto, laat thuis...slaap
, eet morgen smakelijk bij de Toekan
quote:
Ik ben een nette jongen. Moeders helemaal in de stress om etenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je er wel iets moois van maakt, en het huis niet zo toetakeld als ik wel eens heb gedaan
Kip eten geven???quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een nette jongen. Moeders helemaal in de stress om eten
ma: Ja ik heb dit voor je en dit voor..
ik: ma...
ma: ja weet je hoe de wasmachine werkt enzo..
ik maaaaa........
ma: en wel sorteren enz enz, kip eten geven
ik: MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....!
ma: ja?
ik: Ik red me eigen wel
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een nette jongen. Moeders helemaal in de stress om eten
ma: Ja ik heb dit voor je en dit voor..
ik: ma...
ma: ja weet je hoe de wasmachine werkt enzo..
ik maaaaa........
ma: en wel sorteren enz enz, kip eten geven
ik: MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....!
ma: ja?
ik: Ik red me eigen wel
Ja we hebben nog 1 levende kipquote:
misschien legt ie wel te slapenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ik geloof dat de spam-bom richting Bol via alle mogelijke social media niet geholpen heeft
Heb je al eerder gezegd wat je daar mee kan doenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja we hebben nog 1 levende kip. De rest is dood gegaan. Deze wil niet
Dan las ik het wel geodquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja we hebben nog 1 levende kip. De rest is dood gegaan. Deze wil niet
Net alsof ik niet op internet kan zoeken hoe een wasmachine werkt. Of hoe je iets moet koken. Jeezzzquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Dat doet mijn moeder zelfs nog bij mij
Denk 't niet, zou kunnen, maar meestal zegt ie dan wel dat ie gaat slapenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:23 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
misschien legt ie wel te slapen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je al eerder gezegd wat je daar mee kan doen
Kan je evengoed wel goeie bouillon van trekkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]. Tis een krielkip. Zit geen vlees aan hor
Hij is boven het toetsenbord in slaap gevallen..quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk 't niet, zou kunnen, maar meestal zegt ie dan wel dat ie gaat slapen
Het was vroeger een dierentuin bij ons. Nu hebben we nog maar 1 kip. 1 KIP!! van alles overquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan las ik het wel geod
Kippen zijn leuk!!
Dat had ik dus vanmorgen ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:24 schreef jesje1982 het volgende:
pfff ik hoop dat ik morgen wat later wakker wordt als vanmorgen.
Kan ik uitslapen ben ik 7.30 wakker
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij is boven het toetsenbord in slaap gevallen..
Fijn he! pff hele week 5.30 mn bed uit en dan nog op tijd wakker op zaterdag, maar lag gisteren ook vroeg was extreem moequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat had ik dus vanmorgen ook![]()
Ben er om 7 uur maar uitgegaan
Ik heb een keer meegemaakt dat we aan het gamen waren met vrienden. Opeens hoorden we 1 persoon niet meer. Na 3 dagen vonden ze hem dood achter zn pc. Het spel dat we aan het spelen waren stond nog aan. Gestorven tijdens het liefste wat hij deed.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij is boven het toetsenbord in slaap gevallen..
De tijden dat jij begint met werken, draai ik mij meestal nog een keertje omquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:26 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Fijn he! pff hele week 5.30 mn bed uit en dan nog op tijd wakker op zaterdag, maar lag gisteren ook vroeg was extreem moe
Trustequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ga nu.. Lieverds, het was me een waar genoegen!![]()
slaap lekker! ik ga ook als mn peuk op isquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waar blijft jouw spam twatter richting Bol danquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
Of bol denkt gewoon als ik nou wegblijf komt ze nog een keertje terug
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
K ga morgen wel spammen, mn kussen roept...quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar blijft jouw spam twatter richting Bol dan![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
K ga morgen wel spammen, mn kussen roept...
echtquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegemaakt dat we aan het gamen waren met vrienden. Opeens hoorden we 1 persoon niet meer. Na 3 dagen vonden ze hem dood achter zn pc. Het spel dat we aan het spelen waren stond nog aan. Gestorven tijdens het liefste wat hij deed.
Ja. 40 jaar oud gewordenquote:
Eh, sorry hoor, maar als ik online ben met iemand en na 24 uur al niets meer gehoord heb begin ik mij al zorgen te maken.quote:
Dat gebeurde wel vaker bij hem. Dat tie ineens lag teslapen oid. Ze maakten zich niet zoveel zorgen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, sorry hoor, maar als ik online ben met iemand en na 24 uur al niets meer gehoord heb begin ik mij al zorgen te maken.
40 is te jong
Hart? ik bedoel, als 40-jarige moet je toch al behoorlijk wat mankeren (of lang wat mankeren) voor je zo dood bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat gebeurde wel vaker bij hem. Dat tie ineens lag teslapen oid. Ze maakten zich niet zoveel zorgen.
Totdat zn zus bij hem langs ging en hem daar vond.
Oh, dus online kennisquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat gebeurde wel vaker bij hem. Dat tie ineens lag teslapen oid. Ze maakten zich niet zoveel zorgen.
Totdat zn zus bij hem langs ging en hem daar vond.
Ik kende hem verder niet ofzo. Sprak hem heel sporadisch wel eens.
Zo zou je het kunnen zienquote:
hm... als jij al twee dagen niet post spam ik direct iedereen op FOK! of ze weten waar je bentquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hm... als jij al twee dagen niet post spam ik direct iedereen op FOK! of ze weten waar je bent![]()
Ook niet meer op deze wereld? Of gewoon nooit meer op FOK! geweest?quote:Heb dat eerder gedaan, maar Kahaarin is niet meer boven water gekomen
Chuck missen we toch ookquote:
Ik hoop niet op het eerste. Nog wel online op FOK! geweest, maar niet gepost of op pm gereageerdquote:[..]
Ook niet meer op deze wereld? Of gewoon nooit meer op FOK! geweest?
Nou ja.. Missen is een groot woordquote:
Ohh okeequote:Ik hoop niet op het eerste. Nog wel online op FOK! geweest, maar niet gepost of op pm gereageerd
Ik was toen zelf een paar dagen niet aanwezig, maar miste Chuck wel toen ik terug kwam. Ach, was toch een van de eerste SC-er'squote:Op zondag 6 november 2011 00:12 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou ja.. Missen is een groot woord. Maar dat was ook pas na een week of 2. Volgens mij was ik de eerste die het vroeg in abo sc.
[..]
Ohh okee
Dat wel. Ik heb eerst gelurkt in abo. Moes ff de kat uit de boom kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was toen zelf een paar dagen niet aanwezig, maar miste Chuck wel toen ik terug kwam. Ach, was toch een van de eerste SC-er's
Vergeet 't Kahaarin verhaal... ik kan er goed tegen als mensen zeggen ik wil even niet FOK!en, maar zo wegblijven (Socios verhaal) kan ik wat minder goed tegen. Zeker niet als ik wéét wie de persoon is.
quote:Op zondag 6 november 2011 00:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat wel. Ik heb eerst gelurkt in abo. Moes ff de kat uit de boom kijken.
Ik heb ook niet meegedaan aan de hype, en terecht want hij post weer. Maar was wel boeiend om te volgenquote:Socios, hou op schei uit. Ik heb niet mee gedaan met die hype. Wat een verschrikking was dat zeg
Haha ik weet ook niet waarom. Ik vetrouwde het soort van niet. Denk ik kijk eerst wel ff wat hier precies de bedoeling van is.quote:Op zondag 6 november 2011 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat je nu juist daar eerst moest lurken. Is het gemoedelijkste subforum van heel FOK!
Ik ben juist anti hype dingen. Als ik met een groep van 100 mensen ben, en er gaan er 99 naar links, ga ik juist naar rechts.quote:Ik heb ook niet meegedaan aan de hype, en terecht want hij post weer. Maar was wel boeiend om te volgen
Ik geloof dat ik daar al zat sinds SC1quote:Op zondag 6 november 2011 00:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha ik weet ook niet waarom. Ik vetrouwde het soort van niet. Denk ik kijk eerst wel ff wat hier precies de bedoeling van is.
Heb ik ook jaren gedaan, maar heb gemerkt dat het niet effectief isquote:[..]
Ik ben juist anti hype dingen. Als ik met een groep van 100 mensen ben, en er gaan er 99 naar links, ga ik juist naar rechts.
Mss kom ik daar ooit ook nog wel eens achter. Voorlopig nog nietquote:Op zondag 6 november 2011 00:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar al zat sinds SC1
[..]
Heb ik ook jaren gedaan, maar heb gemerkt dat het niet effectief is
Dat heet opgroeienquote:Op zondag 6 november 2011 00:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Mss kom ik daar ooit ook nog wel eens achter. Voorlopig nog niet
Doe je dat nog als je bijna 24 bentquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 00:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Doe je dat nog als je bijna 24 bent
Hahaquote:Op zondag 6 november 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat doe je zelfs nog als je 40+ bent, alleen laat je het dan wat minder snel merken
Dat is een wijsheid die ik uit ervaring al kan bevestigen. En ik wil nu nog niet weten wat ik dan kan bevestigen als ik 80 benquote:Op zondag 6 november 2011 00:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha. Ze zeggen tuurlijk niet voor niks. Je bent nooit te oud om te leren
Slaaplekker muissiequote:Op zondag 6 november 2011 02:33 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik ga nu echt slapen![]()
En weer in het verkeerde subforum gepost![]()
OK heeft gewonnen
quote:
Geen dankquote:Op zondag 6 november 2011 02:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten pl4kkie bedankt voor het dichtsmeren, morgen lekker ontbijtje
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
omdat ik alleen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
daarom begon ik maarquote:Op zondag 6 november 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de kleine uit het vorige topic
![]()
Ik was er al een tijdje hoor, maar heeft zo weinig zin om tegen mijzelf te praten
quote:
Dat zal best..... ik hoop voorlopig nog even etentjes met mijn zusje en haar kids te kunnen ontlopenquote:
dat hoeft voor mij niet hoor, maar ga toch liever naar de wok dan de toekanquote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zal best..... ik hoop voorlopig nog even etentjes met mijn zusje en haar kids te kunnen ontlopen
Wokkenquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat hoeft voor mij niet hoor, maar ga toch liever naar de wok dan de toekan
Kan ik mij wel voorstellen, maar kids van jouw zus zijn al wat ouder dan die kids van mijn zusje. Die komen nog niet verder dan de Macquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat hoeft voor mij niet hoor, maar ga toch liever naar de wok dan de toekan
Hoiquote:
dat klopt ja. maar ook toen ze jong waren aten ze al alles. met 4 gek op alle vis bvquote:Op zondag 6 november 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij wel voorstellen, maar kids van jouw zus zijn al wat ouder dan die kids van mijn zusje. Die komen nog niet verder dan de Mac
Sorryquote:Op zondag 6 november 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi
Je hebt je ondertitel nog niet gewijzigd
Dat scheelt, die van mijn zusje pizza, patat, hamburger en alles wat 'vreemd' is en niet uit een pakje komt trekken ze eerst hele lange gezichten.quote:Op zondag 6 november 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat klopt ja. maar ook toen ze jong waren aten ze al alles. met 4 gek op alle vis bv
quote:Op zondag 6 november 2011 21:17 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Sorry. Zit weer op me mobiel. Doe het morgen wel vanaf mn pc
Watjequote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef pl4kkie het volgende:
Ik moet nog steeds bij komen van vanacht
de middelste van 13 is volop aan het koken. Maakt zelf al pasta's, taarten en recepten uit kookboekenquote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat scheelt, die van mijn zusje pizza, patat, hamburger en alles wat 'vreemd' is en niet uit een pakje komt trekken ze eerst hele lange gezichten.
Ik kwam om 12 uur mn bed uit. Maar ik bedoel, heb zo hard gelachenquote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watje![]()
Ik was al om 10:15 bij mijn ma
De oudste van 10 is er ook mee begonnen, maar mijn zusje stimuleert dat niet echt. Die vind de puinzooi in de keuken maar niets.quote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
de middelste van 13 is volop aan het koken. Maakt zelf al pasta's, taarten en recepten uit kookboeken
Nog buikpijnquote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik kwam om 12 uur mn bed uit. Maar ik bedoel, heb zo hard gelachen
Whutquote:Op zondag 6 november 2011 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
de middelste van 13 is volop aan het koken. Maakt zelf al pasta's, taarten en recepten uit kookboeken
Jaquote:
Ik zat nog op de lagere school toen ik mijn pa al hielp met de pizza en andere bakkerijenquote:
heb van ellende om 0800 een herhaling van 90210 gekekenquote:Op zondag 6 november 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Watje![]()
Ik was al om 10:15 bij mijn ma
Was jou pa ook kok oid?quote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat nog op de lagere school toen ik mijn pa al hielp met de pizza en andere bakkerijen
Dude...quote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb van ellende om 0800 een herhaling van 90210 gekeken
quote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb van ellende om 0800 een herhaling van 90210 gekeken
Banketbakkerquote:
ik zag hetquote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
(toen draaide ik mij nog een keer om, is een beetje laat geworden vanmorgen
)
quote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
Morgenavond samen tornado's kijken Muisje?
Avond drasssquote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
Morgenavond samen tornado's kijken Muisje?
Dan snap ik het wel. Waarom ben jij daar niet mee in gegaan?quote:
quote:
Ik hou ook weinig geheim voor je hèquote:
Rot beroep, altijd om 4 uur beginnen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel. Waarom ben jij daar niet mee in gegaan?
quote:
Niets engs aan hoorquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hou ook weinig geheim voor je hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |