Is niet je eerste naamtopicquote:
Kut.. eigenlijk was Ceetje aan de beurtquote:
Toen waren mijn kwaliteiten al bekend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet je eerste naamtopicHattrick #472:Waarin RealBizkit666 & Drassss als held worden ontvangen
Neu joh, haar stofzuiger zuigt nogquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Kut.. eigenlijk was Ceetje aan de beurt
Whehequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, haar stofzuiger zuigt nog
Duracell zeker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, haar stofzuiger zuigt nog
Ik verdenk manliefquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Een 8,5![]()
![]()
Na zes ingeleverde lessen sta ik gemiddeld een 8,5![]()
![]()
![]()
En ik stond om 19:00 klaar om de shoarma in de pan te gooien en nergens een Drassss te bekennenquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:52 schreef Drassss het volgende:
Sta ik daar in Amsterdam, nergens een Muisje te bekennen.
ik zat om 0800 in de auto naar mijn werkquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik stond om 19:00 klaar om de shoarma in de pan te gooien en nergens een Drassss te bekennen![]()
hoi kokje
07.00 hierquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zat om 0800 in de auto naar mijn werk
Ik zat om 07:15 al aan de koffiequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zat om 0800 in de auto naar mijn werk
Die laatste knalde ik vandaag pas bij elkaar, heb nog wel iets van 17 bussen wasquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zag het net
ik moet nog 3 startkabels
Tja dat krijg je hè op jouw leeftijd.... trouwens nog steeds 0-0quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef Drassss het volgende:
Ik ben echt helemaal naar de klote dus het gaat geen latertje worden..
Maarrrr morgen weer sportief doen!quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja dat krijg je hè op jouw leeftijd.... trouwens nog steeds 0-0
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die laatste knalde ik vandaag pas bij elkaar, heb nog wel iets van 17 bussen was
daar heb ik er nu 36 van. 19 spare en 17 bougiesquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die laatste knalde ik vandaag pas bij elkaar, heb nog wel iets van 17 bussen was
ken dat gevoel, was weer een lange dag op het werkquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef Drassss het volgende:
Ik ben echt helemaal naar de klote dus het gaat geen latertje worden..
Gewoon lekker vroeg je rek in en morgenvroeg fris en fruitig opstaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dat gevoel, was weer een lange dag op het werk
Ah, kan je straks aan kokje of muisje gevenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
daar heb ik er nu 36 van. 19 spare en 17 bougies
Maar jij hebt nu toch lang weekendquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dat gevoel, was weer een lange dag op het werk
wel vroeg, maar frisquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon lekker vroeg je rek in en morgenvroeg fris en fruitig opstaan
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu toch lang weekend![]()
gewoon onder de douche stappen ben je zo weer frisquote:
zie net dat ik nog 6 startkabels moetquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, kan je straks aan kokje of muisje geven
Deoquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon onder de douche stappen ben je zo weer fris![]()
dat fruitig lijkt mij lastiger
Spel is nog niet afgelopen hoor als je je auto af heb, dus ik ga nog even door met afknallen, en als ik dan een startkabel heb krijg je die wel van me hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
zie net dat ik nog 6 startkabels moet
zag dat je flink aan het kopen wasquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spel is nog niet afgelopen hoor als je je auto af heb, dus ik ga nog even door met afknallen, en als ik dan een startkabel heb krijg je die wel van me hoor
Yep, maar bij jou ziet het er ook strak uit hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
zag dat je flink aan het kopen was
vast welquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, maar bij jou ziet het er ook strak uit hoor
Nee, sorry Muisje. Ik ben gewoon een cheap online volkskrant lezerquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss, heb jij een online abo op de vk? het artikel over FOK! staat vandaag in de bijlage
Ach, de scans zullen eerdaags toch wel uitlekkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, sorry Muisje. Ik ben gewoon een cheap online volkskrant lezer
Sekerquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, de scans zullen eerdaags toch wel uitlekken
twitter:DannyRoodbol twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 21:09:15FOK! in de volkskrant van vandaag:http://t.co/1i0sTHfe reageer retweet
Zo kijkt mijn hond ook naar me op dit momentquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje mag ik je een patisserie vraagje stellen?
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo kijkt mijn hond ook naar me op dit moment
tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje mag ik je een patisserie vraagje stellen?
[ afbeelding ]
Ik heb inderdaad geen flauw ideequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind hem zo leuk![]()
Maar jij kijkt nooit naar films dus ik denk niet dat je weet wie dit is en uit welke hilarische film hij komt
Het is puss in boots uit Shrekquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo, vuurwerk hier! Tijd om wat dingen te bepraten! Gelukkig is het tussen lief en mij nog steeds goed! Maar mag ik scheiden van mijn schoonfamilie??
is puur voor de luchtigheid. Bij normaal cake beslag sla je de eieren wit en voeg je daarna de bloem toe. Dit is altijd minder luchtig dan eidooiers wit slaan en op het laatst de opgeslagen eiwitten toevoegenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
ik mag een vraagje stellen nu nog hopen op een antwoord
Ben oude recepten van mijn oma aan het uitproberen, en ben nu bezig met cake. Eigenlijk normaal recept voor cakebeslag. Boter, suiker, eidooiers, patentbloem, maar er staat expliciet bij dat je pas op het laatst geklopte eiwitten door het beslag moet roeren. Ik flikker normaal gesproken gewoon direct 4 eieren in het beslag
Heb jij enig idee waarom je geklopte eiwitten er door moet spatelen?
Resultaat gaat trouwens met een paar seconden uit de oven komen
Ah, natuurlijk, normaal eerst boter+suiker+citroenrasp mengen, dan ei voor ei erbij en dan bloemquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
is puur voor de luchtigheid. Bij normaal cake beslag sla je de eieren wit en voeg je daarna de bloem toe. Dit is altijd minder luchtig dan eidooiers wit slaan en op het laatst de opgeslagen eiwitten toevoegen
en mogelijk minder luchtig. kan door lage temp minder soufflerenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk, normaal eerst boter+suiker+citroenrasp mengen, dan ei voor ei erbij en dan bloem
Dit recept heeft een iets andere volgorde, boter+suiker+citroenrasp mengen, dan bloem in gedeelten, en dan eiwit erdoor spatelen. Andere volgorde van bloem en eiwit.
Ik ben benieuwd, oven stond te laag, dus moet nog even wat langer hebben
quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
en mogelijk minder luchtig. kan door lage temp minder souffleren
Géén flauw idee, ben niet thuis in huwelijkse zaken en schoonfamiliequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 november 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe krijg ik het tweede voor elkaar??
huwelijkse zaken zijn leuk.. schoonfamilie niet! zo, nu weet je allesquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Géén flauw idee, ben niet thuis in huwelijkse zaken en schoonfamilie
Die indruk kreeg ik van Ceetje ook vooral door haar schoonloederquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
huwelijkse zaken zijn leuk.. schoonfamilie niet! zo, nu weet je alles
gewoon vrijgezel blijven, ook geen problemenquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik van Ceetje ook vooral door haar schoonloeder
Dat is altijd beterquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon vrijgezel blijven, ook geen problemen
maar dat is helemaal niet leuk! want ik zou mijn lief niet graag willen missen!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon vrijgezel blijven, ook geen problemen
gewoon een keer vreemd gaan met linksquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar dat is helemaal niet leuk! want ik zou mijn lief niet graag willen missen!!
(en anders krijg je zo van die lamme handjes)
handjes, ik had het over handjes.. das dus rechts én links!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon een keer vreemd gaan met links
ik wissel niet te vaak, houd het spannendquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
handjes, ik had het over handjes.. das dus rechts én links!!
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wissel niet te vaak, houd het spannend
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]Dit hoef ik eigenlijk helemaal niet te weten!
Oei, zal de pastoor/dominee dat wel op prijs stellen ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Morgen maar even heel lang in die kerk blijven dralen.. Kijken of ik één of twee van mijn eendjes in het doopwater kan laten dobberen voor een blogfoto!
Geen idee, maar vond het wel een heel leuk idee!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, zal de pastoor/dominee dat wel op prijs stellen ?
Heb je al reakties gehad op koudvuur in het thema nacht?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Cake is toch nog goed gekomen
![]()
Is zelfs boven de rand van de vorm uit gerezensouffleerd
Na week 4 kan ik ook weer lekker bakken!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
Cake is toch nog goed gekomen
![]()
Is zelfs boven de rand van de vorm uit gerezensouffleerd
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee, maar vond het wel een heel leuk idee!!
Ja, eentje! Dat 800 graden geen koud vuur is!
Ben benieuwd wat er gebeurt zou zijn als ik de oven wél direct op de juiste temp. had gezetquote:
Week 4 2012quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Na week 4 kan ik ook weer lekker bakken!!![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
Ehhh zitten jullie tegenwoordig hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik ga mijn best doen, en anders binnenkort hier eens in de grote kerk als die open is!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die wil ik dan wel zien, graag met de gezichtsuitdrukking van pastor als die ziet waar je mee bezig bent
Ik had gehoopt op een reaktie dat iemand niet begrijpt waarom je koudvuur in thema nacht post.
En dat koudvuur echt niet koud is weten alle kleintjes die brandblaren hebben opgelopen op ouwejaarsavond
Ik ook, tot ik twee jaar terug tegen mijn buurvrouw zei dat het wel meeviel met die sterretjes want het was koud vuur. En mijn buurjongetje prompt zo'n sterretje tegen zijn lip kreeg, en twee uur later op de 1e hulp zat met een 2e graads verbranding aan zijn lipquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, en anders binnenkort hier eens in de grote kerk als die open is!Of eentje op de kansel!
En ik ben echt met de term koudvuur opgegroeid! Tot mijn moeder de brandplekken in de bank aantrof!
Wat ik wel weer knap vind: het thema is nacht en het lukt iemand toch weer een babyfoto te plaatsen..
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
Ehhh zitten jullie tegenwoordig hier?
Bollokusquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef jesje1982 het volgende:
Tuurlijk ik heb gewoon het profiel van de grootste spammert gezocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
muisjequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:27 schreef jesje1982 het volgende:
Tuurlijk ik heb gewoon het profiel van de grootste spammert gezocht
quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollokusdie post hier bijna nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik bedoelde jou!!!
Hoe is het met iedereen hier???Ik ben nog niet zo origineel...
doing finequote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]ja ik bedoelde jou!!!
Hoe is het met iedereen hier???
Jesje!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]ja ik bedoelde jou!!!
Hoe is het met iedereen hier???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |