Ach jij komt klaar bij alles van de VPRO.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
Motel de Jong is inderdaad fantastisch programma.
Dat klopt en nee?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach jij komt klaar bij alles van de VPRO.
P.S. ken jij de tragikomedie Klein Holland?
was dat niet met die dude van die Gammareclames?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach jij komt klaar bij alles van de VPRO.
P.S. ken jij de tragikomedie Klein Holland?
en ik lijk nog wel zoveel op haarquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens kom ik niet klaar bij Roos, maarja...
Goede serie was dat vond ik echt geweldig toen ik 14 was.quote:
ze kan nog niet in jouw schaduw staan!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en ik lijk nog wel zoveel op haar
Jup en die Marokkaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was dat niet met die dude van die Gammareclames?
en zo'n lekkere dochter die ook in een andere serie zat maar ik weet niet meer wie en in welke serie...quote:
Nou, nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ZOOP, ONM?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zo'n lekkere dochter die ook in een andere serie zat maar ik weet niet meer wie en in welke serie...
Je zit weer te vissen naar complimenten he?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ik krijg geen aandachtquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zit weer te vissen naar complimenten he?
owja! Juliette van Aardenne!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zit weer te vissen naar complimenten he?
Ik geef je alle aandacht straks.quote:
Kak in had het fout.quote:
SpangaS natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |