Jaa was ik ook al mee aan het spelen! Lukt alleen nog niet zo goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil moustache nail art.
Binnenkort toch maar eens die dotting tools uit de kast trekken, want dat moet ik dan natuurlijk wel in Movember doen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !
Ik had trouwens vaag gedroomd ! Ik had een nieuw vriendje en was uberverliefd.....Patje flikkert hier lachend van de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Eindresultaat? ...ik ben nog bezig!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hadden jullie nog pics van het eindresultaat?
Het is nog niet klaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hadden jullie nog pics van het eindresultaat?
Ja weet ik veel waar ik het vandaan haalquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Patje flikkert hier lachend van de bank
BAKKES HOUWEquote:
Djiezus! Je was gisteren al begonnen toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Eindresultaat? ...ik ben nog bezig!!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Djiezus! Je was gisteren al begonnen toch?
Ja klopt, mijn beste vriendin is een negerin en doet ook altijd van die wave enzo. Ze trekken wel bijna de haren uit je kop trouwensquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik ben nu net op de helft ongeveer
Het is echt heel veel werk, die negerinnen staan vaak met zijn drieeen eenuurtje of 6 aan je te frunniken, dus ga maar na...
Liefquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Dwyn het volgende:
Auw, mijn oma had 50 euro in een envelopje gedaan voor mijn bachelor.
Lief! Was jij nou degene die aan het twijfelen was over de MO lakjes?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Dwyn het volgende:
Het enige wat ie nu aan het doen is, is op de bank hangen en oefenen met dat ruftkanon van 'mquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
Petje, ben je al verder met je octopusmannen en je vette geweren enzo?
Denk het niet. Heb meteen de boxset besteld toen ze beschikbaar kwamen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lief! Was jij nou degene die aan het twijfelen was over de MO lakjes?
Kan nog best leuk zijn, ik ben een keer zonder de muziek te kennen mee geweest naar Pete Philly & Perquisit (schrijf je het zo?) en dat vond ik helemaal geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga de 16e naar een concert meten zijn beste vriend. Tis rap/hiphop, kan ik op zich best waarderen.. maar deze vind ik geloof ik niet zo boeiend. Ik ga ook echt pas anderhalve week van te voren zijn muziek luisteren
Hahaha ze gaat iig wel met de tijd mee. Vroeger kreeg je een gulden voor je rapportquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Dwyn het volgende:
Ah, goed van mquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het enige wat ie nu aan het doen is, is op de bank hangen en oefenen met dat ruftkanon van 'm
Haha dan was het iemand anders. D8 al, anders kwam dit helemaal mooi uit!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb meteen de boxset besteld toen ze beschikbaar kwamen.
Ik denk dat je mij bedoelt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lief! Was jij nou degene die aan het twijfelen was over de MO lakjes?
Hahaha. Die fase zijn we idd voorbij! Mijn moeder had twee lakjes van WIC (onder het mom, je grote cadeau komt bij de master?) en van mijn nichtje een hangertje van een vrouwe justitia.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hahaha ze gaat iig wel met de tijd mee. Vroeger kreeg je een gulden voor je rapport
En dan wapperen met de lakensquote:
Ik ben altijd bang dat er zo'n pit ontstaat met rapconcertenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan nog best leuk zijn, ik ben een keer zonder de muziek te kennen mee geweest naar Pete Philly & Perquisit (schrijf je het zo?) en dat vond ik helemaal geweldig
Verrassingsconcerten zijn soms wel tof
Ohja! Tof!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoelt.
Space heeft er 3 meebesteld voor mij.
Ja, dat hebben we aansluitend gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg een etentje voor mijn diploma, denk ik. Maar mijn ouders zijn niet zo van de kado's bij dat soort dingen.
Autsjquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan krijg ik een voet in m'n nieren
Ik ben vorige week naar Pete Philly solo geweest en vond het leuke achtergrondmuziek, maar niet echt leuk genoeg om nog een keer naar een optreden te gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan nog best leuk zijn, ik ben een keer zonder de muziek te kennen mee geweest naar Pete Philly & Perquisit (schrijf je het zo?) en dat vond ik helemaal geweldig
Verrassingsconcerten zijn soms wel tof
Ik hoor wel aan het eind wie er begonnen heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
Die intro van the voice is zo spastisch...
this is the, this is de, whooohoohoooo woohoooooohoooooo, this is the this is the vooooooiceeeeee of holllèèèènnndddddd.....
Vlechtjes. Kunsthaar invlechten dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Puckzzz: wat voor haaravonturen ben je aan het beleven?
Ga je van die vlechtjes nemen of gewoon een übervolle bos haar nemen met extensions-dingen?
Yann Tiersenquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben vorige week naar Pete Philly solo geweest en vond het leuke achtergrondmuziek, maar niet echt leuk genoeg om nog een keer naar een optreden te gaan.
Ik ga wel binnenkort naar de Wombats en eind van de maand ook nog naar Yann Tiersen (van de Amelie-film muziek)
Nee, wel de broer van Lisa Lois!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hoor wel aan het eind wie er begonnen heeft.
Doet de broer van Ben Saunders ook mee? Dan wint die vast
wat gaan ze er straks met diequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
Die intro van the voice is zo spastisch...
this is the, this is de, whooohoohoooo woohoooooohoooooo, this is the this is the vooooooiceeeeee of holllèèèènnndddddd.....
Ben erg benieuwd! Ga je het eindresultaat laten zien?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vlechtjes. Kunsthaar invlechten dus
Ik vrees er voorquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat gaan ze er straks met diekinderen
van maken?
the voice of kihits!
Hier ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yann Tiersen
Amelie-soundtrack staat hier regelmatig op
35 ekkies:Yquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd! Ga je het eindresultaat laten zien?
En wat kost dat nephaar nou zo'n beetje?
Is dat die pot met die doorrookte zus die op haar lijkt?quote:
Reusable?quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hier ook
En regelmatig oefent mijn buurmeisje met haar accordeon (conservatorium-gezin), soms met de ramen open, vaak Yann Tiersen muziek, heeeeeeeeeeerlijk
Ze zou eigenlijk op mijn bruiloft spelen maar kon die dag niet
Whut?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat die pot met die doorrookte zus die op haar lijkt?
Ik ga even mijn cupcakes uit de oven halen
Dit was echt een killer keuzequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
lennie!!!
Demi was ook goed hoor, pfff...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
doodgeverfde???quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat doodgeverfde winnaars. Underdogsen tom ziet er leuker uit!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
BBQ, dit is Lisa:
[ afbeelding ]Oh, ik dacht die van Lois Lane ofzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, is wel een rubenesque mooie dame
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
En ik dacht nog dat je het bewust verkeerd speldequote:
nee, teveel adrenaline en niet nadenken voor je iets stomt typt!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik dacht nog dat je het bewust verkeerd spelde![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
BBQ, dit is Lisa:
[ afbeelding ]GirlcrushSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
Overwinnings-adrenalinequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, teveel adrenaline en niet nadenken voor je iets stomt typt!
Ik heb net geprobeerd een foto te maken maar ik zie er gewoon echt veel te moe uit. Niet postwaardigquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd! Ga je het eindresultaat laten zien?
En wat kost dat nephaar nou zo'n beetje?
iets gekregen, why dat dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Overwinnings-adrenaline
Heb je nog iets leuks van bleiblei gekregen?
Dat valt op zich nog mee toch? 38 voor 7?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net geprobeerd een foto te maken maar ik zie er gewoon echt veel te moe uit. Niet postwaardigtenzij jullie rekening willen houden met mijn moeheid
Kostte me 38 euro voor 7 pakken haar. Maar ik had zelf nog 5 pakken in huis, ik moet ff zien hoeveel er uiteindelijk ingaan.
Tuurlijk houden we daar rekening meequote:Op vrijdag 4 november 2011 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net geprobeerd een foto te maken maar ik zie er gewoon echt veel te moe uit. Niet postwaardigtenzij jullie rekening willen houden met mijn moeheid
Kostte me 38 euro voor 7 pakken haar. Maar ik had zelf nog 5 pakken in huis, ik moet ff zien hoeveel er uiteindelijk ingaan.
Arme jij, hij wist toch dat je examen had?quote:
Ja maar... gaat toch niet gebeurenquote:
ohja, dat wel!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Arme jij, hij wist toch dat je examen had?
Ook geen extra kus ofzo?
Ooh laa laa, la romantique!quote:
!!!! Zeiden we hier ook precies. Gedver wat waren die allebei slecht zegquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
charly
en van die twee bakvissen eerder vanavond die allebei vals zongen met katy perry is er wel 1 door
Oh, die zou ik ook niet weggooien als ik die hadquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.thetracefaceph(...)ls-unicorn-puke.html
Wil ik hebben!
Die is toch heul duur?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wil ik hebben!
duuuur!quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wil ik hebben!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Ik snap alleen niet wat je hier doet.
Ik ben hier verzeild geraaktquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Ik snap alleen niet wat je hier doet.
Je blijft maar terug komen he?quote:
Vooralsnog welquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je blijft maar terug komen he?![]()
Nog beter?quote:Heb je al een betere foto?
Leuk plaatje, maar da's GEEN fotoquote:
Yay!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Alle cupcakes die in de oven gingen zijngelukt, botercreme afgemaakt en ik de koelkast gegooid, ik ben klaar voor morgen
(zwager is jarig, neem het mee als mini verrassing)
Was dat blond?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren nog een foto gepost van mijn blonde lokken
Nee, dat was eergisteren hequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was dat blond?![]()
Ik zag niks, alleen in een ander close up foto je groene oog
Oh, heb ik die full body foto dan gemist blijkbaarquote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, heb ik die full body foto dan gemist blijkbaar
En hoe kwam je dan hier verzeild?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Van een andere SC, maar ik wist niet dat ze hier zat
Dit topic stond bovenin de AT, ik kende deze SC niet dus was nieuwsgierig, én de TT wekte mijn interessequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En hoe kwam je dan hier verzeild?
Op zoek naar geile LIF wijven?
Aha, en niet omdat je toevallig in Priem's lijst had gekeken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dit topic stond bovenin de AT, ik kende deze SC niet dus was nieuwsgierig, én de TT wekte mijn interesse
Groen, geel, oranje, zwart, grijs?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gadver ik moet weer rochelen.brb
Nee, maar als zijn dat denkt en dat haar ego streelt dan mag datquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha, en niet omdat je toevallig in Priem's lijst had gekeken?
Ik ken Priem niet eens, laat staan haar egoquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar als zijn dat denkt en dat haar ego streelt dan mag dat
Niet doorvertellen he
Want een van jullie is hier nieuw?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken Priem niet eens, laat staan haar ego
Haha bah nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Groen, geel, oranje, zwart, grijs?
omdat je een masochist bentquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom staat hier de hele tijd al de Westlandse omroep op, op tv
Ze kennen elkaar wel van hier, maar niet irl. Bedoelt ze denk ik.quote:
Ik ben nieuw in de SC, mwhaaaa, redelijk nieuwquote:
Zou het?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar wel van hier, maar niet irl. Bedoelt ze denk ik.
Herr Doktorrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha bah nee.
Mijn medicijnen in poedervorm, mengen met water, rochelen en doorslikken. Tegen mijn (beginnende) keelontsteking.
Ik had trouwens een hele vreemde duitse arts (niet mijn eigen) Dr. Neumann. Die zei: Dus ipv dat je *spuug* doet, doe je *slik*. De *spuug* en *slik* staan voor de geluidseffecten afkomstig van meneer Neumann.
Blijkbaar.... maar ik was niet eens degene die het opgezet hadquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
omdat je een masochist bent
Mee eens, maar daar ken ik Priem nog niet lang genoeg voor, een paar anderen wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zou het?
Ik vind dat als je iemand al tijden online spreekt je toch wel van 'kennen' kunt spreken
Geen idee, maar zou heel goed kunnen. Ik hoor ook altijd dezelfde en kijk het bijna nooitquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Mag je in de voorrondes van de voice maar uit bepaalde nummers kiezen ofzo? ik hoor altijd dezelfde langskomen?
fijnquote:
Daar ben ik het weer mee eensquote:maar daar ken ik Priem nog niet lang genoeg voor, een paar anderen wel.
Wat zijn we het extreem eens zo zeg, om eng van te wordenquote:
Ping? Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Pff dr liggen hier nog 3 goodiebags verspreid over de grond die ik zou opruimen voor dat vriendlief thuis komt. Die ging om 21.00u weg en pingde net: tot zoholy crap dat wordt haasten.
3 goodiebags? Waar ben je allemaal heen geweest dan? En hoeveel moet je opruimen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Pff dr liggen hier nog 3 goodiebags verspreid over de grond die ik zou opruimen voor dat vriendlief thuis komt. Die ging om 21.00u weg en pingde net: tot zoholy crap dat wordt haasten.
Leuk! Waarheen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:28 schreef Lindytje het volgende:
Ah, nice! Mama mailt net dat wintersport geboekt is
Neuh, da's gewoon toeval als we ons best doen komen we vast genoeg dingen tegen waar we heet nooit over eens zullen wordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat zijn we het extreem eens zo zeg, om eng van te worden
Naar masja dr party, parfumworkshop en ladiesnight in de biosquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
3 goodiebags? Waar ben je allemaal heen geweest dan? En hoeveel moet je opruimen dan?
Meestal hoef ik daar niet eens zo mijn best voor te doen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, da's gewoon toeval als we ons best doen komen we vast genoeg dingen tegen waar we heet nooit over eens zullen worden
Je mag er best een lijstje van maken hier en doorverpatsen hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naar masja dr party, parfumworkshop en ladiesnight in de biosEigenlijk was alleen die van masja heel veel en allemaal dingen waar ik eigenlijk zo snel ff geen plek voor weet.
Leuk Lin! Waarheen?
Ow, ok, in dat geval is het gewoon een kwestie van afwachtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meestal hoef ik daar niet eens zo mijn best voor te doen moet ik zeggen.
Daar ben ik te narcistisch voor
Haha ik heb al een foundation verstuurd naar P-aquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je mag er best een lijstje van maken hier en doorverpatsen hoor
Ja dus, waar is je handelsgeest? Je VOC-mentaliteit????quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha ik heb al een foundation verstuurd naar P-aAls ik nog wat dingen tegenkom drop ik het hier neer (en verpatsen doe ik niet, heb ook alles gratis gehad immers
)
I am WAY too nicequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dus, waar is je handelsgeest? Je VOC-mentaliteit????
Je dacht aan Oostindische Zuidindische?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dus, waar is je handelsgeest? Je VOC-mentaliteit????
Typo, ik heb sinds kort langere nagels, da's even wennenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je dacht aan Oostindische Zuidindische?
Je komt zeker niet uit de randstadquote:
Nu je het zegt, ik moet mijn nagels ook eens knippenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Typo, ik heb sinds kort langere nagels, da's even wennen
Doe je aan sportzwemmen of gewoon lekker recreatiezwemmen?quote:
Het is bij mij dus echt de perfecte kleur, heel blij meequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha ik heb al een foundation verstuurd naar P-aAls ik nog wat dingen tegenkom drop ik het hier neer (en verpatsen doe ik niet, heb ook alles gratis gehad immers
)
Of bijten, da's ook lekker hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik moet mijn nagels ook eens knippen
Jewel uit Amsterdamquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je komt zeker niet uit de randstad
Of ze is gewoon natquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe je aan sportzwemmen of gewoon lekker recreatiezwemmen?
Uhmmmm, nee...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is bij mij dus echt de perfecte kleur, heel blij mee
Oh en jezus mensen, 3 topics!!! Ik had vandaag 4e werkdag op mn nieuwe werk, geborreld met collegas en samen gegeten bij iemand thuis, zo gezelligmaar heb nu mn pre-kater alvast
![]()
Zijn hier nog spannende dingen gebeurd?
Aquajoggen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe je aan sportzwemmen of gewoon lekker recreatiezwemmen?
Kan ik niet meerquote:
Ah, links werkschuw tuig, of in ieder geval een alternatieveling uit het linkse circuit, da's inderdaad logisch dan dat je niet zo hard bentquote:
Whehehe en dat dan meer dan 1000 posts langquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhmmmm, nee...
Oh ja, SQ heeft haar examen gehaald en ik heb cupcakes gemaakt.... Verder niks boeiends volgens mij
Ik heb er 70 minuten in gelegen eerder vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aquajoggen.![]()
![]()
En daarna in bad gaan liggen. Gaaaaaar.
Tsk. Alleen mijn haar nog.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Of ze is gewoon nat
Sorry, kon het niet laten
Super!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is bij mij dus echt de perfecte kleur, heel blij mee
Oh en jezus mensen, 3 topics!!! Ik had vandaag 4e werkdag op mn nieuwe werk, geborreld met collegas en samen gegeten bij iemand thuis, zo gezelligmaar heb nu mn pre-kater alvast
![]()
Zijn hier nog spannende dingen gebeurd?
IJsdraakje is altijd nat, uiteraardquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Of ze is gewoon nat
Sorry, kon het niet laten
Met de hele familie? En betaalt mams ook?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, links werkschuw tuig, of in ieder geval een alternatieveling uit het linkse circuit, da's inderdaad logisch dan dat je niet zo hard bent
Zo kort maar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er 70 minuten in gelegen eerder vanavond
Hier:quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh Lin, waar had je nou die Benefit mini's vandaan??? Die wil ik ook (mits leuke producten natuurlijk)
Prrr.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
IJsdraakje is altijd nat, uiteraard
En het zijn zeker weten echte producten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier:
http://www.ebay.com/itm/B(...)840193#ht_1399wt_932
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uhmmmm, nee...
Oh ja, SQ heeft haar examen gehaald en ik heb cupcakes gemaakt.... Verder niks boeiends volgens mij
Excusez moi, madamequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik heb gewonnen in een ruft-contest tegen Petje
Ebayquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier:
http://www.ebay.com/itm/B(...)840193#ht_1399wt_932
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Super!
En tof dat je het naar je zin heb met collega's
En spannend? Neuh.. SQ heeft examen gehaald. Lin heeft fartcontest van puckzz drgewonnen en Albino heeft der P gehaald
Wees er maar trots opquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ik heb gewonnen in een ruft-contest tegen Petje
Nou, ik had mams net aan de telefoon... we gaan iig met broer, zusje, pa en ma. Mama vindt altijd dat de kinders zelf moeten betalen, papa wil voor ons betalen. Dus waarschijnlijk hoef ik alleen mijn skipas a 200 ekkies te betalen en that's itquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met de hele familie? En betaalt mams ook?
Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik snap Ebay niet...
(nooit in verdiept ook hoor, moet ik toegeven)
leuk voor de volgende meetquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Moet je kijken wat je ook kunt kopen![]()
http://www.ebay.com/itm/B(...)5efb7d#ht_2467wt_952
Lekker thuis zelf permanente wenkbrauwen zetten![]()
Ik ski nu zo'n 18 jaar geloof ik, dus ik kan wel een beetje skiën jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice! Kan je een beetje skieen?
Zien er erg echt uit, doen het goed en zitten in cute mini-flesjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En het zijn zeker weten echte producten?
Kijk, da's fijn!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik had mams net aan de telefoon... we gaan iig met broer, zusje, pa en ma. Mama vindt altijd dat de kinders zelf moeten betalen, papa wil voor ons betalen. Dus waarschijnlijk hoef ik alleen mijn skipas a 200 ekkies te betalen en that's it
Ben je toch mooi een week voor aan het skiën
Tof! Ben nog nooit op wintersport geweest, lijkt me doodeng van zo'n piste afquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ski nu zo'n 18 jaar geloof ik, dus ik kan wel een beetje skiën ja
Ik een paar negatieve ervaringen, maar die wegen niet op tegen al het goedequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een haat-liefde verhouding met Ebay.
JOAHHH!!!!!! vette shizzle!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Moet je kijken wat je ook kunt kopen![]()
http://www.ebay.com/itm/B(...)5efb7d#ht_2467wt_952
Lekker thuis zelf permanente wenkbrauwen zetten![]()
Feli SQquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Super!
En tof dat je het naar je zin heb met collega's
En spannend? Neuh.. SQ heeft examen gehaald. Lin heeft fartcontest van puckzz drgewonnen en Albino heeft der P gehaald
Ik vind het zoeken onoverzichtelijk en weet nooit of het nou gewoon een shop is of een veiling waar je op moet bieden en zulks...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Ik heb al zo'n 1000+ aankopen gedaan en kan niet zonder
Ieder zijn/haar dingquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ja, dat ben ik ook
Een van mijn betere skillz
Ik koop vooral te veel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik een paar negatieve ervaringen, maar die wegen niet op tegen al het goede
Kwestie van wennenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het zoeken onoverzichtelijk en weet nooit of het nou gewoon een shop is of een veiling waar je op moet bieden en zulks...
heb er dus ook nog nooit wat gekocht...
Sorry, was je vergeten in het rijtjequote:
wennen? waaraan?quote:
Zeker!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kijk, da's fijn!
Ik ga mijn moeder eens overhalen om van het voorjaar een weekendje weg te gaan op haar kosten, voorheen deden we dat altijd sinds mijn vader overleed, maar ze is nu met pensioen, dus weet niet of dat nog gaat.
Ik vind het altijd gezellig, lekker met familie keuvelen ('s avonds tot laat ouwehoeren, 's ochtends eitjes maken en broodjes eten enzo, gezellig)
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry, was je vergeten in het rijtje
Is echt heel gaaf hoor! En heul niet eng!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tof! Ben nog nooit op wintersport geweest, lijkt me doodeng van zo'n piste af
Zie net dat dat precies de benefit producten zijn waar ik niks mee hebquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zien er erg echt uit, doen het goed en zitten in cute mini-flesjesGesealed ook
(grote verpakkingen krijg je toch nooit op gok ik)
Gewoon gaan kopen en je verdiepen in de wereld die Ebay heetquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wennen? waaraan?
als in: als ik het niet snap en daarom niks koop, went het natuurlijk ook niet
Dat roep ik ook, maar mijn bankrekening is het daar niet mee eens.quote:
Geld dat je ook aan TD en TBS kan uitgeven? Daaaacht ut niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon gaan kopen en je verdiepen in de wereld die Ebay heet
precies, gewoon eerst in een kneuzengroepje les nemen en je vooral niet laten opjagen door je irritante Franse "charmerende" skileraar, zou ik zeggen (dat was mijn eerste skivakantiequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is echt heel gaaf hoor! En heul niet eng!
Ik ga misschien volgend jaar met mijn broertje en zusje van 6 en 3. Zo schattig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is echt heel gaaf hoor! En heul niet eng!
Bij ons meestal wijn en portquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker!!
Weekjes/weekendjes weg zijn altijd wel tof!
Alleen komt er bij dat keuvelen ook altijd heel veel bier kijken bij ons...
Ja, dat ken ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat roep ik ook, maar mijn bankrekening is het daar niet mee eens.
dan zijn we waarschijnlijk 3 topics verderquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:53 schreef Lindytje het volgende:
Jullie posten echt te snel...
Als ik zo ben gaan sassen en een nieuw biertje heb gehaald, moet ik denk ik al weer bijlezen![]()
Tof! En wat BBQ zegt, gewoon les nemen en dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga misschien volgend jaar met mijn broertje en zusje van 6 en 3. Zo schattig!
Ik mis wel het midden in de nacht filosoferen en wijn zuipen wat ik met mijn vader deed... maar ja, niks aan te doen he...quote:
Zeikerd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:53 schreef Lindytje het volgende:
Jullie posten echt te snel...
Als ik zo ben gaan sassen en een nieuw biertje heb gehaald, moet ik denk ik al weer bijlezen![]()
Succes dan! Ben ik even sassen ondertussenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan zijn we waarschijnlijk 3 topics verder
TD? TBS?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geld dat je ook aan TD en TBS kan uitgeven? Daaaacht ut niet.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik mis wel het midden in de nacht filosoferen en wijn zuipen wat ik met mijn vader deed... maar ja, niks aan te doen he...
Precies, Lin, heb jij geen vrouwenurinaal naast je laptop staan????quote:
Nagellakgebeuren en The Body Shopquote:
Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, Lin, heb jij geen vrouwenurinaal naast je laptop staan????
Ik wens u daarbij veel succes, vrouwe Lindy1quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee
Oké, nu ga ik echt, ik pis bijna in mijn broek
Wederom: ik wens u veel succes met het op den bak zetten van uwen poesch.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee
Oké, nu ga ik echt, ik pis bijna in mijn broek
Ik las het verkeerd, is Freudiaans denk ik....quote:
prrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Johnny Depp bij Graham Norton op BBC One
Verdammt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, is Freudiaans denk ik....
Maar mijn vent is net naar boven gesneakt, want hij was moe... dus weer geen sex vanavond
Nachtsexen is ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar mijn vent is net naar boven gesneakt, want hij was moe... dus weer geen sex vanavond
Gewoon wakker pijpenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die kneus ging om kwart voor 5 vanochtend de deur uit naar zijn werk, ook niet zo heel raar dattie nu dan moe is.... maar ja, wie gaat er dan ook al werken...quote:
Dankquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Transdesign en The Body Shop, alstu!
Ja, zekers! alleen wil hij dat nooit... hij wil altijd 's ochtends en dan heb ik weer ene ochtendhumeur...quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nachtsexen is ooken dan weer verder slapen. Heerlijk.
Ben ik niet goed inquote:
Ik zeg maar nietsquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, zekers! alleen wil hij dat nooit... hij wil altijd 's ochtends en dan heb ik weer ene ochtendhumeur...![]()
Supercombi wij...
Dat komt omdat je een vent bent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dank
Al zie ik nog geen reden om die boven Ebay te verkiezen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, zekers! alleen wil hij dat nooit... hij wil altijd 's ochtends en dan heb ik weer ene ochtendhumeur...![]()
Supercombi wij...
Neequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een vent bent.
heb je wel een vriendin?
Danku, het was aangenaamquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wens u daarbij veel succes, vrouwe Lindy1
Die hoeft dat toch niet te weten? Voel je niks van hoor.quote:
Goed afgeschud?quote:
Neequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die hoeft dat toch niet te weten? Voel je niks van hoor.
Maar je vrouw koopt ook nooit dat soort dingen?
Het is goed geluktquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wederom: ik wens u veel succes met het op den bak zetten van uwen poesch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |