Jaa was ik ook al mee aan het spelen! Lukt alleen nog niet zo goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil moustache nail art.
Binnenkort toch maar eens die dotting tools uit de kast trekken, want dat moet ik dan natuurlijk wel in Movember doen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !
Ik had trouwens vaag gedroomd ! Ik had een nieuw vriendje en was uberverliefd.....Patje flikkert hier lachend van de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Eindresultaat? ...ik ben nog bezig!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hadden jullie nog pics van het eindresultaat?
Het is nog niet klaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hadden jullie nog pics van het eindresultaat?
Ja weet ik veel waar ik het vandaan haalquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Patje flikkert hier lachend van de bank
BAKKES HOUWEquote:
Djiezus! Je was gisteren al begonnen toch?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Eindresultaat? ...ik ben nog bezig!!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Djiezus! Je was gisteren al begonnen toch?
Ja klopt, mijn beste vriendin is een negerin en doet ook altijd van die wave enzo. Ze trekken wel bijna de haren uit je kop trouwensquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik ben nu net op de helft ongeveer
Het is echt heel veel werk, die negerinnen staan vaak met zijn drieeen eenuurtje of 6 aan je te frunniken, dus ga maar na...
Liefquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Dwyn het volgende:
Auw, mijn oma had 50 euro in een envelopje gedaan voor mijn bachelor.
Lief! Was jij nou degene die aan het twijfelen was over de MO lakjes?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Dwyn het volgende:
Het enige wat ie nu aan het doen is, is op de bank hangen en oefenen met dat ruftkanon van 'mquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
Petje, ben je al verder met je octopusmannen en je vette geweren enzo?
Denk het niet. Heb meteen de boxset besteld toen ze beschikbaar kwamen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lief! Was jij nou degene die aan het twijfelen was over de MO lakjes?
Kan nog best leuk zijn, ik ben een keer zonder de muziek te kennen mee geweest naar Pete Philly & Perquisit (schrijf je het zo?) en dat vond ik helemaal geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga de 16e naar een concert meten zijn beste vriend. Tis rap/hiphop, kan ik op zich best waarderen.. maar deze vind ik geloof ik niet zo boeiend. Ik ga ook echt pas anderhalve week van te voren zijn muziek luisteren
Hahaha ze gaat iig wel met de tijd mee. Vroeger kreeg je een gulden voor je rapportquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:44 schreef Dwyn het volgende:
Ah, goed van mquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het enige wat ie nu aan het doen is, is op de bank hangen en oefenen met dat ruftkanon van 'm
Haha dan was het iemand anders. D8 al, anders kwam dit helemaal mooi uit!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb meteen de boxset besteld toen ze beschikbaar kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |