heb ik wel eens gedaan, als ik om 13 uur een wijkje weg moest brengen. daarvoor nog ff naar collegequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Over collega's die in hun vrije tijd zelfs nog in dienstkleding lopen gesproken.............
Wat is dat voor idiote reclame met die student die zelfs in z'n postjas naar college gaat?
Pfff, waarheen je moet bellen weet ik ook zo 1 2 3 niet. Ja, de gewone lijn waar je 10ct p/m voor betaaldquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:05 schreef peerlat het volgende:
[..]
het was kwart over 7,
en ik weet dat de chauffeur normaal gesproken rond half 6/ 6 uur komt.
Maar het is niet de eerste keer, dus daarom vraag ik me af waar je heen kunt bellen dat ze niet geweest zijn 's avonds zoals mijn tc zei.
doe ik ook, maar daar wordt dan verder niets mee gedaan. sinds het autobedrijf is ingevoerd bij ons komen dit soort dingen steeds vaker voor. Waar ze nu ook heel goed in zijn is post op het verkeerde depot zetten.quote:
Ik voel me niet echt geroepen om in dienstkleding naar school te gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Over collega's die in hun vrije tijd zelfs nog in dienstkleding lopen gesproken.............
Wat is dat voor idiote reclame met die student die zelfs in z'n postjas naar college gaat?
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:11 schreef kip-kerrie het volgende:
Heb 1 nachtje gedraaid als postsorteerder in de nachtdienst, wat is dat een troosteloze bedoeling zeg.
Zou het wel knap vinden als iemand in zo'n enorme sorteerfabriek die dagelijks miljoenen poststukken verwerkt net jouw post eruit weet te vissen..................quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:32 schreef Piepelepeetje het volgende:
Hee hallo,
hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik even kom binenvallen met een ietwat vreemde vraag misschien.
Stel, iemand heeft de pik op je en die persoon werkt in een sorteercentrum, Kan die dan stiekem post van je pikken? Wordt daarop gecontroleerd?
Groeten Piepelepeetje!
Brieven van de Belastingdienst worden ook vaak door Sandd bezorgd (of niet).quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:53 schreef Piepelepeetje het volgende:
pussywillow, bedankt voor je antwoord. Heb vanavond een klacht per mail gestuurd.
Ik mis inmiddels een geboortekaart, loonstrook, pakket met een bestelling en 2 brieven van de belastingdienst. Allemaal dingen waarvan ik dus zeker weet dat ik ze had moeten krijgen.![]()
We hebben een vaste bezorger in de wijk, aardige vent, komt hier al jaren dus die verdenk ik er niet van![]()
Maargoed, ik zal jullie nu niet verder lastigvallen met geklaag...en het verder regelen met de klantenservice die hier voor is.
Erg bedankt in elk geval, ik ben wat gerustgesteld vwb mijn eerste vraag.
Op een VBG zou het kunnen... Maar je word wel heel verdacht als je daar post in je zakken gaat steken ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zou het wel knap vinden als iemand in zo'n enorme sorteerfabriek die dagelijks miljoenen poststukken verwerkt net jouw post eruit weet te vissen..................
geen idee. Je kunt mazzel hebben dat het gewoon bezorgd wordt of niet en dan moet de ontvanger betalen, tenzij deze dat weigert. Dan gaan het spul retour.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:12 schreef Snoepje5 het volgende:
Op een brievenbusenvelop van 100gram perongeluk maar 2 postzegels op gedaan.
Wat gebreurt er nu mee?.. Dom van mij.
verklaring omtrent gedrag.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:16 schreef Piepelepeetje het volgende:
Kramerica, okee, maar dan nog blijft de rest verdacht....
carboni, weet niet welke eisen er worden gesteld aan iemand die op een VBG werkt?
Staat geen retour op..quote:Op woensdag 9 november 2011 00:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen idee. Je kunt mazzel hebben dat het gewoon bezorgd wordt of niet en dan moet de ontvanger betalen, tenzij deze dat weigert. Dan gaan het spul retour.
Eigenlijk al oud nieuws, maar de tekst die ik even vet gedrukt hebt baart me wel wat zorgen. Ga je tussen twee bestellingen ff naar huis voor een bakje koffie of een broodnodige sanitaire, belt gelijk de TC op of je een beetje door wil lopen!quote:08 november 2011 - Vijftig postbezorgers in Zoetermeer en IJmuiden maken tijdelijk gebruik van smartphones. Via een app op hun toestel krijgen zij informatie over onder meer de hoeveelheid te bezorgen post en huis-aan-huis. Vanaf vandaag melden ze via hun telefoon ook de afgifte van Bol.com-buspakjes
Het gaat om een proef, die in september begon en eind november stopt. Hiermee wordt onderzocht of de smartphone een geschikt middel is om informatie uit te wisselen tussen postbezorgers en hun leidinggevende.
Informatie uitwisselen
De teamcoach stuurt via de smartphone informatie over het werkpakket en eventuele verstoringen (post te laat op depot). Bovendien kan hij dankzij de GPS op de smartphone volgen waar de bezorger zich bevindt. Omgekeerd meldt de postbezorger eventuele bijzonderheden, zoals te weinig huis-aan-huisfolders.
Buspakjes registreren
Deze maand wordt de smartphone ook gebruikt om de bezorging van buspakjes van Bol.com door te geven. Kan een pakketje niet worden afgegeven, bijvoorbeeld vanwege een te kleine brievenbus, dan wordt dat ook gemeld, inclusief de reden.
De proef met de buspakjes moet inzicht geven in de vraag of postbezorgers klanten extra service kunnen bieden, bijvoorbeeld Track & Trace van buspakjes.
Iedereen een smartphone?
“In het begin vonden de postbezorgers de smartphone een beetje eng, maar het wende snel”, zegt projectleider Femke Biemans. “Of we in de toekomst alle bezorgers een smartphone geven, weten we nog niet. We zetten alle voor- en nadelen op een rij en kijken welk kostenplaatje eraan hangt. Deze proef is vooral bedoeld om te kijken of het technisch werkt.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |