Dat doe ik nooit. Wat ik niet kwijt kan kan ik niet kwijtquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Officieel mogen we bij leegstaande panden niet eens geadresseerde post bezorgen, tenzij het bestemd is voor de nieuwe bewoners. Maar als het binnen helemaal leeg en ongestoffeerd is met een grote "te huur" poster achter het raam, dan ga ik daar echt geen hah bezorgen!
En als ik complete bundels hah in de papierbak gooi haal ik natuurlijk wel even overal het bundelbriefje met loopnummer vanaf!
Succes!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:00 schreef DukeJan het volgende:
Zeau, even gesolliciteerd voor Decemberbaan postvoorbereider in Amersfoort. Ben benieuwd
Niet NL sprekenden als in klanten of als in collega's?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
iemand bekend met het nieuwe protocol "hoe om te gaan met niet NL sprekenden"? Dat schijnt er nu te liggen
Voor een baan alleen in December boeit me dat vrij weinig, even de wintersport binnenhalenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:28 schreef pussywillow het volgende:
Wijken voorbereiden is best leukHooguit een beetje eentonig.
Collega'squote:Op woensdag 16 november 2011 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet NL sprekenden als in klanten of als in collega's?
Mijn manier is gewoon stug Nederlands blijven lullen, en als ze het niet snappen het herhalen, maar dan langzamer en harder.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
iemand bekend met het nieuwe protocol "hoe om te gaan met niet NL sprekenden"? Dat schijnt er nu te liggen
Ja fijn is dat!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Mijn manier is gewoon stug Nederlands blijven lullen, en als ze het niet snappen het herhalen, maar dan langzamer en harder.
Nee, ik wist niet eens dat daar een protocol voor was.quote:
Dat schijnt er te zijn, of "aan te komen". Las vorige week iets snels op bureau van postbode+quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet eens dat daar een protocol voor was.
Ik ben benieuwd wat erin staat..quote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat schijnt er te zijn, of "aan te komen". Las vorige week iets snels op bureau van postbode+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Hey, privatisering en uitbesteden maakt het toch allemaal goedkoper?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef Pipo1234 het volgende:
Lekker handig ook. Doet de post er helemaal 48 uur over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |