Hopelijk serveert hij het uit.quote:
BP Murray. En Berdych wint het punt met een service naar buiten en een forehand langs de lijn.quote:
Volgens mij won Murray set 1. En ja, hij had er 9 SP's voor nodig. Al waren er minimaal 7 op Berdych zijn service.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hopelijk serveert hij het uit.
Wat een beroepsfaler is Berdych toch.![]()
Nou, BP tegen. Had alle tijd van de wereld en slaat de bal een meter uit op 30-30.
MP Berdych en hij slaat een UE.De nieuwe vriendin van Berdych zal denken 'Waar ben ik aan begonnen.
'
Op deuce drie kansen voor Berdych om het punt te winnen en nog slaagt hij erin het punt te verliezen.
Net hoor ik dat Berdych negen(!) SP's nodig had om de 1e set te winnen.![]()
Deuce weer en Berdych denkt 'Laat ik maar weer eens een UE slaan.'
Oke, ik hoorde het maar half. Maar je hebt gelijk ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Volgens mij won Murray set 1. En ja, hij had er 9 SP's voor nodig. Al waren er minimaal 7 op Berdych zijn service.
En 3-1* Monacoquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:29 schreef TheGeneral het volgende:
Nu zal Fed (normaliter) wel rond het uur klaar zijn met Monaco.
Suf altijd maar dat zweren bij aanvallende tennissers....quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mooi toch. Iemand die de hele partij wilde aanvallen wint. Gelukkig.
Aanvallend tennis is vaak ook leuk om te zien, daarnaast maken aanvallende spelers vaak ook wedstrijden tegen anderen spelers leuk om te zien. Een counterpuncher kan leuk om te zien zijn, als er wat te counterpunchen valt. Simon - Federer is leuk, Simon - Monfils niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Suf altijd maar dat zweren bij aanvallende tennissers....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |