quote:Op woensdag 9 november 2011 17:43 schreef franklop het volgende:
Is dat een subtiele hint Szura dat je Isner had
Ja, dat zei ik gisteren ook al. Echt te achterlijk voor woorden.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Handig dat de camera bij Fish-Mayer achter het net staat.
Zit er dik inquote:Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de enige zijn die die knakker gepicked heeft.
Ja, vorig jaar was enorm snel, nu is het medium.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Norrage het volgende:
Is de baan weer zoveel trager gemaakt? Is me niet opgevallen...
Weet dat het enorm snel was, maar leek me nog steeds wel snelquote:Op woensdag 9 november 2011 21:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar was enorm snel, nu is het medium.
Iedereen buiten de top 8 moest zowat het toernooi winnen om nog kans te makenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:31 schreef Szura het volgende:
Tipsarevic kan als enige dus nog de top-8 van de YTD-ranking binnendringen, na het verlies van Simon en Almagro en de terugtrekking van Del Potro.
Berdych staat op op 535 punten, Tsonga op 530 en Fish op 470.
Vrijwel onmogelijke opgave dus want alleen een finaleplaats of toernooiwinst is voldoende.
Hij moest net zo traag als London wordenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:43 schreef Norrage het volgende:
Is de baan weer zoveel trager gemaakt? Is me niet opgevallen...
Alleen Tsonga zie ik evt stuntenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef luckass het volgende:
Ach, de nummer 5 t/m 8 doet waarschijnlijk toch weer voor lul mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |