Nope.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:34 schreef trovey het volgende:
Hey tomaat, stond er niet een voorbeeldkratje in het schap? Hier wel en dan kun je zien dat er niets te stapelen valt.
Tja voor 50 cent moet je natuurlijk geen geweldige verhalen verwachten, maar ik heb nu een paar stukjes gelezen en vond het best wel aangenaam..quote:Op donderdag 3 november 2011 11:53 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Heb deze laatst paar gekocht voor idd 50 cent, maar wat vond ik ze tegenvallen!
Wel gehad maar deze week hoorde ik een verkoopster tegen een klant zeggen dat het uit het assortiment is...of dat tijdelijk is of definitief was me niet duidelijk. Wellicht ligt er hier en daar nog een bus.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Miniem het volgende:
Hebben ze lighter fluid bij de Action?
Wat je in Zippo's stopt dus.
Is dat broodrooster wat? Ik moet ook een nieuwequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:11 schreef HeetBoven het volgende:
Net bij de Action gehaald:
-broodrooster
-Theeglazen
-gewone glazen
-4 smaken noodles om eens te proberen
-remmenreiniger
-zoetjes (1200 stuks verpakking)
-Thaise wokolie
-multivitamine
bij elkaar ¤22,67 kwijt
voor ¤6,95 vind ik het al een topperquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Is dat broodrooster wat? Ik moet ook een nieuwe
OK, thanks, ga morgen ff checkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
voor ¤6,95 vind ik het al een topperhoe hij zich houdt zal de tijd uitwijzen. Mijn tostiijzer was ook een ding van 8 euri die ik nu zo'n 7 jaar probleemloos gebruik. Heb vanmiddag even 2 boterhammen getoast en ging perfect. Er zit een regelbare temperatuurregelaar op en een noodstopknop. Made in China, dat dan weer wel, maar who cares.
Waarvoor is die opening in de deksel?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:52 schreef Dandilion het volgende:
Ik heb de sla centrifuge gekocht. Werkt perfect!!!
Om, tomaten door te drukken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Waarvoor is die opening in de deksel?
Dat takje heb ik vorig jaar gekocht,hij is echt leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
5 nieuwe kleurtjes nagellak gescoord![]()
En ze hadden een onwijs leuk klein mini-takje met lampjes in bloemenvorm, voor een tientje, jeetje wat een leuk ding![]()
Niet gekocht overigens
En nog 1(!) Hard Gras![]()
Hij stond hier bij de inpak-tafel, ik stond echt te oh- en ah-enquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:03 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dat takje heb ik vorig jaar gekocht,hij is echt leuk
Je stond te wippen met een takje?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij stond hier bij de inpak-tafel, ik stond echt te oh- en ah-en![]()
Dat plastic matje werkt uitstekend als afdruipmat, de andere heb ik niet geprobeerd...is niet zo'n goed idee met katten die na al die jaren verbieden nog rustig op het aanrecht zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zag bij de keukenspullen ook een afdruiphanddoek én plastic matje, voor je afwas. Die neem ik volgende keer mee, scheelt weer handdoeken
Dat is toch niet vreemd voor een FOK!er/ster?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je stond te wippen met een takje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |