Die ja.quote:
Jij kunt beter een topic openen over de kringloopwinkelquote:Op maandag 7 november 2011 19:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet die, ik bedoel de oude helemaal blauwe exemplaren waar je aantal jaren geleden voor kon sparen, ze hadden ook mokken, glazen etc. Kom ik wel weer tegen bij de Kringloop.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij kunt beter een topic openen over de kringloopwinkel
o ja leuk! is dat er nog niet dan?quote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gezien nee.quote:Op maandag 7 november 2011 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb trouwens de Noorse sloffen nog steeds niet gezien. Beetje jammer, want ik ben wel toe aan een nieuw paar. Heeft iemand ze al wel gezien?
Niets mis met de Kringloop...net een soort Action maar dan met een nog meer wisselend assortiment.quote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat zijn Spaanse pantoffelsquote:Op maandag 7 november 2011 23:33 schreef CindieY het volgende:
De Noorse sloffen staan gewoon bij de aanbiedingen van deze week op de Actionsite, voor het bedrag van 2,95 en een goede zoektocht mag je je de gelukkige eigenaar noemen
ik heb de xxl meegenomen, normaal heb ik een L.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Miendientje het volgende:
Ik hoop dat je de thermolegging al wel aangepast hebt, ze vallen erg klein.
Ook nog echt jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn Spaanse pantoffelsWel prima warm, maar niet zo warm als die Noorse en het uiterlijk is ook een tikkie anders
Me 2!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:02 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb de ¤7,- sloffen van de Hema, prima dingen! Gaan hopelijk langer dan een jaartje mee..
Het is je vergeven, zodra je post om half 12 's avonds mag je wat minder scherp zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook nog echt jaIk ga mezelf even diep zitten schamen in een hoekje over deze landen-verwarring
![]()
Verder, sloffen en pantoffels, da's wat mij betreft één pot nat. Ze houden je voeten warm en 't zal werkelijk waar worst wezen hoe ze er dan verder uitzien of welk motiefje ze hebben.
Ik moet mijn shirt nog steeds passen, kan me er gewoon niet toe zetten, maar nu is het sinds 2 dagen koeler, hopelijk vanavond dan maarquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Miendientje het volgende:
Ik hoop dat je de thermolegging al wel aangepast hebt, ze vallen erg klein.
Ik vind de noorse lekker omdat ze ook je enkels warm houden. Helaas dat ze er dan (niet meer) zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook nog echt jaIk ga mezelf even diep zitten schamen in een hoekje over deze landen-verwarring
![]()
Verder, sloffen en pantoffels, da's wat mij betreft één pot nat. Ze houden je voeten warm en 't zal werkelijk waar worst wezen hoe ze er dan verder uitzien of welk motiefje ze hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |