Bewijs?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben kapotlekker dus weet niet waar je het over hebt.
Ziet er inderdaad wel lekker uit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is inderdaad kapot lekker.
Wat is daar kapot aan dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TR gedaan, zomaar mijn privacy schenden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fap fap fapquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
TR gedaan, zomaar mijn privacy schenden.
Dat is niet lekker.quote:
Is ook niet waar ik had een comeback nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Mijne kopen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:05 schreef sjipsjap het volgende:
ai man, ik ben het wel met je eens, ik ben ook van plan om oorbellen te laten schieten (diamantjes
)
aii, hoeveel vraag jequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet ikspeciaal weer uploaden.
Het zijn van die pimp blings jwz
Wel de juiste. Schakkelkettingen en geslepen glas is dat niet. Net zoals het verkeerd is om je onderbroek boven je laag hangende broek uit te laten komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:17 schreef waj1 het volgende:
Dit topic schreeuwt om pics van TS om te kunnen oordelen.
Maar ff serieus, mannen mogen ook sieraden dragen als ze dat willen, gewoon lekker schijt hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar die zijn nep.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:29 schreef OeJ het volgende:
En ik weet welke rolladejas TS bij al dat "moois" draagt:
KLIKKEN OP EIGEN RISICO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE INHOUD KAN MOGELIJK ALS SCHOKKEND WORDEN ERVAREN.Hey een fanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk om kennis te maken, mooiboy.Dit moet wel een troll zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Goed topic, dit. Mannen met sieraden zijn per definitie walgelijk.Dit inderdaad, het is aardig duidelijk dat Marokkanen vrijwel geen sieraden dragen maar toch blijven mensen op FOK! dat beweren. Gouden sieraden ben ik zelf niet zo fan vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:58 schreef Leevancleef het volgende:
Zeggen dat Marokkanen sieraden dragenHollanders, Turken, Suri's (MET NAME HINDOES MET HUN ENORME GOUDEN SIERADEN) en Anti's dragen ze wel
Uiteraard, anders droeg ik ze nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:17 schreef waj1 het volgende:
Maar ff serieus, mannen mogen ook sieraden dragen als ze dat willen, gewoon lekker schijt hebben...
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Ik trek het mij niet veel aan. Dit is bedoeld in het algemeen. Dat sommige FOK!kers een erg bekrompen beeld hebben van sieraden bij mannen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:14 schreef zeefkreeft het volgende:
Jezus... waarom trek je je zoveel aan van wat anderen over jou denken?Ik vind persoonlijk (nep) bling bling siraden bij mannen heel erg flikkerig staan, in ieder geval bij mezelf.
Nee jouw verkankerde UI.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:59 schreef Piye het volgende:
De klacht is op zich terecht, maar vanwege je UI wordt de klacht onterecht.
Hoe staat het met je hasj?
Yo, waar wil je die shit halen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet gvd nog steeds een ring kopen maar die dingen die ik wil kosten minstens 300 euro nigga
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Blijkbaar vind je het toch belangrijk wat die mensen vinden, anders had je dit topic niet geopend, met je schakelketting en nepdiamanten op je tiara.
danku danku.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Inderdaad dames, want versieren dat doe ik jullie wel hshhahahaha!
Mooi topic, TS
Ja maar ik hossel, dan mogen ze niet ontbreken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
trouwens; ik vind grove sieraden bij mannen mooi, maar diamantjes in de oren..bitch please
Wat bedoel je precies met grove?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
trouwens; ik vind grove sieraden bij mannen mooi, maar diamantjes in de oren..bitch please
Ik gok op dit soort shit:quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met grove?
die vind ik niet onwijs mooi, maar ja die richting inderdaad. of leren bandjes mits grof en grote horloges zonder diamantjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:13 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik gok op dit soort shit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
die vind ik niet onwijs mooi, maar ja die richting inderdaad. of leren bandjes mits grof en grote horloges zonder diamantjes.
diamantjes zijn voor chicks.
quote:
Ik zie amper sieraden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef SeanFerdi het volgende:
TS met haar sieraden:
[ afbeelding ]
Waarom volg ik een studie dan? Maar snap opzich wel wat je bedoeld, je kan er niet echt mee aankomen op hoge posities in het bedrijfsleven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:35 schreef finsdefis het volgende:
Tja je moet op een of andere manier toch iets compenserenfucking kansloos. Uiteindelijk scoor je wellicht wat met zo'n duur maar goedkoop uiterlijk maar iets bereiken zal je nooit. Zoals de meesten die lijken op die paupers uit Jersey Shore of Oh Oh Cherso.
Ik kan natuurlijk over jouw capaciteit je privéleven en je studie/werk te scheiden niet oordelen, maar ik ken genoeg mensen die daar niet altijd even goed in slagen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Waarom volg ik een studie dan? Maar snap opzich wel wat je bedoeld, je kan er niet echt mee aankomen op hoge posities in het bedrijfsleven.
Toevallig nog laatst een presentatie gehad, net overhemd, broek, schoenen en daarnaast gewoon al mijn sieraden. Kreeg van een docent zelfs nog een compliment dat ik er zo net uitzag maar het toch met mijn sieraden wist te combineren.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:05 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk over jouw capaciteit je privéleven en je studie/werk te scheiden niet oordelen, maar ik ken genoeg mensen die daar niet altijd even goed in slagen.
Zijn hier genoeg mensen die als randdebielen rondlopen op de uni, of het nou met een wolvenshirt of twintig kilo goud is maakt niet uit. Dat je dat thuis en tijdens het uitgaan doet lijkt me prima, maar niet als je presentaties moet houden e.d.
Ja lijkt me prima, dat laatste lukt dus niet iedereenquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Toevallig nog laatst een presentatie gehad, net overhemd, broek, schoenen en daarnaast gewoon al mijn sieraden. Kreeg van een docent zelfs nog een compliment dat ik er zo net uitzag maar het toch met mijn sieraden wist te combineren.
Doe even normaal, mongoolquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:16 schreef Peerijsje het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat de docent vond dat ondanks het feit dat je als man sieraden droeg je je enigszins toonbaar wist te maken en je dit als een compliment opvat? Dat kan.
Knap hoe jullie uit alles proberen een verhaal te halen.'quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:29 schreef tjoptjop het volgende:
Sowieso waarde hechten aan een compliment van een docentdat geeft al aan hoe wanhopig TS op zoek is naar erkenning.
Een echte kerel heeft al die glimmertjes niet nodig om zelfwaarde aan te ontlenen.
Je weet dat je het zelf loopt uit te lokken, ben alleen zelf zo stom om te happen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:32 schreef tjoptjop het volgende:
hehe, beetje geprikkeld? Die sieraden maken je blijkbaar nogal vrouwelijk qua emoties
Kloptquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:34 schreef trekeennummertje het volgende:
In zekere mate zoekt een mens bij iedereen waar hij niet per se een afkeer voor heeft om erkenning; dat is gewoon een feit.
Je bedoeld nu de mensen die de sieraden dragen die denken dat ze gangster zijn of dat mensen denken dat mannen met sieraden gangster zijn? Beide eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:44 schreef HSG het volgende:
Terechte klacht.
Vooral die sukkels die denken dat ze gelijk "gangster" zijn.
Überhaupt als man shit in je oren hebben, geslepen of niet. Nigga please.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:05 schreef MohammedJan het volgende:
Dat TS nog steeds niet doorheeft dat hij er als een pauper bijloopt
Geslepen glas in je oren
quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:30 schreef Sapstengel het volgende:
Schakelkettingen.
Mannen dragen alleen een mooi horloge (dus niet met diamanten) en een ring.
Alleen getrouwde mannen of die met verkering, hebben een ring dus.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:30 schreef Sapstengel het volgende:
Schakelkettingen.
Mannen dragen alleen een mooi horloge (dus niet met diamanten) en een ring.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen getrouwde mannen of die met verkering, hebben een ring dus.
Kijk eens aan incl. deel van mijn ketting en oorbellen.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk eens aan incl. deel van mijn ketting en oorbellen.
Ringen, dunne schakelarmband en horloge niet om.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk eens aan incl. deel van mijn ketting en oorbellen.
Ringen, dunne schakelarmband en horloge niet om.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |