Sorry hoor, maar het feit dat je een simpele reactie als "mannen met sieradenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Nou had ik dus ruim drie maanden geleden al eens een topic gemaakt voor mannen die sieraden dragen, natuurlijk is dit FOK! en krijg je allemaal reacties van 'mannen met sieraden', 'alles behalve horloge en ring is niet toegestaan
' nog het meest kansloze wat ik las was iemand die beweerde dat mannen die sieraden dragen homo's zijn. Oke ik kan het zeker begrijpen als je zelf liever geldt besteed aan games o.i.d. dan aan sieraden maar beweer niet zulke dingen. Ik zeg ook niet dat je een nerd bent als je game't.
Zo, foto zit in de spoiler. Als side note: Ben nu helemaal niet meer zo. Dat was echt 5 jaar geleden ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zo, foto zit in de spoiler. Als side note: Ben nu helemaal niet meer zo. Dat was echt 5 jaar geleden ofzo.Mark Zuckerberg?! Op FOK!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ROTTERDAM KRUISKADE BITCH NIET TE DOORGRONDEN HARDE TUIGMANG HOU JE KALM
Met dat stuk waar jij het hier over hebt bedoel ik meer reacties die op dat neerkomen niet letterlijk al zulke posts.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het feit dat je een simpele reactie als "mannen met sieraden'" überhaupt als beledigend ervaart, terwijl ze verder totaal geen aanname maken, laat zien dat je het ergens diep van binnen ook als een 'meisjes-ding' ervaart.
Verder wel eens dat emancipatie twee kanten op gaat en dat mannen ook gewoon sieraden horen te kunnen dragen.
Zelfkennis.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
De meeste FOK!kers zijn kapotlelijk, dus troost je TS.
Universeel aanspreekbaar woord is het; net zoals agenten, brandweerlieden, dokters.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zij is een FOK!ster geen FOK!ker.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zij is een FOK!ster geen FOK!ker.
Bewijs?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben kapotlekker dus weet niet waar je het over hebt.
Ziet er inderdaad wel lekker uit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is inderdaad kapot lekker.
Wat is daar kapot aan dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TR gedaan, zomaar mijn privacy schenden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fap fap fapquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
TR gedaan, zomaar mijn privacy schenden.
Dat is niet lekker.quote:
Is ook niet waar ik had een comeback nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Mijne kopen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:05 schreef sjipsjap het volgende:
ai man, ik ben het wel met je eens, ik ben ook van plan om oorbellen te laten schieten (diamantjes
)
aii, hoeveel vraag jequote:Op vrijdag 4 november 2011 18:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet ikspeciaal weer uploaden.
Het zijn van die pimp blings jwz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |