En dat natuurlijk. En zo inflexibel als wat, stel je voor dat kleine Erik Jan staat te wachten bij de kleuterschool.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Terechte klacht, hier hebben we ze ook, vrouwen die maar een paar uurtjes werken![]()
Ga dan niet werken...
Nee zeg, stel je voor dat Erik Jan een beetje zelfstandig wordt en probleemloos 5 minuten alleen weet te wachten bij school. Dan kan ie straks nog zonder mamaquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dat natuurlijk. En zo inflexibel als wat, stel je voor dat kleine Erik Jan staat te wachten bij de kleuterschool.
Neem dan geen kinderen of ga niet werken.
Of lekker roken met een bakkie in de kantine en effectief van de 6 uur aanwezig, 3 uur 'werken'.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:01 schreef Meloewa het volgende:
Terechte klacht en maar klagen over hun ''drukke leven''
Lijkt me super lekker om maar 3 dagen per week te werken.. en nog krijgen zij het voor elkaar om erover te klagen hoe zwaar ze het wel niet hebben. Terwijl als ze op hun werk zijn alleen even lekker een dagje eruit zijn en onderling zitten te kletsen met een kopje koffie.
En in die drie uur het nog 2u en 55 minuten over hun nietopgevoede nieuwetijdskutkinderen hebben. En in die 5 minuten die resteren wat mailtjes beantwoorden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef Biogarde het volgende:
Of lekker roken met een bakkie in de kantine en effectief van de 6 uur aanwezig, 3 uur 'werken'.
En maar zeiken over Grieken die met pensioen gaan op hun 55e
Ja precies, en als ze dan eens iets moeten doen wat ze normaal niet hoeven te doen raken ze ook nog in paniek ook en roepen ze dat ze maar 2 handen hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of lekker roken met een bakkie in de kantine en effectief van de 6 uur aanwezig, 3 uur 'werken'.
En maar zeiken over Grieken die met pensioen gaan op hun 55e
Mijn werk zit vol met mensen van dit 'soort'.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef Rekkie het volgende:
Wat een verstoord beeld van de werkelijkheid hebben mensen hier toch
Leg het eens uit dan, oh wijze rekkiequote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef Rekkie het volgende:
quote:
Dit ja, typisch FOK! weerquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef Rekkie het volgende:
Nee hoor, pure realiteit. Kom eens onder de salontafel vandaan.quote:
Vervelend! Ik herken het totaal niet, zowel bij mijn werkgever als bij al mijn klanten niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mijn werk zit vol met mensen van dit 'soort'.
Jij staat ook altijd vooraan om andere vrouwen af te zeiken om maar zo hard mogelijk te laten zien dat je 'one of the guys' bent, alsjeblieft zeg, misschien moet je een keer met andere mensen omgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou het beeld dat hier wordt geschetst geldt toch echt voor een heel groot aantal vrouwen...
Tsja want je bent een vrouw natuurlijk.... Ik werk 40 uur maar dat heeft niets met leven om te werken te makenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die leven om te werkenHeerlijk, als de situatie het later toelaat ga ik ook lekker 28 uur werken
Ik ben 23 en studeer, dus als je het over mij hebt, jammer jongenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik linkte dit topic en diegene zei: neh, te kalm. Waarop ik zei: wacht maar tot OUD wakker wordt. En kijk eens aan! Ze zijn er! De wijven met 1~3 kids, een pittig kapsel en een baan voor 3 dagen waardoor ze zich toch nog een beetje nuttig kunnen voelen
Ik lig er niet wakker van, want ik heb er niks mee te maken, constateer het enkel. Plus dat dit soort mensen het eerste worden gewipt bij een opschoning. En dan sta ik langs de kant zwaaiend te lachen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vervelend! Ik herken het totaal niet, zowel bij mijn werkgever als bij al mijn klanten niet.
Wat heet, als de school belt dat Erik Jan een keer op zijn knie gevallen is zitten ze al met jas aan in de auto op weg naar huis om de zieke te verzorgen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
uiteraard als Erik-Jan ziek is, dan kunnen ze minstens 2 van de 3 dagen niet werken natuurlijk.
En toch, toch he, voel je je aangesproken. Je kan zeker niet wachten tot 1 of andere onzekere kneus je zwanger schopt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben 23 en studeer, dus als je het over mij hebt, jammer jongen
Hoeveel kinderen heb je uitgepoept vanaf je 16e?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben 23 en studeer, dus als je het over mij hebt, jammer jongen
Misschien moet je dan ander werk zoeken waarbij die mogelijkheid wel bestaat. Of een andere vriendin waarmee je wel goede afspraken kunt maken over gelijke uren werken. Als je niet kunt leven van beide 28 - 32 uur werken moet je misschien eens stoppen met boven je stand leven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja want je bent een vrouw natuurlijk.... Ik werk 40 uur maar dat heeft niets met leven om te werken te maken
Ik niet... ik leef niet om te werken, maar ik heb vind mijn werk wel gewoon leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die leven om te werkenHeerlijk, als de situatie het later toelaat ga ik ook lekker 28 uur werken
Dat lijkt me zo kut he, dat je sociale leven, je interesses en je hobbies zo dodelijk saai en/of niet aanwezig zijn, dat je de leukheid in je leven uit je werk haalt. /comfertquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik niet... ik leef niet om te werken, maar ik heb vind mijn werk wel gewoon leuk.
Ik verveel me nu al als ik meer dan 3 weken vakantie heb.
Maar wat als je echt een leuk beroep hebt? Muzikant bijvoorbeeld. Of nazi-jager. Pedobuster. Opzichter op een katoenplantage.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut he, dat je sociale leven, je interesses en je hobbies zo dodelijk saai en/of niet aanwezig zijn, dat je de leukheid in je leven uit je werk haalt. /comfert
Ik wil later wel kinderen ja, gelukkig denkt mijn vriend daar ook zo over. Maar het heeft natuurlijk weinig zin om met een kinderhater hier over te discussiëren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch, toch he, voel je je aangesproken. Je kan zeker niet wachten tot 1 of andere onzekere kneus je zwanger schopt?
Als hij alles kan betalen met een baan van 40 uur waarom leeft ie dan boven zijn stand?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ander werk zoeken waarbij die mogelijkheid wel bestaat. Of een andere vriendin waarmee je wel goede afspraken kunt maken over gelijke uren werken. Als je niet kunt leven van beide 28 - 32 uur werken moet je misschien eens stoppen met boven je stand leven.
Dat is wel een hele hypothetische vroag! Oooh.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar wat als je echt een leuk beroep hebt? Muzikant bijvoorbeeld. Of nazi-jager. Pedobuster. Opzichter op een katoenplantage.
O, omdat ik een vrouw ben mag ik me niet ergeren aan die typische vrouwentrekjes zoals hier bijvoorbeeld genoemd worden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij staat ook altijd vooraan om andere vrouwen af te zeiken om maar zo hard mogelijk te laten zien dat je 'one of the guys' bent, alsjeblieft zeg, misschien moet je een keer met andere mensen omgaan.
De mogelijkheid is er wel, maar ik zie geen reden om het te doen. Ik vind mijn werk veel te leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ander werk zoeken waarbij die mogelijkheid wel bestaat.
Ik en vrouwen is geen goede combinatie, maar mijn wederhelft werkt ook 40 uur en dat bevalt prima.quote:Of een andere vriendin waarmee je wel goede afspraken kunt maken over gelijke uren werken.
quote:Als je niet kunt leven van beide 28 - 32 uur werken moet je misschien eens stoppen met boven je stand leven.
Pfff nou gaan die frigide kutten zich ook nog eens gedragen als allochtonen en in de slachtofferrol kruipen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik voel mij verder niet aangesproken want ik zit sowieso niet in zo'n positie. De vrouwenhaat hier op FOK! begint alleen wel een beetje zielige vormen aan te nemen
Maar stel nou dat het niet hypothetisch is...quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is wel een hele hypothetische vroag! Oooh.
Oh, JA, DAN WEL!1quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar stel nou dat het niet hypothetisch is...
Maar waarom zou je dan zeuren over mensen die wel parttime werken als je het zelf zo geweldig vindt om 40 uur te werken? Klinkt mij meer als jaloezie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:21 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Als hij alles kan betalen met een baan van 40 uur waarom leeft ie dan boven zijn stand?
Alsof 40 uur in de week nou overdreven veel is. 8 uur op een dag met een baan die je leuk vind o wat erg! Dat kan toch niet! Dan ben je een meteen een loonslaaf
.
8 uur per dag werken lijkt me redelijk normaal, behalve als je een vrouw bent waarschijnlijk. Die willel part time werken, maar wel carriere maken en net zoveel verdienen als een man.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:21 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Als hij alles kan betalen met een baan van 40 uur waarom leeft ie dan boven zijn stand?
Alsof 40 uur in de week nou overdreven veel is. 8 uur op een dag met een baan die je leuk vind o wat erg! Dat kan toch niet! Dan ben je een meteen een loonslaaf
.
In een fatsoenlijke relatie werkt de vrouw 6 maanden per jaar op een booreiland en kan de man elke dag met zijn vrienden bier drinken en over voetbal lullen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan zeuren over mensen die wel parttime werken als je het zelf zo geweldig vindt om 40 uur te werken? Klinkt mij meer als jaloezie.
In een fatsoenlijke relatie hoeft ook niet 1 van beide veel meer te werken dan de ander. En mannen kunnen ook een dag vrij nemen om voor de kinderen te zorgen, waarom moet de vrouw dat persé doen, we leven niet meer in de jaren 50
Twee halve dagen, alsof daar contracten voor zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef UltraViolence het volgende:
Van die vrouwen die maar twee halve dagen in de week werken, en dan wordt er verteld dat ze zķ snel werken.
Goh?!
Wel voor 3 halve dagen in ieder geval, want er werkte hier een vrouw met zo'n contract.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Twee halve dagen, alsof daar contracten voor zijn.
8 uur per week werken = 2 halve dagen. 2 Uur per avond schoonmaken, 4 dagen per week. Daar krijg je een contract voor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je kan een contract krijgen voor 2 uur per maand als je wil.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ook voor administratief werk bestaan ze.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef beelz het volgende:
[..]
8 uur per week werken = 2 halve dagen.
Apart. Zou ik nooit willen, dan moet je er elke keer weer helemaal in komen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel voor 3 halve dagen in ieder geval, want er werkte hier een vrouw met zo'n contract.
Ik ben verre van jaloers, ik heb alleen een hekel aan vrouwen die 3 dagen werken en klagen dat ze het zo zwaar hebben, geen carriere kunnen maken en dat niemand rekening met ze houd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan zeuren over mensen die wel parttime werken als je het zelf zo geweldig vindt om 40 uur te werken? Klinkt mij meer als jaloezie.
Dus als je allebei veel werkt heb je geen fatsoenlijke relatie? Ik zal het eens met mijn wederhelft bespreken vanavond tijdens het eten.quote:In een fatsoenlijke relatie hoeft ook niet 1 van beide veel meer te werken dan de ander. En mannen kunnen ook een dag vrij nemen om voor de kinderen te zorgen, waarom moet de vrouw dat persé doen, we leven niet meer in de jaren 50
Maar dan wel van 9:53 's ochtends tot 15:04 's middags zeker en woensdagmiddag vrij?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Apart. Zou ik nooit willen, dan moet je er elke keer weer helemaal in komen.
4 dagen werken lijkt me ideaal
Hehe ik zie het al voor me:quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook voor administratief werk bestaan ze.
Het is ook niks, want elke keer als je iemand even nodig hebt is ze er net weer nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehe ik zie het al voor me:
Elke middag om 5 uur komt er een vrouw het kantoor binnen met een stapel mappen op een wagentje. Ze loopt door tot achterin het pand. Tot 7 uur is ze bezig met vellen papier 1 voor 1 door de versnipperaar te halen. Voldaan komt ze thuis en ploft ze op de bank neer, fijn vertellen aan Bob hoe haar werkdag was.
Alleen al door dit woord weet je wat voor vrouwen het zijn.quote:
Dit welquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik wil later wel kinderen ja, gelukkig denkt mijn vriend daar ook zo over. Maar het heeft natuurlijk weinig zin om met een kinderhater hier over te discussiëren.
Ik voel mij verder niet aangesproken want ik zit sowieso niet in zo'n positie. De vrouwenhaat hier op FOK! begint alleen wel een beetje zielige vormen aan te nemen
Ik ben bang voor vrouwenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dit welMaar hier kan ik eigenlijk alleen nog mee lachen.. omdat het in real vaker van die nerds zijn die onderdrukt worden door vrouwen en zich voelen gekleineerd door vrouwen maar niks durven te zeggen en schuw zijn en hier door grote frustraties opbouwen en dit maar uiten op fok.
Tja
De afwas doet zichzelf niet...quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef Pharkus het volgende:
en maar klagen dat ze het zo druk hebben.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dit welMaar hier kan ik eigenlijk alleen nog mee lachen.. omdat het in real vaker van die nerds zijn die onderdrukt worden door vrouwen en zich voelen gekleineerd door vrouwen maar niks durven te zeggen en schuw zijn en hier door grote frustraties opbouwen en dit maar uiten op fok.
Tja
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:01 schreef Meloewa het volgende:
Terechte klacht en maar klagen over hun ''drukke leven''
Lijkt me super lekker om maar 3 dagen per week te werken.. en nog krijgen zij het voor elkaar om erover te klagen hoe zwaar ze het wel niet hebben. Terwijl als ze op hun werk zijn alleen even lekker een dagje eruit zijn en onderling zitten te kletsen met een kopje koffie.
Het zou me niets verbazen dat jij 1 van de 90% bent die hier mee kampt als fokker.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben bang voor vrouwen
Even naar het krasforumR&P.
Lekker vroeg vrij weer? Dan maar even FOK!ken nu de kids buiten aan het spelen zijn en de piepers nog wel even kunnen wachten?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Tja
Dat is waar, maar ik ben nog jongquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:39 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jij hebt op dit gebied weinig recht van spreken.
Maar verder terechte klacht.
Ik denk dat je redelijk verbaast bent als je hem ontmoetquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat jij 1 van de 90% bent die hier mee kampt als fokker.
Ik heb hier een pot chloroform die anders beweertquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen dat jij 1 van de 90% bent die hier mee kampt als fokker.
Oh ja, dan kan het wel jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar wat als je echt een leuk beroep hebt? Muzikant bijvoorbeeld. Of nazi-jager. Pedobuster. Opzichter op een katoenplantage.
Nou ja vrouwen kunnen het natuurlijk wel druk hebben als ze parttime werken én voor de kinderen moeten zorgen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef Pharkus het volgende:
en maar klagen dat ze het zo druk hebben.
Kom maar langs hoor, ik woon wel in een nauwe straat, dus ik hoop dat je goed kan inparkeren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Ik ken fokkers in real met een grote bek op fok, en het is soms behoorlijk om te lachen dat zo'n vrouwenhaat komt uit zo'n schuw uitziend mannetje kan ik je vertellen.
Omdat het zeuren niet ging over parttime werken maar over mensen die parttime werken en dan ook nog eens weggaan veel eerder dan dat ze eigenlijk klaar zijn. En ik zeg toch ook niet dat een vrouw dat moet doen, dat maak jij er van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
In een fatsoenlijke relatie hoeft ook niet 1 van beide veel meer te werken dan de ander. En mannen kunnen ook een dag vrij nemen om voor de kinderen te zorgen, waarom moet de vrouw dat persé doen, we leven niet meer in de jaren 50
Alsof dat kind slaapt kunnen ze best het huishouden doen hoor. No biggie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja vrouwen kunnen het natuurlijk wel druk hebben als ze parttime werken én voor de kinderen moeten zorgen.
Voor een lelijke vent ben ik best een aantrekkelijke vrouw.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je redelijk verbaast bent als je hem ontmoet
FOK!kers die IRL niet hun grote bek op FOK! tellen niet mee. Ik ken ze ook, en vind dat maar sneue menschen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:43 schreef Meloewa het volgende:
Ik ken fokkers in real met een grote bek op fok, en het is soms behoorlijk om te lachen dat zo'n vrouwenhaat komt uit zo'n schuw uitziend mannetje kan ik je vertellen.
Door deze epische opmerking ben je nu mijn favoriete Fok!ker van de dagquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor, ik woon wel in een nauwe straat, dus ik hoop dat je goed kan inparkeren.
Ja alleen slaapt dat kind natuurlijk niet altijd precies op de tijden dat jij dat wil, of het aantal uren dat jij nodig hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Alsof dat kind slaapt kunnen ze best het huishouden doen hoor. No biggie.
Subtiele humor! Nicequote:Op vrijdag 4 november 2011 15:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor, ik woon wel in een nauwe straat, dus ik hoop dat je goed kan inparkeren.
Vrouwen zijn toch altijd flexibel in hun werkuren?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja alleen slaapt dat kind natuurlijk niet altijd precies op de tijden dat jij dat wil, of het aantal uren dat jij nodig hebt.
Dat moeten we snel weer eens doen. Ik heb wat nieuwe theoriën ontwikkeld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FOK!kers die IRL niet hun grote bek op FOK! tellen niet mee. Ik ken ze ook, en vindt dat maar sneue menschen.
Dat gezegd hebbende, mensen als beelz en ondergetekende vallen daar niet onder. In tegendeel. Prachtige gesprekken met elkaar gevoerd aan de bar over de voordelen van het nazisme, baby moord en verkrachting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Nee ze zijn alleen flexibel als er wat met de kinderen is, anders nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch altijd flexibel in hun werkuren?
Eerst maar eens rijbewijs halen jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dankje, dit is een goed moment om het weekend te beginnen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Door deze epische opmerking ben je nu mijn favoriete Fok!ker van de dag
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja alleen slaapt dat kind natuurlijk niet altijd precies op de tijden dat jij dat wil, of het aantal uren dat jij nodig hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat moeten we snel weer eens doen. Ik heb wat nieuwe theoriën ontwikkeld.Ja, lijkt me leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenavond voor 0:00 heb ik nog niks geplant...
Ik heb eens een gymnaste gedate... erg flexibel meisje was dat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ze zijn alleen flexibel als er wat met de kinderen is, anders niet
Het moet ook niet in je drank afgenomen worden, daar hebben we GHB voor. Chloroform is dé manier om vrouwen op te pikken in de kroeg: "Heej, ruikt deze doek naar chloroform?"quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat grapje heb ik ook al eens gemaakt, werd me niet in dank afgenomen
Als een stripper 's avonds thuiskomt en ze kleedt zich uit om naar bed te gaan, denkt ze dan "Gadverdamme alweer werken."?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:50 schreef w0nderboi het volgende:
Een hoop vrouwen kunnen nog een voorbeeld nemen de vrouwen van lichte zeden. Die klagen nooit over hun werk uren.
Alsof jij dat kind nog achterna gaat rennen wanneer een vrouw je lul er half afgebeten heeft uit wraak voor de bedreigingquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Wel een voordeel van moeders met kinderen is dat ze makkelijk af te persen zijn. "Ik heb 1 van je kinderen en die krijg je pas terug na een pijpbeurt. Als ik tanden voel krijg je hem wel terug, maar dan zonder armpjes".
Ah, ik heb een nieuwe leermeester gevonden!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Wel een voordeel van moeders met kinderen is dat ze makkelijk af te persen zijn. "Ik heb 1 van je kinderen en die krijg je pas terug na een pijpbeurt. Als ik tanden voel krijg je hem wel terug, maar dan zonder armpjes".
Ik heb een keer tegen een lekkere MILF die haar kind aan het uitlaten was gezegd dat ze een nieuwe van me zou krijgen als ze die weg zou doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Als jij gelooft dat dat kind nog in leven is op het moment van de chantage...quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof jij dat kind nog achterna gaat rennen wanneer een vrouw je lul er half afgebeten heeft uit wraak voor de bedreiging
Die vrouw weet natuurlijk niet waar haar kinderen zijn en als jij niet binnen 1 uur de geheime code invoert dan gaat dat kind dood omdat gas zich verspreid door het kamertje waarin het kindje zit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof jij dat kind nog achterna gaat rennen wanneer een vrouw je lul er half afgebeten heeft uit wraak voor de bedreiging
Dat kind staat niet naast me dan, die zit veilig in een schuur of zo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
lekkere MILF, kan dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb een keer tegen een lekkere MILF die haar kind aan het uitlaten was gezegd dat ze een nieuwe van me zou krijgen als ze die weg zou doen.
En als je eens mes ''voelt'' tussen je ribben?.. dan kan je nog alleen een laatste enge blik geven dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Bullshit, dat kind is al uren eerder in de blender geflikkerd om als dipsaus te dienen bij de Doritos.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kind staat niet naast me dan, die zit veilig in een schuur of zo.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Als jij gelooft dat dat kind nog in leven is op het moment van de chantage...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vrouw weet natuurlijk niet waar haar kinderen zijn en als jij niet binnen 1 uur de geheime code invoert dan gaat dat kind dood omdat gas zich verspreid door het kamertje waarin het kindje zit.
Ik vind dat jullie verdacht snel allemaal ongeveer het even zieke antwoord gevenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kind staat niet naast me dan, die zit veilig in een schuur of zo.
Ze was 14 en had een toffe oom.quote:
Dat zette me toch wel even aan het denken, scherpe vraag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Als een stripper 's avonds thuiskomt en ze kleedt zich uit om naar bed te gaan, denkt ze dan "Gadverdamme alweer werken."?
Ja... realistisch... een vrouw maakt de enige die weet waar haar poepfabriek is af... misschien iets minder films kijken schat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En als je eens mes ''voelt'' tussen je ribben?.. dan kan je nog alleen een laatste enge blik geven dus
Daar willen ze me niet meer hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:55 schreef kwiwi het volgende:
*kuch.. rijp voor het gesticht.. kuch..*
Ik heb ook één halve dag in het weekend gewerkt, daar was blijkbaar ook een contract voor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
KLB... vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vind dat jullie verdacht snel allemaal ongeveer het even zieke antwoord geven
*kuch.. rijp voor het gesticht.. kuch..*
Ik zal eens informeren of ik 2 halve dagen mag komenquote:
Oké, als jij het nooit zou willen, zal het ook wel niet bestaan, toch?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dan kijk jij maar eens deadly women op TLC, Vrouwen zijn vaker psychisch niet in orde, en dus ook voor alles in staat!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja... realistisch... een vrouw maakt de enige die weet waar haar poepfabriek is af... misschien iets minder films kijken schat.
Volgens mij gaat het bij sommige na de 6 niet meer omlaagquote:
FIXEDquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan kijk jij maar eens deadly women op TLC, Vrouwen zijn vaker psychisch niet in orde, en dus ook voor alles in staat! daarom posten ze in R&P.
Wat ik altijd zo frappant vind, is dat afspraken bij de dokter voor kleine Jankzak ook altijd alleen maar in die paar uur dat ze moeten werken gemaakt kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:03 schreef Wapperbaard het volgende:
Herkenbaar.
Van die kippen die 18 uur in de week werken en dan nog overal proberen om de kantjes er vanaf te lopen, veel sociaal drama veroorzaken en als klap op de vuurpijl zijn ze ook nog eens regelmatig extra vroeg weg omdat kleine Simon naar de zwemles moet of Tim van school opgehaald moet worden.
Vrouwen kunnen logischer denken dan mannen dus het programma geeft een goede grip op de realiteitquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Tlc... gemaakt door en voor vrouwen en daar haal jij het 'bewijs' van realiteitszin vandaan...
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo frappant vind, is dat afspraken bij de dokter voor kleine Jankzak ook altijd alleen maar in die paar uur dat ze moeten werken gemaakt kunnen worden.
Dat irriteert me mateloos ja. Hoe moeilijk is het nou om die afspraak te maken in de 28 uur per week dat je niet werkt?quote:
Wait what???quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen logischer denken dan mannen dus het programma geeft een goede grip op de realiteit
Ook altijd midden op de dag en nooit aan het begin of einde.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat irriteert me mateloos ja. Hoe moeilijk is het nou om die afspraak te maken in de 28 uur per week dat je niet werkt?
Come on, nu niet net alsof doen of je water ziet brandenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wait what???
Sinds wanneer is dat dan? Dat vrouwen logischer denken dan mannen????
Hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahaquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen logischer denken dan mannen dus het programma geeft een goede grip op de realiteit
Logica is juist 1 van de dingen waar mannen nog steeds dominant zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Come on, nu niet net alsof doen of je water ziet branden
Wist je dat niet? Dat was om precies dezelfde dag uitgevonden dat de Geallieerden zich overgaven aan het machtige Duitsland.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wait what???
Sinds wanneer is dat dan? Dat vrouwen logischer denken dan mannen????
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhaha
Oke dat was echt grappig
..
Hahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahajhahahahajahahahhahahha
Vrouwen reageren 9 van de 10 keer met teveel emotie zonder juist logisch na te denken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Come on, nu niet net alsof doen of je water ziet branden
Als dat toch eens waar wasquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Dat was om precies dezelfde dag uitgevonden dat de Geallieerden zich overgaven aan het machtige Duitsland.
Door deze zin bewijs je eigenlijk het tegendeel al!quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Deze post heb ik op een tegeltje aan de keukenmuur hangen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:HER STORY:
So we're driving home and hubby is barely talking to me. I try and make conversation and all I get is : " Hmm. Yup. Nope." and the like. I start wondering if it's about an argument we had last week, if he's upset about that again. Then we get home and I make us a nice dinner and set the table and all, but he just grabs his plate and brings it to the TV. Maybe he is just avoiding me. Maybe I talked too much in the car and he needs a break. I sit with him and watch the game and I it's as if I am not even there. When the game is over he just gets up and goes to bed. I was hoping he would want to hang out with me, but I guess he doesn't . I go to bed too and initiate some cuddling. After a while he catches on and we make love. As soon as it's over he turns around and goes to sleep. Is he not attracted to me any more? Did he notice the 7 pounds I put on? Is there someone else he is attracted to?
Maybe the new accountant the company hired is some young pretty thing . Maybe he wants to leave me........
HIS STORY:
Hard day at work; Giants lost BUT...I got laid!
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:50 schreef w0nderboi het volgende:
Een hoop vrouwen kunnen nog een voorbeeld nemen de vrouwen van lichte zeden. Die klagen nooit over hun werk uren.
Gewoon lekker doen wat je zelf wil. Ik heb ook geen vooroordelen, zit gewoon te trollen het is niet voor niks KLBquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Overigens ben ik zo'n parttime werkende moeder
Verder voel ik me niet aangesproken door jullie vooroordelen
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen wat je zelf wil. Ik heb ook geen vooroordelen, zit gewoon te trollen het is niet voor niks KLB.
Vooroordelen? Iedereen klaagt hier over situaties die ze meegemaakt hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verder voel ik me niet aangesproken door jullie vooroordelen
Ja die komt ergens uit een hele oude "doos"quote:
Zoals ik al zei: ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen wat je zelf wil. Ik heb ook geen vooroordelen, zit gewoon te trollen het is niet voor niks KLB.
Juh, 5 minuten werken op een 6 urige werkdag lijkt me idd iets wat mensen meemakenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:22 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Vooroordelen? Iedereen klaagt hier over situaties die ze meegemaakt hebben.
Ik ken serieus mensen(en vooral vrouwen)die meer koffie drinken en zitten te praten dan werken. Of een secretaresse die aangenomen is voor de telefoon, post en zo. Dan zeg je kun je dit even in die en die envelop doen en klaar leggen voor de postbode krijg je terug "dat kun je toch ook zelf ik ben nu bezig" en dan vraag je met wat en word ze boos.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Juh, 5 minuten werken op een 6 urige werkdag lijkt me idd iets wat mensen meemaken
Dat komt doordat vrouwen net zo intelligent zijn als een zak stenen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:26 schreef Meloewa het volgende:
Ik stop met vrouwenhaters valt geen eerlijke discussie te hebben.. want toegeven doen ze toch niet.
Vanavond zijn ze weer "open".quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:54 schreef EcktenBaas het volgende:
Belangrijke afspraak, niet nader te noemen afdeling, parttime werkende vrouwen waren al naar huis, waardoor TS zijn afspraak misloopt? Hier is meer aan de hand.
Meer, prima, maar de verhouding 5 uur 55 min : 5 min hier lijkt me vrij scheef.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Ik ken serieus mensen(en vooral vrouwen)die meer koffie drinken en zitten te praten dan werken. Of een secretaresse die aangenomen is voor de telefoon, post en zo. Dan zeg je kun je dit even in die en die envelop doen en klaar leggen voor de postbode krijg je terug "dat kun je toch ook zelf ik ben nu bezig" en dan vraag je met wat en word ze boos.
Klopt als je terug had gelezen ergens in dit topic had ik ook gezegd dat ik een vriendin heb die 40 uur in de week werkt en heb ik alleen maar respect voor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meer, prima, maar de verhouding 5 uur 55 min : 5 min hier lijkt me vrij scheef.
Ik ken ook genoeg vrouwen die belachelijk hard werken om het werk maar af te krijgen n de 24 uur die ze hebben, je voorbeeld is dus niet representatief voor de parttime werkende vrouw.
Overigens werk je denk ik gewoon op de verkeerde plek, want ilk heb dit nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Ik ken serieus mensen(en vooral vrouwen)die meer koffie drinken en zitten te praten dan werken. Of een secretaresse die aangenomen is voor de telefoon, post en zo. Dan zeg je kun je dit even in die en die envelop doen en klaar leggen voor de postbode krijg je terug "dat kun je toch ook zelf ik ben nu bezig" en dan vraag je met wat en word ze boos.
Ik had het over parttime, jij begint nu over fulltime, ik zou ook niet precies weten waarom ik in een topic als dit alle posts terug zou moeten lezen en dan ook nog onthouden wie wat heeft gepostquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:31 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Klopt als je terug had gelezen ergens in dit topic had ik ook gezegd dat ik een vriendin heb die 40 uur in de week werkt en heb ik alleen maar respect voor.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Overigens werk je denk ik gewoon op de verkeerde plek, want ilk heb dit nog nooit meegemaakt.
Of ze moeten je niet, dat kan natuurlijk ook, ben je misschien een vies stinkend oversekst mannetje?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:31 schreef w0nderboi het volgende:
Ik zeg net:
[..]
Klopt als je terug had gelezen ergens in dit topic had ik ook gezegd dat ik een vriendin heb die 40 uur in de week werkt en heb ik alleen maar respect voor.
Ik heb sowieso respect voor mensen die gewoon gaan werken als het kan omdat het ook iets bijdraagt aan de maatschappij, man of vrouw.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over parttime, jij begint nu over fulltime, ik zou ook niet precies weten waarom ik in een topic als dit alle posts terug zou moeten lezen en dan ook nog onthouden wie wat heeft gepost
Ik kan ook aan jou vragen waarom jij in mijn posts trapt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:33 schreef w0nderboi het volgende:
[..]Waarom trappen mensen zelfs nog in je troll als je al hebt gezegd dat je alleen maar aan het trollen bent....
[..]
Ja, zo gauw als ik 178 miljoen win, stop ik met werkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:34 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso respect voor mensen die gewoon gaan werken als het kan omdat het ook iets bijdraagt aan de maatschappij, man of vrouw.
Ik heb een laptop, das handig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:42 schreef beelz het volgende:
Waarom hebben alle vrouwen hier trouwens een PC in de keuken?
Fixed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, das handig.
O en een telefoon met internet.
O, en werk.
O, en porno.
En er stonden net twee vreemde kinderen in de tuin van een jaar of 4
Nou op het moment heb ik FOK, geen porno.quote:
Je begreep hem niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, das handig.
O en een telefoon met internet.
O, en werk.
En er stonden net twee vreemde kinderen in de tuin van een jaar of 4
Aardig van je man om een pc in de keuken te zettenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou op het moment heb ik FOK, geen porno.
En nu ga ik de was opvouwen, zoals een goede huisvrouw betaamt.
Doegjes mannetjes van me![]()
Hmmm, eine geile Hausfrau..quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou op het moment heb ik FOK, geen porno.
En nu ga ik de was opvouwen, zoals een goede huisvrouw betaamt.
Doegjes mannetjes van me![]()
dat heeft hij niet gedaan zoals ik al zei, het is een laptop, dat is handiger op het aanrecht.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Aardig van je man om een pc in de keuken te zetten
Jij denkt dat ik alle berichten van een vrouwmens doorlees?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heeft hij niet gedaan zoals ik al zei, het is een laptop, dat is handiger op het aanrecht.
* Fascination bekijkt beelz z'n fobo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat komt doordat vrouwen net zo intelligent zijn als een zak stenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |