En dat natuurlijk. En zo inflexibel als wat, stel je voor dat kleine Erik Jan staat te wachten bij de kleuterschool.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Terechte klacht, hier hebben we ze ook, vrouwen die maar een paar uurtjes werken![]()
Ga dan niet werken...
Nee zeg, stel je voor dat Erik Jan een beetje zelfstandig wordt en probleemloos 5 minuten alleen weet te wachten bij school. Dan kan ie straks nog zonder mamaquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dat natuurlijk. En zo inflexibel als wat, stel je voor dat kleine Erik Jan staat te wachten bij de kleuterschool.
Neem dan geen kinderen of ga niet werken.
Of lekker roken met een bakkie in de kantine en effectief van de 6 uur aanwezig, 3 uur 'werken'.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:01 schreef Meloewa het volgende:
Terechte klacht en maar klagen over hun ''drukke leven''
Lijkt me super lekker om maar 3 dagen per week te werken.. en nog krijgen zij het voor elkaar om erover te klagen hoe zwaar ze het wel niet hebben. Terwijl als ze op hun werk zijn alleen even lekker een dagje eruit zijn en onderling zitten te kletsen met een kopje koffie.
En in die drie uur het nog 2u en 55 minuten over hun nietopgevoede nieuwetijdskutkinderen hebben. En in die 5 minuten die resteren wat mailtjes beantwoorden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef Biogarde het volgende:
Of lekker roken met een bakkie in de kantine en effectief van de 6 uur aanwezig, 3 uur 'werken'.
En maar zeiken over Grieken die met pensioen gaan op hun 55e
Ja precies, en als ze dan eens iets moeten doen wat ze normaal niet hoeven te doen raken ze ook nog in paniek ook en roepen ze dat ze maar 2 handen hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of lekker roken met een bakkie in de kantine en effectief van de 6 uur aanwezig, 3 uur 'werken'.
En maar zeiken over Grieken die met pensioen gaan op hun 55e
Mijn werk zit vol met mensen van dit 'soort'.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef Rekkie het volgende:
Wat een verstoord beeld van de werkelijkheid hebben mensen hier toch
Leg het eens uit dan, oh wijze rekkiequote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef Rekkie het volgende:
quote:
Dit ja, typisch FOK! weerquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:08 schreef Rekkie het volgende:
Nee hoor, pure realiteit. Kom eens onder de salontafel vandaan.quote:
Vervelend! Ik herken het totaal niet, zowel bij mijn werkgever als bij al mijn klanten niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mijn werk zit vol met mensen van dit 'soort'.
Jij staat ook altijd vooraan om andere vrouwen af te zeiken om maar zo hard mogelijk te laten zien dat je 'one of the guys' bent, alsjeblieft zeg, misschien moet je een keer met andere mensen omgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou het beeld dat hier wordt geschetst geldt toch echt voor een heel groot aantal vrouwen...
Tsja want je bent een vrouw natuurlijk.... Ik werk 40 uur maar dat heeft niets met leven om te werken te makenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die leven om te werkenHeerlijk, als de situatie het later toelaat ga ik ook lekker 28 uur werken
Ik ben 23 en studeer, dus als je het over mij hebt, jammer jongenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik linkte dit topic en diegene zei: neh, te kalm. Waarop ik zei: wacht maar tot OUD wakker wordt. En kijk eens aan! Ze zijn er! De wijven met 1~3 kids, een pittig kapsel en een baan voor 3 dagen waardoor ze zich toch nog een beetje nuttig kunnen voelen
Ik lig er niet wakker van, want ik heb er niks mee te maken, constateer het enkel. Plus dat dit soort mensen het eerste worden gewipt bij een opschoning. En dan sta ik langs de kant zwaaiend te lachen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vervelend! Ik herken het totaal niet, zowel bij mijn werkgever als bij al mijn klanten niet.
Wat heet, als de school belt dat Erik Jan een keer op zijn knie gevallen is zitten ze al met jas aan in de auto op weg naar huis om de zieke te verzorgen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
uiteraard als Erik-Jan ziek is, dan kunnen ze minstens 2 van de 3 dagen niet werken natuurlijk.
En toch, toch he, voel je je aangesproken. Je kan zeker niet wachten tot 1 of andere onzekere kneus je zwanger schopt?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben 23 en studeer, dus als je het over mij hebt, jammer jongen
Hoeveel kinderen heb je uitgepoept vanaf je 16e?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben 23 en studeer, dus als je het over mij hebt, jammer jongen
Misschien moet je dan ander werk zoeken waarbij die mogelijkheid wel bestaat. Of een andere vriendin waarmee je wel goede afspraken kunt maken over gelijke uren werken. Als je niet kunt leven van beide 28 - 32 uur werken moet je misschien eens stoppen met boven je stand leven.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja want je bent een vrouw natuurlijk.... Ik werk 40 uur maar dat heeft niets met leven om te werken te maken
Ik niet... ik leef niet om te werken, maar ik heb vind mijn werk wel gewoon leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die leven om te werkenHeerlijk, als de situatie het later toelaat ga ik ook lekker 28 uur werken
Dat lijkt me zo kut he, dat je sociale leven, je interesses en je hobbies zo dodelijk saai en/of niet aanwezig zijn, dat je de leukheid in je leven uit je werk haalt. /comfertquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik niet... ik leef niet om te werken, maar ik heb vind mijn werk wel gewoon leuk.
Ik verveel me nu al als ik meer dan 3 weken vakantie heb.
Maar wat als je echt een leuk beroep hebt? Muzikant bijvoorbeeld. Of nazi-jager. Pedobuster. Opzichter op een katoenplantage.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo kut he, dat je sociale leven, je interesses en je hobbies zo dodelijk saai en/of niet aanwezig zijn, dat je de leukheid in je leven uit je werk haalt. /comfert
Ik wil later wel kinderen ja, gelukkig denkt mijn vriend daar ook zo over. Maar het heeft natuurlijk weinig zin om met een kinderhater hier over te discussiëren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch, toch he, voel je je aangesproken. Je kan zeker niet wachten tot 1 of andere onzekere kneus je zwanger schopt?
Als hij alles kan betalen met een baan van 40 uur waarom leeft ie dan boven zijn stand?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ander werk zoeken waarbij die mogelijkheid wel bestaat. Of een andere vriendin waarmee je wel goede afspraken kunt maken over gelijke uren werken. Als je niet kunt leven van beide 28 - 32 uur werken moet je misschien eens stoppen met boven je stand leven.
Dat is wel een hele hypothetische vroag! Oooh.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar wat als je echt een leuk beroep hebt? Muzikant bijvoorbeeld. Of nazi-jager. Pedobuster. Opzichter op een katoenplantage.
O, omdat ik een vrouw ben mag ik me niet ergeren aan die typische vrouwentrekjes zoals hier bijvoorbeeld genoemd worden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij staat ook altijd vooraan om andere vrouwen af te zeiken om maar zo hard mogelijk te laten zien dat je 'one of the guys' bent, alsjeblieft zeg, misschien moet je een keer met andere mensen omgaan.
De mogelijkheid is er wel, maar ik zie geen reden om het te doen. Ik vind mijn werk veel te leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ander werk zoeken waarbij die mogelijkheid wel bestaat.
Ik en vrouwen is geen goede combinatie, maar mijn wederhelft werkt ook 40 uur en dat bevalt prima.quote:Of een andere vriendin waarmee je wel goede afspraken kunt maken over gelijke uren werken.
quote:Als je niet kunt leven van beide 28 - 32 uur werken moet je misschien eens stoppen met boven je stand leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |