Kennelijk hebben ik en mijn vrienden de webshop belazerd en zijn ze dankzij ons AL hun vertrouwen in mensen kwijtquote:Onderwerp: Teleurgesteld
Hallo AMDB,
Wij zijn een piepklein tweemanszaakje zoals je hebt gezien en hadden nooit verwacht dat iemand ons op een dergelijke manier zou proberen te belazeren. Ons vertrouwen in mensen is even helemaal verdwenen. Morgen zie je je 3 euro terug.
Groet X en X
Voeg hier nog een cursus "gevolgen van eigen fouten accepteren en anderen niet de schuld geven" aan toe.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:49 schreef Vulcanic het volgende:
Een cursus "invoer gegevens op website & deze gegevens controleren" regelen voor de webshop eigenaren.
Hoeft ook niet, alleen de link naar hun site is al voldoende!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:47 schreef AMDB het volgende:
p.s. Ik ga de naam van de webshop niet geven, ze zijn al teleurgesteld genoeg.
!!! GMTAquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Vergeet de rente niet terug te vragen.
Gaat dat in de toekomst nog even een flinke tegenvaller worden. Als ze hier al van beginnen te huilen..quote:hadden nooit verwacht dat iemand ons op een dergelijke manier zou proberen te belazeren
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . ________quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef JohanC het volgende:
Als jij hier serieus een zaak van maakt, sta jij nog in je recht ook.
3 euro voor een t-shirt is helemaal geen gekke prijs en daarom hoef jij er niet vanuit te gaan dat dit een fout aan de kant van de wegschop is.
Ik denk dat ze gewoon verplicht zijn tot leveren.
De prijs is niet bijzonder afwijkend en dit zou daarom best een reclame stunt kunnen zijn.
Welke overigens heeft gewerkt aangezien je al jou kennissen bij deze webshop heb laten bestellen.
Hm, het is 0 euro voor het t-shirt, of is volgens de wet het verzenden en het t-shirt 1 product?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef JohanC het volgende:
3 euro voor een t-shirt is helemaal geen gekke prijs en daarom hoef jij er niet vanuit te gaan dat dit een fout aan de kant van de wegschop is.
De prijs is niet bijzonder afwijkend en dit zou daarom best een reclame stunt kunnen zijn.
Welke overigens heeft gewerkt aangezien je al jou kennissen bij deze webshop heb laten bestellen.
Lijkt me sterk. Verder ook geen zin om er tijd en moeite in te steken. Kleine ondernemers pesten is gewoon niet zo mijn ding. Als het nou een mega-evil corporatie was geweest dan had ik ze vast wel wat verder gepest en de naam gepubliceerdquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef JohanC het volgende:
Hmm, lijkt me niet, al zou het hun reactie wel iets meer verklaren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:15 schreef DonJoris het volgende:
Ik hoorde gisteren in het nieuws dat een 17 jarige jongen 160 webwinkels had gehackt om te bewijzen dat er iets mis was met hun beveiliging, zou hij ook al deze fuckups hebben veroorzaakt? Wat een baas als dat zo is.
http://www.nu.nl/internet(...)ntal-webwinkels.html
HEYquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou een cursus "Omgaan met teleurstellingen" willen aanraden, maar die is afgelast.
[padaboem, tschj]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:56 schreef Biogarde het volgende:
Doe ze per mail een cursus omgaan met teleurstellingen aanbieden.
Mail je na 3 uur weer met de mededeling dat het niet doorgaat.
MIJ KUN JE DAN OPRAPEN!11
Niet erg rechtsgeldig. 0 euro voor een shirt vragen valt niet binnen de Redelijkheid en billijkheid.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef JohanC het volgende:
Ik heb me rot gelachen om dit plaatje. ''Beflikkeren''quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Reactie van de webshop:
[ afbeelding ]
quote:Beste X en X,
In uw schrijven van bla bla jl. geeft u aan teleurgesteld te zijn in mij als persoon.
Ik raad u aan een helm op te zetten en onder de salontafel te gaan zitten, wachtende op de shit die nog gaat komen. Want de mensheid is hard, bikkelhard. Wellicht is een doos tissues een aanrader, mocht u het even niet zien zitten en uw neus willen snuiten voor het onrecht in de wereld.
Het is nooit mijn intentie geweest uw webshop te 'belazeren'. Eerder ludiek. Daar u daar niet mee kunt omgaan en hierop reageert met een mailtje met daarin een 'calimerotje-van-heb-jou-daar' kan mij niet aangerekend worden.
Ik wens u veel sterkte.
Met vriendelijke snottebel,
AMDB
DIT IS RECHTSTANDIG AFGESNEDEN.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Reactie van de webshop:
[ afbeelding ]
Godverdomme, ik had 'm ook gezocht en zit hier mijn lachen in te houden. Kostelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:13 schreef datisstom het volgende:
Heb even gezocht en zie hieronder de baas zelve in een filmpje van De Rijdende Rechter. Het fragment zelf is op 3:22.
NOOOOOIT GEZIENquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
BIJNA VECHTPARTIJ VANAF 5:30!!!!!11
topper bijna net zo goed als van die sexlijnenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:13 schreef datisstom het volgende:
Heb even gezocht en zie hieronder de baas zelve in een filmpje van De Rijdende Rechter. Het fragment zelf is op 3:22.
dat was echt chanantquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
topper bijna net zo goed als van die sexlijnen
Linkje naar die?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
topper bijna net zo goed als van die sexlijnen
U vraagt wij draaien:quote:
Watquote:
Geweldig filmpjequote:Op vrijdag 4 november 2011 15:13 schreef datisstom het volgende:
"het is hetzelfde als loverboys" Alsof hij anaal verkracht is door 8 negers. flikker toch op zeg.quote:
Wij was wel 20 mille kwijtquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
"het is hetzelfde als loverboys" Alsof hij anaal verkracht is door 8 negers. flikker toch op zeg.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Reactie van de webshop:
[ afbeelding ]
Haha, had het nog niet gezien ! Wat een kerel....quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:13 schreef datisstom het volgende:
Klonk interessant tot "XSS" vielquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:15 schreef DonJoris het volgende:
Ik hoorde gisteren in het nieuws dat een 17 jarige jongen 160 webwinkels had gehackt om te bewijzen dat er iets mis was met hun beveiliging, zou hij ook al deze fuckups hebben veroorzaakt? Wat een baas als dat zo is.
http://www.nu.nl/internet(...)ntal-webwinkels.html
Hahahahaah lolquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Reactie van de webshop:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |