Je wordt ambtenaar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:26 schreef rival het volgende:
Minder uren, Meer salaris, 13e maand, GEEN reistijd meer. Dus reden om een feestje te vieren
En mijn naam is te klein voor het aantal puntjes. .pfieuwquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat past niet op de puntjes.![]()
En zou inderdaad niet best zijn. Een harige vrouw
Dan is het goed dat je ingewerkt wordt op de ze mooie tijdenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:31 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Ik ben blij met dit inwerkproces. Kan ik daar ook geen vergissingen mee maken
Zijn het mooie tijden dan? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het goed dat je ingewerkt wordt op de ze mooie tijden
Feeschtquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:32 schreef MNR het volgende:
@Godtje: ik zal je maar gerust stellen, ik ben niet lelijk, eng of behaard of zo. En als je dan echt graag een foto wil zien, zal ik er binnenkort eentje plaatsen hier.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:32 schreef MNR het volgende:
@Godtje: ik zal je maar gerust stellen, ik ben niet lelijk, eng of behaard of zo. En als je dan echt graag een foto wil zien, zal ik er binnenkort eentje plaatsen hier.
quote:
Grappig als in: als je die er afhakt, bloed de baby leegquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:31 schreef Cue_ het volgende:
Lol de eerste babyfootjes die gespamt worden op (mijn) FB.. Zeg je er wat van op grappige manier... snappen ze het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |