Zeg me alsjeblieft dat je dat weet door te schatten.quote:
Want?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Heloef, ik moest aan je denken toen ik dit liedje luisterde:
Deze keer kan ik je geruststellen, ik weet wel ongeveer welke grootte er nog in past en welke niet, maar ik heb het niet uitgeprobeerd met mijn OV-kaart.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dat weet door te schatten.
Zeg me dat dit niet zo is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dat weet door te schatten.
Omdat je hoopte dat je niet te vroeg zou komen je eerste keer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?
Ik bedoel ik ben dan wel maagd, maar hoe zo kom ik dan klaar in mijn broek?
Zoals ik gisteren ook al zei, ik heb het hele verhaal niet mee gekregen. Als dit een belangrijke plek is waar je je verhaal kwijt kan zou ik het zonde voor je vinden als je die kwijt bent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:28 schreef benzin het volgende:
Ik wil tussendoor nog wat kwijt over gisteren.
Ik heb in dit topic meegepost van deel 3 tot nu. Niet altijd even hard, maar ik heb hoe dan ook wel alles gelezen. In die tijd is het topic meerdere keren behoorlijk veranderd. Sommige mensen verdwenen, sommige kwamen. Dit heeft de strekking en de onderwerpen van het topic meerdere keren veranderd. Sommige mensen zijn veranderd.
Wat er gisteren gebeurd is hier heeft er behoorlijk ingehakt bij me. Ik voel me, hoewel het van sommigen hopelijk met de beste bedoelingen was, behoorlijk op mijn ziel getrapt. Jullie zijn me schijnbaar zat en kunnen mij niet meer de troost geven waarvoor ik hier graag kwam. Ik voel me nodeloos hard geschopt en heel erg verlaten.
Ik heb geleerd dat ik mijn hoogtepunt in dit topic al lang voorbij was. Ik was blij met jullie, ik was blij met jullie steun en heb mijzelf daaraan vast geklampt. Ik heb die steun en die mogelijkheid om mijn gevoel te uiten af en toe echt heel hard nodig.
Gisteren werd er veel kritiek geuit dat ik alleen maar negatief was en negatieve dingen aan het topic toevoeg. Lees de afgelopen maanden van de reeks nog maar eens door en je zal ook positieve posts van mij vinden.
Ik heb besloten om hier niet meer over mezelf te schrijven. Ik verlies daarmee wel een uitlaatklep, maar ik hoop jullie daar mee tegemoet te komen en ruimte te creëren.
Oh op die manier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je hoopte dat je niet te vroeg zou komen je eerste keer.
Alsof ik zou fantaseren over jongens die klaarkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Nee dan snap ik het.
Dat is zeker waar, maar ze hebben gelijk. Ik kan niet keer op keer steun en troost van ze blijven verwachten, dat gaat gewoon nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:31 schreef Sephael het volgende:
Als dit een belangrijke plek is waar je je verhaal kwijt kan zou ik het zonde voor je vinden als je die kwijt bent.
Ik denk dat dat best gaat, als het andersom ook maar zo werkt en als je ook op een positieve manier aan de leuke gesprekken deel kan nemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ze hebben gelijk. Ik kan niet keer op keer steun en troost van ze blijven verwachten, dat gaat gewoon niet
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:28 schreef benzin het volgende:
Ik wil tussendoor nog wat kwijt over gisteren.
Ik heb in dit topic meegepost van deel 3 tot nu. Niet altijd even hard, maar ik heb hoe dan ook wel alles gelezen. In die tijd is het topic meerdere keren behoorlijk veranderd. Sommige mensen verdwenen, sommige kwamen. Dit heeft de strekking en de onderwerpen van het topic meerdere keren veranderd. Sommige mensen zijn veranderd.
Wat er gisteren gebeurd is hier heeft er behoorlijk ingehakt bij me. Ik voel me, hoewel het van sommigen hopelijk met de beste bedoelingen was, behoorlijk op mijn ziel getrapt. Jullie zijn me schijnbaar zat en kunnen mij niet meer de troost geven waarvoor ik hier graag kwam. Ik voel me nodeloos hard geschopt en heel erg verlaten.
Ik heb geleerd dat ik mijn hoogtepunt in dit topic al lang voorbij was. Ik was blij met jullie, ik was blij met jullie steun en heb mijzelf daaraan vast geklampt. Ik heb die steun en die mogelijkheid om mijn gevoel te uiten af en toe echt heel hard nodig.
Gisteren werd er veel kritiek geuit dat ik alleen maar negatief was en negatieve dingen aan het topic toevoeg. Lees de afgelopen maanden van de reeks nog maar eens door en je zal ook positieve posts van mij vinden.
Ik heb besloten om hier niet meer over mezelf te schrijven. Ik verlies daarmee wel een uitlaatklep, maar ik hoop jullie daar mee tegemoet te komen en ruimte te creëren.
Kan jij misschien niet beter verhuizen naar: Depressie & Angst #12quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ze hebben gelijk. Ik kan niet keer op keer steun en troost van ze blijven verwachten, dat gaat gewoon niet
over iets anders: ik heb m'n propedeuse gehaaldquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
Of het is een of ander sociaal experiment, en ze kijken of er nu ineens een leider uit ons midden zal opstaan om off-topic slowchat in te dimmen of dat we gewoon stuurloos worden!!
Denk ik ook. Voor steun en troost voor depressieve gevoelens ben je daar op de juiste plek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan jij misschien niet beter verhuizen naar: Depressie & Angst #12
Want dat zijn mensen die echt te maken hebben of hebben gehad en daar misschien ook meer verstand van hebben of meer begrip voor hebben. En misschien kunnen zij je de steun geven die je zoekt.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
over iets anders: ik heb m'n propedeuse gehaald
Gefeliciteerd! Wat doe je?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Feli! Ik kwam niet eens in de buurt daarvan, goed gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
[..]
Dat is goed bedoeld van je, maar ik denk het niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan jij misschien niet beter verhuizen naar: Depressie & Angst #12
Want dat zijn mensen die echt te maken hebben of hebben gehad en daar misschien ook meer verstand van hebben of meer begrip voor hebben. En misschien kunnen zij je de steun geven die je zoekt.
Heel mooi, goodzetten zoquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:46 schreef WokkelKardinaal het volgende:
hbo-rechten![]()
1e 2dejaarsvak ook al binnen, gaat opeens als een trein hier
Congrats !quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |