abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103952379
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Prima. Axel1988 en lekkerding batsen. En Lokasenna en Newbie. Dus er wordt gebatsts.
Het telt alleen tussen mensen uit deze reeks, anders neuk ik ook wel.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:01:14 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103952408
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Patser. :*
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_103952432
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Patser. :*
Ja, maar het is dan ook gewoon enorm stoer. :')

Tevens, houtskool-doosjes die kapot gaan in je tas. :') Niet tof.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:03:58 #104
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103952486
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

6 uur aan een stuk werken op een 13" lijkt me ook geen pretje... dan was ik toch voor 17" gegaan denk ik.
Dat is het probleem, ik zou gerust wel een 15 of 17 inch willen hebben, maar dan is het weer amper draagbaar voor school, wat juist de hoofdreden is waarom ik een nieuwe laptop nodig heb. Ik vervang mijn huidige met als hoofdredenen: draagbaarheid en accu. Kleiner dan 13 inch zou ik overigens nooit gaan.

Heb ook nog aan de MB Air gedacht, maar zo een backlit toetsenbord, mic in, dataopslag en cd drive vind ik toch iets belangrijker dan een SSD en 700 gram eraf.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_103952510
Een 15 is toch nog prima draagbaar?
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:07:18 #106
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103952566
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:05 schreef Myraela het volgende:
Een 15 is toch nog prima draagbaar?
Het is in principe wel draagbaar , alleen heb ik hem dan het liefste in een laptop tas mee. Je maakt me nu wel aan het twijfelen, de extra videokaart in de 15 maakt het voor mij een stuk aantrekkelijker aangezien ik wel eens een spel speel , alleen kost hij gelijk weer 500 meer.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_103952577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:49 schreef Keyos het volgende:

[..]

Damn, niet lekkerders dan het gevoel van een toets maken als je weet dat bijna alles goed is hé xD Altijd als ik dat gevoel heb, is het ook een dik cijfer. Ik zou zeggen, drink er wat op!

Maar wat mijn Geneeskunde betreft, ik was gewoon veels te lui op de middelbare school om mijn VWO te halen. Ik heb wel de brains ervoor, alleen ik ben heel erg moeilijk om gemotiveerd te raken , dus was ik wel tevreden met een Havo diploma. Nu ben ik al 3x van HBO opleiding geswitched en heb ik constant het gevoel dat ik weer geen flikker hoef te doen en mijn klas voor meer dan de helft uit notaire dom-oren bestaat, vandaar dat ik er toch weer aan zit te denken om naar de Universiteit te gaan , alleen is dan wel een voorwaarde dat ik mijzelf écht eens kan gaan motiveren wat meer te gaan doen want op het HBO kom ik er nog mee weg om weinig te doen, Uni niet.
Klinkt goed, toch? En heb je al een idee wat je dan zou willen doen en hoe het dan zou zitten met het wegwerken van deficiënties?
quote:
Geneeskunde gaat hem niet meer worden omdat je VWO certificaten moet halen (of toelatingstoetsen) voor vakken waar ik zelfs nog geen eens examen in gedaan heb op de Havo omdat ik weer het pretpakket moest nemen in de vorm van economie, en zou je die vakken halen moet je ook nog eens door die loting komen, mission impossible dus. Al had ik het sowieso nooit kunnen worden denk ik, de Beta vakken zijn niet mijn sterkste punt.
Enige wat mij dus rest is om een economische of rechten studie te nemen, waarvan ik het meeste neig naar rechten, daar liggen mijn kwaliteiten (ben zeer uitstekend in presenteren , speechen etc), al zou ik dat any day inruilen voor een Geneeskunde brein, alleen een baan bij de CIA is mooier dan dat xD

Enige wat mij dus rest is E.R kijken ^O^ .

Waar ging je toets eigenlijk over? Ben wel benieuwd naar het soort stof wat er gegeven wordt.
Het ging over functionele morfologie: we leerden een beetje de basis van het onderscheid tussen vier verschillende weefseltypen en hun kenmerken en celletjes en zo (voorbeeld tentamens)
Het volgende blok gaan we er nog veel dieper op in; waar we nu meestal voor zo'n 1 à 2 uurtjes per dag moesten komen opdagen (en dan thuis zelfstudie) krijgen we nu heel veel dagen van 08.30 - 15.30 en zo :'( en ik was net zo verwend - dat soort werkdagen is nu "lang" hoor :D
Maar wel meer practica en zo! *O*

Dat gebrek aan motivatie ken ik trouwens hele goed, hoor.
Echt ongelooflijk goed.
Dat je veel beter kan maar om de een of andere reden jezelf er niet toe kan zetten om ook echt werk te verzetten. En je haalt cijfers ver beneden je niveau en om je heen snapt niemand er wat van (want waarom zou je niet alles eruit halen wat erin zit?) en jij weet wel dat je het kan maar je dóet het maar niet.
En daar word je down van waardoor je nog minder zin krijgt in alles -> vicieuze cirkel.

Echt jammer dat je er dingen door hebt moeten mislopen maar dat komt waarschijnlijk wel goed met je plannen.
+ je hebt er wat levenservaring bij gekregen :D
pi_103952582
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tja
Anonimity is a bliss
pi_103952596
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:03 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat is het probleem, ik zou gerust wel een 15 of 17 inch willen hebben, maar dan is het weer amper draagbaar voor school, wat juist de hoofdreden is waarom ik een nieuwe laptop nodig heb. Ik vervang mijn huidige met als hoofdredenen: draagbaarheid en accu. Kleiner dan 13 inch zou ik overigens nooit gaan.

Heb ook nog aan de MB Air gedacht, maar zo een backlit toetsenbord, mic in, dataopslag en cd drive vind ik toch iets belangrijker dan een SSD en 700 gram eraf.
10 inch kun je makkelijk mee in bed liggen enzo :P
Niet handig om echt op te werken, maar voor gewoon een beetje chatten en internetten is een netbook ideaal.
pi_103952616
Ik kan het nog steeds niet geloven dat we vrijuit mogen praten over elk onderwerp :D
Het voelt zo... Anders...

Is het niet een valstrik, en staan de mods niet gewoon om een hoekje te wachten tot we een grens overschrijden, wat het einde betekent van deze reeks? :@
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:10:16 #111
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103952649
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

10 inch kun je makkelijk mee in bed liggen enzo :P

:') :') :')
pi_103952651
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:09 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat we vrijuit mogen praten over elk onderwerp :D

Is het niet een valstrik, en staan de mods niet gewoon om een hoekje te wachten tot we een grens overschrijden, wat het einde betekent van deze reeks? :@
Als de grenzen nu nog niet overschreden zijn, weet ik het ook niet meer :s)
pi_103952689
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:') :') :')
Wat nou :')
Ik ga niet de hele nacht achter mijn bureau zitten, ik lig lekker warm zonder kleren onder de dekens met mijn netbook als enige gezelschap.
pi_103952691
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het is in principe wel draagbaar , alleen heb ik hem dan het liefste in een laptop tas mee. Je maakt me nu wel aan het twijfelen, de extra videokaart in de 15 maakt het voor mij een stuk aantrekkelijker aangezien ik wel eens een spel speel , alleen kost hij gelijk weer 500 meer.
Apple koop je niet om goedkoop af te zijn of voor de gunste prijs/kwaliteit verhouding he...
pi_103952695
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Een 15 past makkelijk in een sleeve en kan dan in zo'n beetje elke tas meegenomen worden. Verschil in maat met de 13 valt best mee maar maakt het toch net iets fijner om naar te kijken. Bij ons in de klas loopt iedereen met zo'n ding gewoon met een normale tas.
pi_103952697
:o Of het is een of ander sociaal experiment, en ze kijken of er nu ineens een leider uit ons midden zal opstaan om off-topic slowchat in te dimmen of dat we gewoon stuurloos worden!!
pi_103952713
Is een kwaad smsje verstandig ???
pi_103952716
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:12 schreef HappyGirl91 het volgende:
:o Of het is een of ander sociaal experiment, en ze kijken of er nu ineens een leider uit ons midden zal opstaan om off-topic slowchat in te dimmen of dat we gewoon stuurloos worden!!
Ze testen onze sociale vaardigheden en vermogen tot leiderschap :7
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:13:24 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103952721
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat nou :')
Ik ga niet de hele nacht achter mijn bureau zitten, ik lig lekker warm zonder kleren onder de dekens met mijn netbook als enige gezelschap.
Ik moest mijn best doen geen slechte grappen te maken. :*
pi_103952722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:09 schreef HappyGirl91 het volgende:

de censuur is doorbroken; we moeten blij zijn :).
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:13:52 #121
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103952734
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Hangt er van af. Het lucht meestal wel op. Heb je verder nog met die persoon te maken?
pi_103952743
Stiekem krijgen alle SC'ers volgende maand een ban, hihihihih.
pi_103952750
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik moest mijn best doen geen slechte grappen te maken. :*
Ga je gang, mijn voorraad slechte grappen begint zo langzamerhand uitgeput te raken, ik ben aan wat nieuwe toe.
pi_103952758
quote:
Als jij er iets mee opschiet, dan wel ja. Meestal zijn boze sms'jes echter puur frustratie of wraakgevoel; en leidt het alleen maar tot een kettingreactie waar je niets aan hebt.
pi_103952766
quote:
Nee.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:15:21 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103952769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ga je gang, mijn voorraad slechte grappen begint zo langzamerhand uitgeput te raken, ik ben aan wat nieuwe toe.
Nee, want ik moet oefenen om geen foute dingen meer te zeggen tegen meisjes.

Zo, nu even scheren voor werk en wat mooie kleertjes uitzoeken.
pi_103952794
Noem eens een logische plek waar mijn OV-kaart kan liggen? Niet mijn schooltas, niet mijn portemonnee en niet mijn bed.
pi_103952811
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:16 schreef Myraela het volgende:
Noem eens een logische plek waar mijn OV-kaart kan liggen? Niet mijn schooltas, niet mijn portemonnee en niet mijn bed.
Ik ben die van mij vorige week verloren in de trein ;(
pi_103952819
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:16 schreef Myraela het volgende:
Als ik hem kwijt ben zit ie altijd in mijn broek- of jaszak (Behalve toen ik hem echt kwijt was geraakt ;(, maar binnen een paar weken had ik een nieuwe gelukkig)
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:17:22 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103952820
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij en treinen. :')
pi_103952827
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..[quote]0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hangt er van af. Het lucht meestal wel op. Heb je verder nog met die persoon te maken?
Het gaat om een vriend die nogal egocentrisch is en heel erg op zichzelf. Ik ben schijnbaar goed genoeg om te horen hoe het met zijn problemen gaat , maar nu is er iets met mijn moeder, vraagt die uberhaupt niet hoe het met mij of mijn moeder is.
Ik had het eigenlijk kunnen weten want dit is al eerder gebeurd en toen is die erop aan gesproken en is er eigenlijk niets veranderd.
In zo'n situatie verwacht ik geen hele sessie om te horen hoe het is maar of me op proberen te beuren of gewoon beleefd wat vragen hoe het is zou ook wel handig zijn.
Ik ben eigenlijk heel pissig en klaar met die gast.

[ Bericht 0% gewijzigd door formerjellybean op 04-11-2011 12:19:38 (lekker bezig weer) ]
pi_103952840
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jij en treinen. :')
Ik zit nu in de trein naar huis, trouwens.
pi_103952856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als jij er iets mee opschiet, dan wel ja. Meestal zijn boze sms'jes echter puur frustratie of wraakgevoel; en leidt het alleen maar tot een kettingreactie waar je niets aan hebt.
En daar heb je ook gelijk in . Waarschijnlijk moet ik hem maar in zijn sop gaar laten koken
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:18:58 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103952862
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het gaat om een vriend die nogal egocentrisch is en heel erg op zichzelf. Ik ben schijnbaar goed genoeg om te horen hoe het met zijn problemen gaat , maar nu is er iets met mijn moeder, vraagt die uberhaupt niet hoe het met mij of mijn moeder is.
Ik had het eigenlijk kunnen weten want dit is al eerder gebeurd en toen is die erop aan gesproken en is er eigenlijk niets veranderd.
In zo'n situatie verwacht ik geen hele sessie om te horen hoe het is maar of me op proberen te beuren of gewoon beleefd wat vragen hoe het is zou ook wel handig zijn.
[/quote]

Dat soort mensen zijn geen vrienden, op zijn best een kennis.
Je kunt laten merken dat je teleurgesteld bent in hem, maar boos worden heeft geen zin.
pi_103952887
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Als ik hem kwijt ben zit ie altijd in mijn broek- of jaszak (Behalve toen ik hem echt kwijt was geraakt ;(, maar binnen een paar weken had ik een nieuwe gelukkig)
Mijn broek is al in de was geweest, maar daar zat die niet in denk ik. En mijn jas heeft geen fijne zakken.
pi_103952897
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje overdreven om boos om hem te gaan worden hoor.
Waarschijnlijk heeft hij er gewoon niet over nagedacht.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:20:21 #137
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103952902
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zit nu in de trein naar huis, trouwens.
Je zit nogal eens in de trein.

Myra: al eens in de meterkast gekeken? Daar heb ik 2 keer de kat van de buren gevonden.
pi_103952919
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn broek is al in de was geweest, maar daar zat die niet in denk ik. En mijn jas heeft geen fijne zakken.
Ligt die ook niet voor je neus, ik ben heel vaak iets kwijt en dan kijk ik er op een of andere manier zo overheen.
pi_103952948
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Toch blijk ik hem altijd in heel erg rare zakken te kunnen stoppen zonder na te denken over wat ik aan het doen ben. Op de automatische piloot doe ik rare dingen.

Probeer je te herinneren wanneer je hem voor het laatst hebt gezien of gevoeld en redeneer vanaf dat punt vooruit.
pi_103952953
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje overdreven om boos om hem te gaan worden hoor.
Waarschijnlijk heeft hij er gewoon niet over nagedacht.
Nou ik niet , ik heb al een eerdere situatie gehad waar dat gebeurd is en nee , dat zijn niet bij de kleine dingetjes maar bij de grote dingen die er toe doen. En ja hij weet van de situatie van mijn moeder dus het is niet alsof die het niet weet.
pi_103952958
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je zit nogal eens in de trein.

Myra: al eens in de meterkast gekeken? Daar heb ik 2 keer de kat van de buren gevonden.
Treinen zijn best leuk :)
Alleen nu mis ik mijn gratis reisproduct :'(
Ik heb al wel een nieuwe aangevraagd.
pi_103952966
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ligt die ook niet voor je neus, ik ben heel vaak iets kwijt en dan kijk ik er op een of andere manier zo overheen.
Nee, ik was hem gisterenavond al kwijt. Het is waarschijnlijk een hele voorspelbare plek waar die is. :')
pi_103952998
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, ik was hem gisterenavond al kwijt. Het is waarschijnlijk een hele voorspelbare plek waar die is. :')
Dat soort dingen ken ik.
pi_103953008
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:22 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou ik niet , ik heb al een eerdere situatie gehad waar dat gebeurd is en nee , dat zijn niet bij de kleine dingetjes maar bij de grote dingen die er toe doen. En ja hij weet van de situatie van mijn moeder dus het is niet alsof die het niet weet.
Het kan ook nog dat hij niet weet hoe hij moet reageren natuurlijk.
Maar ik ken hem verder niet, jij bent de enige die kan oordelen over of zijn gedrag door de beugel kan of niet volgens jouw maatstaven.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:24:36 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103953038
Ik vind het knap dat ik me kut kan voelen maar toch vrolijk kan zijn.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103953040
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:22 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Met boos worden heb je alleen / vooral jezelf. Dit lijkt me niet een van de grotere problemen dus vergeet hem even en ga lekker met iemand anders praten.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:25:28 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103953070
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zit hij niet gewoon in je gleuf?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103953100
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Zit hij niet gewoon in je gleuf?
Past niet.
pi_103953116
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het kan ook nog dat hij niet weet hoe hij moet reageren natuurlijk.
Maar ik ken hem verder niet, jij bent de enige die kan oordelen over of zijn gedrag door de beugel kan of niet volgens jouw maatstaven.
Het is gewoon iemand die meer met zichzelf bezig is en wel verwacht dat jij er voor hem bent in moeilijke tijden maar als er met mij iets moeilijks gebeurd dan is die ineens juist dat die het af laat weten. Ik had al eerder zoiets en toen is hij afgehaakt en de mensen waar ik het totaal niet van verwachtte waren er juist voor me.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:27:37 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103953138
He Heloef, ik moest aan je denken toen ik dit liedje luisterde:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')