Eindelijk af van die gasten die online instant naar gsp schieten en dus al een dikke handicap op je hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:48 schreef Paxlie het volgende:
Je kan nu dus allebei hetzelfde karakter kiezen
Tuurlijk wel, anders ben je een casual fan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:36 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig hoef je geen MMA-FOK!poster te zijn om fan te zijn.
Ik let altijd wel goed op als ik zelf niet ga piksausquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar is die persoon wel bekend met MMA?
Wessiej is het, maar die gaat niet hoorde ik gister
Wessiej is mijn grote voorbeeldquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik let altijd wel goed op als ik zelf niet ga piksaus
Kan niet wachten op de game
als alles goed gaat morgenochtend 9.00 uurquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:23 schreef Paxlie het volgende:
Oh my,
stiekeme inside info over epische preview van game. Snel online knallen StefanW!
bronnen, ik heb ze.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef StefanW het volgende:
[..]
als alles goed gaat morgenochtend 9.00 uur
tot die tijd...
ja maar, ten opzichte van de vorige 2 ouwe. Dat willen we zo graag wetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:09 schreef StefanW het volgende:
Over hoe mooi (of niet) de graphics zijn roep ik eigenlijk niet zo vaak.
Er worden tegenwoordig zo veel trailers met gameplay uitgebracht dat mensen het vaak eerder weten dan dat de (p)review online komt.
Het spel benadert voor de rest imho zeer goed de realiteit. Qua gameplay zeker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |