SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom zo hard werken voor een 1quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:47 schreef PierreTT het volgende:
Stoma topic![]()
Haha in your face universiteit, ik heb de hele nacht doorgetrokken om mijn paper af te krijgen, deadline staat om 12 uur, en ik heb het bijna afIk ben zo fucking blij
Straks inleveren en dan lekker slapen
Niet zo pessimistisch vriend. Mijn paper is adequaat gefundeerd door zeer bruikbare theorieen, en het verhaal zit solide in elkaar. Dit wordt wel meer dan een 1!quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
waarom zo hard werken voor een 1
fixedquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch vriend. Mijn paper is adequaat gefundeerd door zeer bruikbare theorieen, en het verhaal zit solide in elkaar en er zitten genoeg naakt foto's van chicks in. Dit wordt wel meer dan een 1!
Hoe is je rug trouwens?
Het enige nare is dat ik bijna scheel kijk van de moeheid![]()
nog steeds pijnlijk, ik heb wel kunnen slapen dankzij de pillen cocktail.quote:
Ah beterquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
nog steeds pijnlijk, ik heb wel kunnen slapen dankzij de pillen cocktail.
Oh ok, in ieder geval bedankt voor het kijken! Gears 3 wil ik wel van je overnemen hoor, ik heb wel zin om weer een goede singleplayer te spelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre hij had zijn laatste 2 BF's verkocht helaas. Wil je mijn gears wel nog?
Excuus, ik heb verzaakt een propere introductie te geven! Goedemorgen, welkom in dit topic!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:21 schreef Carmichael het volgende:
Gears 3 ook maar eens lenen van een maat. Even in co-op de singleplayer doorrammen en dan is het wel weer leuk geweest
Kijk hem playen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Excuus, ik heb verzaakt een propere introductie te geven! Goedemorgen, welkom in dit topic!![]()
Stel jezelf even voor
Kloon-alert!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:33 schreef Carmichael het volgende:
Laten we het er op houden dat ik een stiekeme lurkert ben, net zoals natte Bob
Gij moet oewen bakkes houwuh en gewoon COD meespele jonge!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:34 schreef KoningStoma het volgende:
Gears 3 multiplayer is zo tof. Jullie zijn gewoon vuige cod noobs allemaal,
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef Frankii het volgende:
Waarom zou je dit topic in hemelsnaam willen belurken.
CoD is saai vergeleken met Gears.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gij moet oewen bakkes houwuh en gewoon COD meespele jonge!
Lachwekkende ruzies die echt nergens over gaanquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef Frankii het volgende:
Bij gears ren je constant van cover naar cover, van campspot naar campspot. Laaaaaaaaaaaamequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
CoD is saai vergeleken met Gears.
"ruzies"quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:46 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Lachwekkende ruzies die echt nergens over gaan
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:48 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Bij gears ren je constant van cover naar cover, van campspot naar campspot. Laaaaaaaaaaaame
Je hebt zojuist je eerste 'lachwekkende ruzie die nergens over gaat' geïnitieerd, en wel met Stoma. De Koning van de lachwekkende ruzies van dit topic.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:48 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Bij gears ren je constant van cover naar cover, van campspot naar campspot. Laaaaaaaaaaaame
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je eerste 'lachwekkende ruzie die nergens over gaat' geïnitieerd, en wel met Stoma. De Koning van de lachwekkende ruzies van dit topic.
Ik wens je veel plezier, en houdt het netjes.
I know, alleen nog iets over muntjes tegen Kutstudent, Apple is kut tegen Kneusteun en stel je niet aan tegen tliciouz zeggen en dan heb ik kwartet vandaag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je eerste 'lachwekkende ruzie die nergens over gaat' geïnitieerd, en wel met Stoma. De Koning van de lachwekkende ruzies van dit topic.
Ik wens je veel plezier, en houdt het netjes.
Koop hem voor mij en ik speel wel meequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:34 schreef KoningStoma het volgende:
Gears 3 multiplayer is zo tof. Jullie zijn gewoon vuige cod noobs allemaal,
Dan had je beter net zoals Stoma 2 maanden geleden al een pre-order kunnen plaatsenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:27 schreef badboynova het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ze zijn de prijzen van mw3 omhoog aan het gooien, eerst was het 50,30 en nu 52,90
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat stel je niet aan? Hoer op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:59 schreef Carmichael het volgende:
[..]
I know, alleen nog iets over muntjes tegen Kutstudent, Apple is kut tegen Kneusteun en stel je niet aan tegen tliciouz zeggen en dan heb ik kwartet vandaag.
Hahaha, kan ook alleen jou overkomen volgens mijquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:00 schreef Kutstudent het volgende:
Net met m'n hoofd naast de wc pot wakker geworden en de chick die ik mee naar huis had genomen is helaas verdwenen.![]()
FML.
Hopen dat je dat 6je paktquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:57 schreef PierreTT het volgende:
Paper af, woehoe! Nog even chillen en voor 12 uur inleveren, dan slapen, en dan zuipen!![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:38 schreef Frankii het volgende:
Voor nu wel ja. Daarna tot 2 december de tijd om het te perfectionerenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:17 schreef Carmichael het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Kanker op man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:59 schreef PierreTT het volgende:
Carmichael, wat doe jij meestal om jezelf te vermaken met MW2? Strikvraag!
Is dat niet een pleonasme? of het escaleert of het loopt uit de hand.quote:
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat niet een pleonasme? of het escaleert of het loopt uit de hand.
Hihi helemaal niet malle jongen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
Carmichaeltje is een schattige kloon. Volgens mij ook 2de keer dat ie langs komt. Rara wie is het.
teun met dure woordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat niet een pleonasme? of het escaleert of het loopt uit de hand.
Hihaho, das toch vreselijk?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:26 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Hihi helemaal niet malle jongen!
gr gr Jos, Anja en de kids
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Sorry
Hier een leuk meisje voor je om het goed te maken!
[ afbeelding ]
Bewijsstuk B:quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:23 schreef Carmichael het volgende:
Tauch is een baas omdat hij zich door excellentie, nuchterheid en gortdroge opmerkingen onderscheidt van de middenmoot van de maatschappij. Hij is een man die door zijn aanwezigheid, andere mensen het gevoel van euforie geeft. Een elitist in het uitvoeren van zijn taak als marinier of terrorist die zich zowel binnen als buiten Modern Warfare profileert als een heerser. Een held der helden, een alfaman onder de kutkabouters van deze wereld en om mijn betoog te illustreren: een heuse baas der bazen.
DAT is onze Tauchmeister
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:
Malle jongen en gr gr jos anja blablabla in een post. Dit moet michhas wel zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:26 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Hihi helemaal niet malle jongen!
gr gr Jos, Anja en de kids
motherfocker, er zit vifit op mijn schermquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Sorry
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:50 schreef Michhas het volgende:
Nee
Gewoon nee![]()
Check even zijn posthistorie. Tevens zit ik op werk en heb ik geen tijd om een kloon aan te maken.
quote:
Insert coin madame, mag ik u doorverwijzen naar KK? hij heeft vast wel een muntje overquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef Carmichael het volgende:
[..]
Sorry
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Insert coin madame, mag ik u doorverwijzen naar KK? hij heeft vast wel een muntje over
Sorry, zware nacht gehadquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:58 schreef Carmichael het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van harte met het doorgronden van mijn grap
alleen wanneer je op je duim gezogen hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:00 schreef dreamzk het volgende:
Hoi iedereen, ik heb gisteravond gedronken en daarbij een hand gegeven aan mijn vrienden. Ben ik nu zwanger?!?!?!?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |