Dan ben je de eerste hier..quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:54 schreef Moonwalk het volgende:
Oke voor de duidelijkheid, ik kom hier niet om te hosselen
quote:
Ik zit hier anders ook niet om te hosselen en ben toch echt wel single.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste hier..
[..]
Iemand moet de eerste zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste hier..
[..]
^ditquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit hier anders ook niet om te hosselen en ben toch echt wel single.
Nog steeds droge voetenquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:56 schreef ArTiC het volgende:
Mosselen
Alles okay hiero Ado...kom net de kroeg uithobbelen
hoest daar in de polder?
Oorzaak en gevolg in één zin.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit hier anders ook niet om te hosselen en ben toch echt wel single.
Niet alle credits aan dit topic geven hoor. Mijn persoonlijke charmes hadden ook een belangrijk aandeel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste zijn![]()
Wel super vet dat je door dit topic met iemand samen woont!!
Ow? Wat is haar naam, wellicht dat ik d'r ken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef 401k het volgende:
[..]
^dit
Krijg nu net een bericht van een ex dat ze bijna het alfabet bij elkaar heeft geneukt.
edit2: hoe reageer ik daarop?
Negeren? Ze is een slet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef 401k het volgende:
[..]
^dit
Krijg nu net een bericht van een ex dat ze bijna het alfabet bij elkaar heeft geneukt.
Vraag of ze de r al heeft en zo niet: ik heb vast nog wel tijdquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef 401k het volgende:
[..]
^dit
Nope, dat ik single ben en niet hossel, betekent niet dat ik geen vrouw(en) om me heen heb.quote:
Ook niet ergens anders, bij ons op t werk is het gewoon een grote kliek.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:04 schreef 401k het volgende:
Ze was al een slet. Who cares. In ieder geval gevraagd welke letters ze nog moet. Zullen wel de Q en de X zijn.
Peu hosselt wat af, maar niet hier.
Je moet het toch ergens van hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet ergens anders, bij ons op t werk is het gewoon een grote kliek.
En m'n persoonlijkheid trekt aan
Een USP om een goede CTR te krijgenquote:
Ik gebruik mijn DTH om een PKD te krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een USP om een goede CTR te krijgen
Je werkt in een call-center?quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet ergens anders, bij ons op t werk is het gewoon een grote kliek.
En m'n persoonlijkheid trekt aan
Nope, bij een internationaal IT bedrijf in Dublinquote:
HPquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, bij een internationaal IT bedrijf in Dublin
Nope en vanaf maandag bij een ander, maar nog steeds niet HP, daar wil je niet voor werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |