Hij is teveel met Lily omgegaanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Blegh, Noah gaat het slachtoffer uithangen.
Hij heeft Luke zelf ontzettend slecht behandeld, wou niet meer met hem verder, gaf hem overal de schuld van en had zelf een date met iemand anders.
Maar Noah is hier natuurlijk het slachtoffer.
Ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil psycho meg / Paul en Emily . Vind deze aflevering geen kont aan
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor dat kindje.
Ze zit alleen maar in scenes waar Emily, Meg, Paul en Bar tegen elkaar schreeuwen/ruzie hebben etc.
Geen wonder dat dat kind telkens zo zielig kijkt en niks durft te doen.
I see..quote:Op donderdag 10 november 2011 00:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb hem nog niet eens gezien maar ik vind het nu al een slechte aflevering![]()
Jullie reacties
Ik wilde de aflevering ook gaan bekijken, maar ik denk dat ik mijn tijd beter kan bestedenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb hem nog niet eens gezien maar ik vind het nu al een slechte aflevering![]()
Jullie reacties
Als iedereen bij Lily thuis is, vraag ik me altijd af wat er met dat grote huis is gebeurd, voorheen hadden ze altijd een enorme woonkamer!quote:
quote:
Holden, Lily, Lucinda en Gabriel.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de aflevering van vanavond..................................................NOT.
Silas &Molly - Noah - Chris & Katie
Gatverdamme.
Wie ben ik vergeten?![]()
Vind je hem echt sexy?quote:
Ja hij heeft echt ietsquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vind je hem echt sexy?
Ik vind hem echt niet knap en ook absoluut niet sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |