Pffff, zullen ze leuk vinden met jouw gewichtquote:Op donderdag 3 november 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik pas, val op jonger vrouwen
TT jatterquote:
mijn schoonloeder is jonger als kokje, echt wel!!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, zullen ze leuk vinden met jouw gewicht
er zijn er bijquote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, zullen ze leuk vinden met jouw gewicht
*proest*quote:Op donderdag 3 november 2011 22:17 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
doet aan kokjes been trekken * veeg nu mij maar op. Welk been bedoel je![]()
![]()
Nu staan we weer gelijk. Jij begon met jattenquote:
Mobiel, en de TT was te langquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nu staan we weer gelijk. Jij begon met jatten
en ikke danquote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar kokje gefeliciteerd met je eerste naamtopic, dat er nog vele mogen volgen
Zn ontmaagdingquote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ga PM en DM maar volspammen als beloofdquote:Op donderdag 3 november 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De volgende is voor jouquote:
FOE!quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga PM en DM maar volspammen als beloofd
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben je deze al vergeten [SC #20] nieuwe stofzuigert voor Ceetje
Oeps, dit is 25067, weer een mijlpaal vergetenquote:
ik ook een paar honderd posts geledenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps, dit is 25067, weer een mijlpaal vergeten
pl4kkie, die heeft zijn 6000ste post aan mij opgedragenquote:
Ik ga je inhalenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps, dit is 25067, weer een mijlpaal vergeten
Ikquote:
Niettus, je bent net pas de 15500 gepasseerdquote:Op donderdag 3 november 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook een paar honderd posts geleden
ja dusquote:Op donderdag 3 november 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niettus, je bent net pas de 15500 gepasseerd
Zijn er nog altijd bijna 10.000 minder dan ik hebquote:
dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 3 november 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn er nog altijd bijna 10.000 minder dan ik heb
Spammerquote:Op donderdag 3 november 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn er nog altijd bijna 10.000 minder dan ik heb
Ja, en kan je nagaan dat er serieus iemand was die dacht dat ik een kwaliteitsuser benquote:
quote:Supernanny
gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef pl4kkie het volgende:
Jeujj post 8000 in kokje zn naam topic. Beter kan niet
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef pl4kkie het volgende:
Jeujj post 8000 in kokje zn naam topic. Beter kan niet
Dat ben je ook! Heb je nog niet echt zien baggeren. Kan bijna ook niet in alleen maar SC'squote:Op donderdag 3 november 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en kan je nagaan dat er serieus iemand was die dacht dat ik een kwaliteitsuser ben
[..]
Wil ik ook heul nietquote:Op donderdag 3 november 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik denk niet dat je bij hem in zijn signature komt te staan
Hè, af en toe draag ik ook nog wel eens echt wat bij hè Amber Alert voor 2-jarig jongetje uit Amsterdamquote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat ben je ook! Heb je nog niet echt zien baggeren. Kan bijna ook niet in alleen maar SC's
oooooh, MM kan wel baggeren hoor. Werd naar de SST SC verbannen vanuit de COS vanwege baggerenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat ben je ook! Heb je nog niet echt zien baggeren. Kan bijna ook niet in alleen maar SC's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
en wat heb je geschreven?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè, af en toe draag ik ook nog wel eens echt wat bij hè Amber Alert voor 2-jarig jongetje uit Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
nee hoor Muis, geintje![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooooh, MM kan wel baggeren hoor. Werd naar de SST SC verbannen vanuit de COS vanwege baggerenschone schijn heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oooooh, MM kan wel baggeren hoor. Werd naar de SST SC verbannen vanuit de COS vanwege baggerenhet ergste was nog die keer dat ik om 7 uur al kwaliteit aan het posten was in reaktie op anderen in de COS en Danny al mijn reakties (plus de oorspronkelijke posts) verwijderde / wijzigdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
schone schijn heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en wat heb je geschreven?Ik lurk gewoon veel, en post alleen maar kwaliteit in andere draadjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
nee hoor Muis, geintje![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals dezequote:Op donderdag 3 november 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lurk gewoon veel, en post alleen maar kwaliteit in andere draadjes
quote:
ik ontken allesquote:Op donderdag 3 november 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nee jij was aan het moddenen het openbaar maken van een dm werd niet op prijs gesteld
[ afbeelding ]
wat een lol zeg. Maar heb je inmiddels de knoflooksaus alquote:Op donderdag 3 november 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik krijg nog steeds wel eens heftig de slappe lach over die mr. J.Lo. Wat heb ik die avond in m'n broek zitten zeiken van 't lachen zeg
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik krijg nog steeds wel eens heftig de slappe lach over die mr. J.Lo. Wat heb ik die avond in m'n broek zitten zeiken van 't lachen zeg
gewoon, zijn hele knullige optreden, en wij maar zeiken over de swarma met knoflooksausquote:
Ik zag hetquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
me too, maar hij twitteurt toch nog.
Ik mis ook Versabommie![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
me too, maar hij twitteurt toch nog.
Ik mis ook Versabommie![]()
ik mis ook een RLSquote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
maar die komt alleen maar als er weer een RLS is
die zijn allemaal naar seafthinge vertrokkenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik mis ook een RLS![]()
![]()
![]()
En ik mis ook Jesje
Bol post tenminste nog wel eens zijn Digotweets en filmpjes, bommie is altijd Koggie, peuk en pil, en Jesje moet veel te vroeg op haar werk zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik mis ook een RLS![]()
![]()
![]()
En ik mis ook Jesje
hebben ze ons alleen niet verteld waar saeftinghe dan isquote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
die zijn allemaal naar seafthinge vertrokken
trustequote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef pl4kkie het volgende:
Luitjes, ik ga slapen. Wat een goede lachpartij wel niet allemaal kan doen. Truste Schatjes
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef pl4kkie het volgende:
Luitjes, ik ga slapen. Wat een goede lachpartij wel niet allemaal kan doen. Truste Schatjes
![]()
![]()
![]()
is Bommie weer van de Brinta genezen?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bol post tenminste nog wel eens zijn Digotweets en filmpjes, bommie is altijd Koggie, peuk en pil, en Jesje moet veel te vroeg op haar werk zijn
truste pl4kkie, slaap lekkerzquote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef pl4kkie het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
die zijn allemaal naar seafthinge vertrokken
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze ons alleen niet verteld waar saeftinghe dan is
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is Bommie weer van de Brinta genezen?
Bommie is ook regelmatig bij kudt rotondequote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bol post tenminste nog wel eens zijn Digotweets en filmpjes, bommie is altijd Koggie, peuk en pil, en Jesje moet veel te vroeg op haar werk zijn
die heb ik gemist. Heb ook niet veel getwitterd de laatste tijdquote:Op donderdag 3 november 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bommie is ook regelmatig bij kudt rotonde
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bommie is ook regelmatig bij kudt rotonde
Had wel iets meer verwacht dan alleen "truste". Heb zo mn best gedaan op jou eerste naamtopic. Krijg je alleen een lullig "truste"quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Had wel iets meer verwacht dan alleen "truste". Heb zo mn best gedaan op jou eerste naamtopic. Krijg je alleen een lullig "truste"
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Had wel iets meer verwacht dan alleen "truste". Heb zo mn best gedaan op jou eerste naamtopic. Krijg je alleen een lullig "truste"
neuy, was ff aan het meedoen met de hype maar zie het nut er niet vanquote:Op donderdag 3 november 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Moet nog steeds vaak lachen om zijn twatjes.
Jij vierpleint niet meer hè kokje
Minstens! + een verhaaltje voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Wat had je dan verwacht, dat ie je zou komen instoppen
daarom juist. wees blij dat ik je DM/PM niet volspamquote:Op donderdag 3 november 2011 22:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Oef, moet alles in het leven nut hebben?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy, was ff aan het meedoen met de hype maar zie het nut er niet van
Make mequote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom juist. wees blij dat ik je DM/PM niet volspam
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oef, moet alles in het leven nut hebben?
Ik zag laatst dat mijn broer via vierplein in Artis incheckte, dus ben ik snel naar Artis gegaan om hem en mijn nichtje te zien
zou voor mij een reden zijn om juist niet te gaanquote:Op donderdag 3 november 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oef, moet alles in het leven nut hebben?
Ik zag laatst dat mijn broer via vierplein in Artis incheckte, dus ben ik snel naar Artis gegaan om hem en mijn nichtje te zien
Ok, ok ok. *trekt aan been in bed*quote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
naar bed jij, HUP, luisteren, ogen dicht en slapen
quote:Op donderdag 3 november 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou voor mij een reden zijn om juist niet te gaan
en handen boven de dekensquote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ok, ok ok. *trekt aan been in bed*
zeker wel. bij hun thuisquote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dus jij ziet je zus en haar kids liever niet
Zo vaak zie ik mijn broer niet, dus was een mooie gelegenheid om hem toevallig in Artis te ontmoeten
Oh, je houd niet van dierentuinenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |