quote:Op donderdag 10 november 2011 17:52 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe veel kunnen een paar sams s5000vx uitlopen? Las dat je 2 sizes kan downsizen maar lijkt me dat een size 27 me niet gaat passen.
Ik snap echt geen kont van dat correct sizen.
Meten is weten..Sams rekken meestal maar iets buiten hun post soak size..quote:Op donderdag 10 november 2011 17:52 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe veel kunnen een paar sams s5000vx uitlopen? Las dat je 2 sizes kan downsizen maar lijkt me dat een size 27 me niet gaat passen.
Ik snap echt geen kont van dat correct sizen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:54 schreef BigSmurf het volgende:
Denimpr0n voor de liefhebber.![]()
Momotaro 0201 (aankoop begin oktober) vs. ALD Prescott Broken Twill (aankoop begin juni).
Together:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ALD (patch is supernetjes gemaakt):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momotaro:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Wat voor broekie hebben we het over?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:16 schreef HenkXL het volgende:
Oke, dan probeer ik dat eerst wel even. Ik draag hem nu bijna niet meer omdat hij wat uitgelopen is, dat vind ik niet mooiProbeer het dan eerst wel in een heet bad, thx!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Heb ik ook gedaan, ze zijn post soak een stukje kleiner dan mijn true waist. Las ergens dat je de 5000 2 sizes kan downsizen voor een slim fit dus vroeg me af of me dat idd kon passen aangezien er in de verkoopthread gemeld stond dat 29 waist miss zou kunnen passen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:02 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Meten is weten..Sams rekken meestal maar iets buiten hun post soak size..
Dus als je die maat aanhoudt en dan je eigen broek opmeet?Faka G![]()
@ Salt_Seafood:
Die bruine riem bedoelde je? Die komt gewoon uit een lederspeciaalzaak, genaamd Duifhuizen. Ze hebben een winkel in winkelcentrum Walburg te Zwijndrecht, maar verder zou ik niet weten of het een landelijke keten is. Google is je vriend, denk ik.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Wat is de waist van je favoriete broek?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:15 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, ze zijn post soak een stukje kleiner dan mijn true waist. Las ergens dat je de 5000 2 sizes kan downsizen voor een slim fit dus vroeg me af of me dat idd kon passen aangezien er in de verkoopthread gemeld stond dat 29 waist miss zou kunnen passen.
Wat is de waist van je broek die je wil halen? Is dat post soak of pre soak?Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
http://www.duifhuizen.nl/(...)inkelproduct_id=1738quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef M1stral het volgende:
@ Salt_Seafood:
Die bruine riem bedoelde je? Die komt gewoon uit een lederspeciaalzaak, genaamd Duifhuizen. Ze hebben een winkel in winkelcentrum Walburg te Zwijndrecht, maar verder zou ik niet weten of het een landelijke keten is. Google is je vriend, denk ik.
Is het die?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Nee... Maar het assortiment in de winkels is vele malen groter. Overigens wel een zaak waar ik over te spreken ben, al is het wellicht niet je van het wat producten aangaat. Het is gewoon mooi basic stuff voor een schappelijk prijsje.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Smurf, lekkere broekjes man!
Heb nieuwe schoenen gekocht, komen hopelijk zaterdag binnen. Moest 'nette' schoenen hebben voor in de fysiopraktijk, foto's volgen bij een update van Artist Denim.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Oh maar 1 topic verderik dacht ik mis meer :p had op flores geen internet. Heb vandaag op indigoroots fitpics van oldblue geplaatst.
Misschien kan iemand ff die link hier plaatsen. Ik zit nu met mijn mobiel.
Andere pics details komen later of na de vakantie :pWe fear that which we cannot see![]()
http://www.indigoroots.com/index.php?topic=469.msg27050#msg27050
Ziet er leuk uit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
De broek die ik gekocht heb mag je volgens mij niet wassen, maar op het moment zit ie al iets te strak, worden ze nog (veel) wijder als je ze regelmatig draagt of kan ik beter terug sturen en één maat groter bestellen?
http://www.denhamthejeanmaker.com/#/card/279/skin.json<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Mijn favo broek op dit moment is mijn petit standard maar die draag ik best baggy en is te veel uitgelopen.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat is de waist van je favoriete broek?
Wat is de waist van je broek die je wil halen? Is dat post soak of pre soak?
Mijn true waist heb ik gemeten als 75,5 cm dus 37,75
De sams die ik vond zijn omgerekend vanuit inches 36,1
zou miss wel lukken, maar ben een beetje huiverig over die maatgevingen omdat ik blijkbaar nog nooit een echt goed strak zittende broek gekocht heb. De apc's die ik kocht waren in het begin goed strak maar liepen toen weer te veel uit dus vandaar dat ik zo noob overkom![]()
Heb me nu btw geregistreerd op sufukan ik jullie reps geven
![]()
@ T_fuff: Ben je fysio (student)?
@ Ali: Ziet er goed uit.
Edit: @ salt seafood: Raw denim loopt altijd wel ietsjes uit dus ik zou het even aankijken tot ie wat uitgelopen is.Faka G![]()
En die maat van de sams is post soak?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Mijn favo broek op dit moment is mijn petit standard maar die draag ik best baggy en is te veel uitgelopen.
zou miss wel lukken, maar ben een beetje huiverig over die maatgevingen omdat ik blijkbaar nog nooit een echt goed strak zittende broek gekocht heb. De apc's die ik kocht waren in het begin goed strak maar liepen toen weer te veel uit dus vandaar dat ik zo noob overkom![]()
![]()
Ik heb zelf een waist van 43 cm en ik draag sams in maat 29...
Maar als je toch op Sufu geregistreerd ben..dan moet je de Samurai master beautiful-freak maar even vragen. dat is een van de meest geinformeerde users op het gebied van Samurai denimAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Sorry helemaal vergeten te zeggen, is post soak idd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En die maat van de sams is post soak?
Ik heb zelf een waist van 43 cm en ik draag sams in maat 29...
Maar als je toch op Sufu geregistreerd ben..dan moet je de Samurai master beautiful-freak maar even vragen. dat is een van de meest geinformeerde users op het gebied van Samurai denim
Ik zal de Samurai master het eens vragen![]()
Zal binnenkort btw eens wat pics maken van mijn petit standard want daar heb ik volgens mij nog nooit evo pics van gepost. Van m'n new standard zal ik dan ook gelijk doen, maar die draag ik niet meer.Faka G![]()
Okaj ik zou zeggen dat het zou kunnen...Maar dan moet hij wel niet gedragen zijn na de soak..
En je moet je voorbereiden dat ie in het begin echt strak zit..Maar VX denim loopt aardig uit volgens mij...Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Als het goed is zijn ze alleen gepast na de soak. Wat ik gevonden heb moet het idd ook wel lukken maar wil er toch wat extra zekerheid over hebben, vandaar
http://hypebeast.com/forums/apparel/fs-samurai-s5000vx-sz-27/
Gaat om deze broek. Dat verfrommelde gaat er wel gewoon uit na wat dragen hoop ik?
Weet ook niet zeker of ik deze wil kopen hoor maar probeer gewoon wat meer in te lezen en te begrijpen over de denim zodat ik er wat meer van ga snappen
Faka G![]()
Das een mooie..
Maar die waist is wel echt klein ja, Ik zou zeggen contacteer beautiful-freak even..Die heeft die sowieso ook liggen en die gast is echt Samurai fan tot op de botten...
Beetje M1stral maar dan met SamuraiAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Ja ben fysiostudent, nog maar even (hopelijk).quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Mijn favo broek op dit moment is mijn petit standard maar die draag ik best baggy en is te veel uitgelopen.
![]()
Edit: @ salt seafood: Raw denim loopt altijd wel ietsjes uit dus ik zou het even aankijken tot ie wat uitgelopen is.
Ali, wat een fit weer, goede lengte ookZiet er goed uit man.
Die loopt nog wel uit, loopt meestal uit tot er amper druk op het denim staat (tenzij je echt flink gedownsized hebt)quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
De broek die ik gekocht heb mag je volgens mij niet wassen, maar op het moment zit ie al iets te strak, worden ze nog (veel) wijder als je ze regelmatig draagt of kan ik beter terug sturen en één maat groter bestellen?
http://www.denhamthejeanmaker.com/#/card/279/skin.jsondry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: